Øhhh hej

Hej alle sammen
Jeg er blevet inviteret til Kattegale.dk - så nu er jeg her…helt ny ca. 5 min.
I må bære over med mig hvis jeg fjumre i det, men nu prøver jeg at lave et lille “Hej”-indlæg.
Glæder mig til at prøve Kattegale.dk og håber at møde kendte ansigter/profiler

Så hej til alle

Mvh. Dorte

-velkommen til

Fortæl lidt om dig selv [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hej og -velkommen til kattegale [smilie=hate-smile.gif]

Lidt om mig selv…
Jo jeg er 31 år og bor i hus med min bedre halvdel, vores schæfer og vores 2 pragtfulde huskatte piger.
Jeg fik invitationen hertil i dag fra et andet katteforum (ved endnu ikke om man må skrive sådan noget herinde).

Lige nu synes jeg systemet virker lidt forvirende, men det bliver nok nemt at finde rundt i inden længe.

Mvh. Dorte

Hjerteligt velkommen til Dorte

Givet det kan virke lidt forvirrende i starten, men jeg håber du giver dig tid til at lære det at kende.

Der er en del hjælp at hente i “hjælp til brugerne”.

Håber du bliver glad for at være her.

Hjerteligt velkommen til de kattegale!!

Hej Dorte -velkommen

Håber du bliver rigtig glad for at være her hos os kattegale -love

Og jo her må vi gerne nævne andre fora Vi må faktisk rigtig meget, så længe vi før det på en pæn måde . [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Mange tak for de mange velkomst ord.
Håber også jeg bliver glad for det…og det går fremad…nu har jeg fået sat et profil billede på…min dejlige Fiona mis

Godt og høre at man må tale om det meste, men ENDNU bedre og høre at man taler pænt til hinanden… jeg er lidt træt af folk der er uenige om et emne og at de så ikke bare kan blive enige om at være uenige…

[bigloony] -velkommen til herinde Dorte. Jo jo - der er højt til loftet herinde, blot vi taler ordentlig til hinanden. De fleste af os er fra KG, så du vil møde mange kendte mennesker herinde. Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være hering -velkommen

Mange tak - jeg glæder mig også til at prøve det af -thumbs

Jubi foto på pofilen og en lille smiley - alt sammen på samme aften…nu rykker det.

-velkommen -kramer

velkommen til -velkommen

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Velkommen til Dorte -velkommen

Håber du vil synes om at være her… blandt alle vi andre GALE -hæhæ

-blomst

Hej Dorte.

Mange gange -velkommen blandt alle de “gale”, håber du bliver glad for at være her [smilie=hate-tunz.gif]

Hej Dorte… -velkommen også fra mig, jeg håber at du finder dig godt til rette herinde [bigloony]

Hey… velkommen her inde, dejligt at du fandt her ind

Mange gange tak for den flotte velkomst

Øhhhhhhh hej hej og -velkommen til - jow vi er temmelig gale ind imellem -what men det lærer du at tackle med tiden -jegkrydser

Hvor er det bare skønt, at der kommer flere huskatteejere væltende. . . -kattedans

hej Dorte og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T