Øhh - citrustræ på måtten

[quote=Mona Jensen;408416]En hemmelig beundrer.:wehuu:
Som frygter eksplosionsfaren…[/quote]

En eller anden dag bliver man nok hentet af rullemarie :høhø:

:fin:

Jeg er sikker på, at vi kommer nærmere til kernen på dit hemmelige citrustræ - hvis du viser os et billede ??

Der må være et spor, giveren har overset - men som vi herinde i fællesskab kan afkode…

:klapper: :yah: :yatta: :fløjte: :kryds:

Jeg er sikker på, at vi kommer nærmere til kernen på dit hemmelige citrustræ - hvis du viser os et billede ??

Der må være et spor, giveren har overset - men som vi herinde i fællesskab kan afkode…

:klapper: :yah: :yatta: :fløjte: :kryds:[/quote]

Jeps - der kommer snart et billede, det lover jeg. (Vi har fået ny computer
i forgårs, så der mangler lige at blive genindstalleret mit fotoprogram).

Nu er der vel ikke sååå mange planteskoler omkring hvor i bor. Start med at ringe rundt til hver enkelt og hør om de har haft et bud ude hos jer :slight_smile:

Kan det være et “hitte-træ” ? :høhø::høhø:

Ka jo være nogen mennesker som ikke selv kunne beholde træet, og satte det foran en tilfældig dør :?

:yatta::klapper:

[quote=Chicabee;408590]Kan det være et “hitte-træ” ? :høhø::høhø:

Ka jo være nogen mennesker som ikke selv kunne beholde træet, og satte det foran en tilfældig dør :?
[/quote]

De ønsker det skal stå i en beskyttet have :høhø:

[quote=Chicabee;408590]Kan det være et “hitte-træ” ? :høhø::høhø:

Ka jo være nogen mennesker som ikke selv kunne beholde træet, og satte det foran en tilfældig dør :?

[/quote]

De har sikkert set, at der stod træer i forvejen og har tænkt: De kan sikkert godt tage et ekstra træ til sig …

At nogen kan få sig selv til at skaffe sig af med sit træ på den måde … :doh::argh::doh:

[quote=Skattekat;408593]

At nogen kan få sig selv til at skaffe sig af med sit træ på den måde … :doh::argh::doh:[/quote]

Det burde faktisk anmeldes … til Botanisk Have

Jeg ville klart tage træet ind til kærlig pleje og omsorg :stuck_out_tongue: og fortælle i omgangskredsen, at du skam er vældig glad for dit nye Citrustræ, hvem søren det så er, der har været så sød at forære dig det :thumbup:

Er det Interflora der har leveret det?

hehe, jeg prøvede at det bankede på min dør, også stod der en stor buket blomster altså kæmpe! 29 røde flotte roser og 1 hvid. Hvor der stod for you my love >.< fandt ud den var sendt fra england… Hvem søren sender min blomster fra england … Mysteriet er stadig ikke opklaret!

Jeg læste det som cirkustræ på måtten :tihi: Ikke at jeg aner, hvad et cirkustræ er.

Lidt synd, hvis træet slet ikke er til dig, men er leveret forkert. Så går der nok en afsender rundt og er skuffet over, at modtageren ikke siger tak. Men det samme kan selvfølgelig ske i dit tilfælde, når der nu ikke er kort med.

Forhåbentlig bliver mysteriet opklaret :slight_smile:

Ikke værst med et citrustræ,men her ville et nyt klatretræ til misserne gøre mere lykke:tihi:
Jeg har prøvet at få en virkelig flot buket fra min arbejdsgiver(et vikarbureau)med lykønskninger i anledning af mit bryllup:wehuu:

Sødt,men jeg havde jo så lige været gift i flere år og bureauet kunne ikke nå at rette fejlen,ved ikke om den rigtige brud fik en anden buket:S

Tine