Og så lige et dutte billede

Der er godt nok ikke meget farve i den dut… Men det er også først torsdag der er gået 3 uger siden første parringsdag. Men alligevel…

Du lider også af Pattitis som nogle af vi andre he he

Det er da en stor dut…håber den pinker helt op i løbet af et par dage.

Hehe ja:-) Det er så spændende hver gang, om der nu er gevinst. Er der ikke gevinst. Bliver der ikke noget i et stykke tid. Min hankat er nemli blevet kastreret. Og han er kommet hjem til en ældre dame, hvor han bliver møgforkælet :smiley: Og jeg kan ikke helt bestemme mig for, om jeg skal beholde en af drenge bebserne. Hvis der nu kommer en egnet brunmasket. Og så lade ham parre Fiona, når han bliver stor nok. Men frygter lidt, at Catzilla får snydt med en p-pille, og at han så springer på hans egen mor! Hvordan har du gjort, når du udvælger avlshan? Jeg hælder mest til at finde en killing udefra. Jeg har ikke hankatte hus. Jeg synes også det er lidt synd at isolere hankattene fra huset. Fenris fik vi da han var 8 mdr. Og han faldte aldrig rigtig til her, han kunne ikke så godt li min yngste dreng. Derfor vil jeg gerne have en killing. Så vi kan beholde den som kælekat.

Spændende!!! :slight_smile:

Mon kke dutterne farver op :slight_smile:

Knus Gitte