Oktober tanker 2020

:fatdetnu: HVOR GAMMEL ER DET LIGE DU ER BAMBINA?
Hvad skal man med en kattekilling … når man har en totalt legesyg kattekælling :dokdok:

8 Synes om

Jeg har spurgt Sugieh flere gange, men hun vil ikke svare :gruble:

2 Synes om

Jamen … ved hun overhoved hvor gammel Bambina er :huh:

Udfra deres opførsel vil jeg formode de taler sammen med jævne mellemrum :crazy_face:

3 Synes om

så fik jeg endelig knækket koden til WP - nu skal mine sider opdateres. Men hold nu da op der er meget der skal opdateres :wink:

1 Synes om

Kom ind og deltag med jeres skønne katte i ugens tråd. :blush:

Uge 41 - Ild

For en halv time siden blev jeg færdig med at slå græs i forhaven. Nu STYRTER det ned! Timing kalder man det :rock:

9 Synes om

Når jeg kommer hjem og finder en buket blomster ved min hoveddør, er min første tanke selvfølgelig, at jeg har fået en hemmelig beundrer
Men øv … blomsterbudet var gået forkert :ihhaltsaa:

10 Synes om

Det er da desværre ikke første gang det sker…

Nu får jeg næsten lyst til at spørge hvor du bor

4700 Næstved

Engang for læææææææænge siden, spurgte en eller flere herinde, hvor jeg havde købt min foderspand.
Jeg husker det stadig ikke, men Maxi zoo har lige nu en der er næsten identisk.

6 Synes om

Så vil jeg se om jeg kan blive din nabo, for så må jeg få ekstra blomster når dine bliver afleveret ved mig

1 Synes om

Huset overfor er blevet solgt … pokkers! :cool:

Ej øv… Jeg kunne ellers godt lige have brugt en lille rose…

1 Synes om

Det er ikke SÅÅ tit jeg får blomster bragt ud af et blomsterbud, så det er ikke voldsom mængde afskårne blomster du går glip af :hoho:

Jo jo… Var jeg din nabo ville vi da helt sikker kunne overtale blomsterbinder om at komme forbi med blomster hvor kortet er blevet væk…

Ej… Men jeg elsker blomster, men jeg synes sjældent man får den nydt nok

1 Synes om

Det er godt man på sigt glemmer, hvordan teenage drenge er… Frank er simpelthen ved at drive huset til vanvid!
Jeg håber virkelig Anoushka popper en bette fin dreng, så han kan få en buddy at tumle med. Vi er på daglige time-out, så damerne kan få en times fred og ro :rolleyes:

5 Synes om

Så har alle 4 katte kræ været til års tjek og fået deres vacciner og alle var fine og Lasse har tabt sig hele 100 gram siden sidste år. Lasse fik at vide at han ikke er overvægtig, bare en stor kat som er kraftig bygget :slight_smile:

9 Synes om

Damn it… Jeg er på vej hjem og har ikke skænket det en tanke, at det er efterårsferie. Så nu kan jeg sidde og glo en time på Odense Station inden der er plads til mig på toget…hurra!! :confounded::face_with_raised_eyebrow:

Gustavs engelsklærer er ikke ret dygtig, Gustav siger at han har prøvet at snakke engelsk til hende og hun forstod ingenting :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

11 Synes om