Og så kan I ellers bare have det så godt

Imens jeg og søster lystig Von der lagkage - aka AnnePandeKaffeKandeRejsteTilEgyptensLande tager en tur ned til varmen. :wehu:

Vi vil ned og se om hajerne virkeligt er så slemme som medierne giver udtryk for. :uha: Jeg har lovet min mor, at jeg bare vender rumpen til og sender en gang diarre efter den, hvis den skulle komme i nærheden. :tihi:

Jeg tager ned til søster i aften og i morgen tidligt vinker vi farvel til DK :heya:

FØJ da, har ellers hørt at alle flyvemaskiner er goundet i morgen :wink: fnisss

Rigtig god tur.

Rigtig god tur og sørg nu for at samle en masse energi og solskin, så du kan klare dig igennem de næste måneder :thumbup:

Ja man bliver da slet slet ikke misundelig. :ups:

Kan I have en rigtig god tur - Og hey, klap lige den søde haj fra mig, inden du sender den en hilsen. :stuck_out_tongue: :rock:

[quote=Quanti´s;507598]FØJ da, har ellers hørt at alle flyvemaskiner er goundet i morgen :wink: fnisss

Rigtig god tur.[/quote]

HOV HOV :bokse: Det er ikke pænt at sige det :venter:

:tihi: Tak skal du have :yah:

Rigtig god tur til jer begge

Husk nu:

:slight_smile: Rigtig god tur…og husk nu at slappe af :slight_smile:

Du kan TRO jeg samler energi og solskin til de næste mange mange måneder :wehu:

[quote=Kimilla;507600]Ja man bliver da slet slet ikke misundelig. :ups:

Kan I have en rigtig god tur - Og hey, klap lige den søde haj fra mig, inden du sender den en hilsen. :stuck_out_tongue: :rock:[/quote]

Jeg skal nok klappe den blidt på kinden :muhaha: :klapper:

God tur til jer begge … tror det er den stakkels haj der skal passe på nu :S

Rigtig god tur - håber I får en herlig ferie, så I kan vende hjem med fornyede kræfter.

-waytohot :vandski: :plask:

Ååårh, hvor er i heldige. Vil du ikke tage en bøtte solskin med hjem til mig? :bebe:

Hav en rigtig god tur :heya:

:trøste::trøste:

Stakkel-stakkels jer - håber, at turen snart er overstået. :stuck_out_tongue:

:vandski:-waytohot:ferie01::plask:

Rigtig god tur, jeg håber at I får alle tiders ferie.

:surfer::spaghetti::fotograf:

Rigtig god tur! :slight_smile:

jeg syntes nu ikke det er forsvarligt at sende de 2 mumier afsted til gyptens land, tænk nu hvis de propper dem ind i en pyramide, hvad skal vi så stille op, hvem skal vi nu grine af når de får tåbelige påhit som eks skildpadde-smadder o.lign

nå men i må ihvertfald ha en rigtig dajlig tur og nyd varmen mens i er der

Jeg håber I to skønne tøser får en rigtig god tur, glæder mig allerede til I viser masser af billeder fra de sydlige himmestrøg når I kommer retur til kulden

MVH
Gitte

[quote=Johnny;507762]jeg syntes nu ikke det er forsvarligt at sende de 2 mumier afsted til gyptens land, tænk nu hvis de propper dem ind i en pyramide, hvad skal vi så stille op, hvem skal vi nu grine af når de får tåbelige påhit som eks skildpadde-smadder o.lign

nå men i må ihvertfald ha en rigtig dajlig tur og nyd varmen mens i er der[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

I er bare HELDIIIIIIGE

Nyd det for mig også -tihi

Rigtig god tur Racertøs og søster lystig Von der lagkage.

Nyd varmen :heya:

Tror da lige jeg sender en mail til den danske ambassadør i Cairo og advare ham om hvad der er på vej til landet. Jeg er sikker på at Christian vil være evig taknemmelig :tihi:

God tur tøser :smiley: