Øjne som rav

CFA ch. Sundisk Kenya Dusty Beauty - fawn abyssinier hunkat

Hvor har hun smukke øjne!

Wauw sikken øjenfarve. Meget smukt :slight_smile:

Hold da op, - - - Dem vil jeg gerne kigge dybt i:inlove::slight_smile:

Cats og Conni

Ja, jeg kan kun gentage det, jeg sagde forleden - FANTASTISK øjenfarve :hjerte::hjerte:

Meget mørk flot orange - er det helt uden snyd:tihi:
Smuk missepige

[QUOTE=Poly-Cats;606745]Meget mørk flot orange - er det helt uden snyd:tihi:
Smuk missepige[/QUOTE]

Faktisk er hendes øjefarve mere intens end billederne viser. Gad vide hvor hun har hentet den farve?

Til lykke med din nye killing - jeg kan jo se du har opdaget at korthår er noget helt specielt:-)

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;606773]Faktisk er hendes øjefarve mere intens end billederne viser. Gad vide hvor hun har hentet den farve?

Til lykke med din nye killing - jeg kan jo se du har opdaget at korthår er noget helt specielt:-)[/QUOTE]

Ja, det er en smuk farve hun har, vil gerne tro, at blitz osv. kan tage lidt af farven.
Og tak - jeg tror jeg er solgt til devonerne :ok:

[QUOTE=Poly-Cats;606808]Ja, det er en smuk farve hun har, vil gerne tro, at blitz osv. kan tage lidt af farven.
Og tak - jeg tror jeg er solgt til devonerne :ok:[/QUOTE]

Jeg holder jo lidt øje med dig:-) Du lyder som en der hurtigt kunne vaccineres med aby’er - de har en særdeles velfungerende øverste etage :tihi:

Nøj nogle smukke øjne :uha: :hjerte:

Det er en meget smuk farve, som nok virker endnu mere fremtrædende, fordi hun er fawn. Smuk pige.:hjerte:

smuk kat - der er altså noget specielt ved de ravfarvede øjne - man kan synke helt ind i dem…

:wehuu: Tror den vaccine er farlig :høhø:

Sikke nogle øjne og i det hele taget en meget smuk pige :hjerte::hjerte::hjerte: