Imens jeg og søster lystig Von der lagkage - aka AnnePandeKaffeKandeRejsteTilEgyptensLande tager en tur ned til varmen.
Vi vil ned og se om hajerne virkeligt er så slemme som medierne giver udtryk for. Jeg har lovet min mor, at jeg bare vender rumpen til og sender en gang diarre efter den, hvis den skulle komme i nærheden.
Jeg tager ned til søster i aften og i morgen tidligt vinker vi farvel til DK
jeg syntes nu ikke det er forsvarligt at sende de 2 mumier afsted til gyptens land, tænk nu hvis de propper dem ind i en pyramide, hvad skal vi så stille op, hvem skal vi nu grine af når de får tåbelige påhit som eks skildpadde-smadder o.lign
nå men i må ihvertfald ha en rigtig dajlig tur og nyd varmen mens i er der
Jeg håber I to skønne tøser får en rigtig god tur, glæder mig allerede til I viser masser af billeder fra de sydlige himmestrøg når I kommer retur til kulden
[quote=Johnny;507762]jeg syntes nu ikke det er forsvarligt at sende de 2 mumier afsted til gyptens land, tænk nu hvis de propper dem ind i en pyramide, hvad skal vi så stille op, hvem skal vi nu grine af når de får tåbelige påhit som eks skildpadde-smadder o.lign
nå men i må ihvertfald ha en rigtig dajlig tur og nyd varmen mens i er der[/quote]
Tror da lige jeg sender en mail til den danske ambassadør i Cairo og advare ham om hvad der er på vej til landet. Jeg er sikker på at Christian vil være evig taknemmelig