Oktobers tanker

Jeg har lige redt/flået en kæmpe filtbunke af LouLous ryg! :flushed:
Har ellers sagt ‘‘aldrig mere langhårskatte’’ fordi jeg ikke orker pelsplejen … men man kan åbenbart ikke vide sig sikker, selvom man kun har korthårskatte tilbage … :venter:

2 Synes om

Det må være en kimær :gruble:

Hvad tænker du, @Eva_K ?

5 Synes om

@Lykke Det kan også være farvegenetikken, der spiller ind :rofl:

1 Synes om

Eller en mosaik :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

Helt sikkert, blå og cinnamon på samme kat, sjældent syn! :hoho:

2 Synes om

“Når man ser, hvor få bidrag, der er kommet til Ugens Kattebillede, skulle man tro, jeres katte slet ikke har knurhår”, siger Bastian… :wink:

7 Synes om

Der var en opdrætter I Tyskland der nok for 10 år siden lavede en Cinnamon og blå (eller sort, bliver lige i tvivl) orientalsk langhår…

Jeg husker billedet tydeligt…

1 Synes om

Ja det husker jeg også Line. Billedet af en brun og blå kat. :sweat_smile:

Ja og man glemmer aldrig helt det billed igen… For det var så specielt og jeg mener det var en han killing

Det har jeg - men de er da vist knap så imponerende som Bastians moustache - siger Manse… :sunglasses:

1 Synes om

Pjuske har fået stød - formentligt fra et antennestik - hun fik simpelthen krampe i alle 4 hjul, lignede noget der sad fast i lotusstillingen…og Fnug har været tamkat i 1 år i dag…

2 Synes om

Far og datter rydder op i gemmerne på værelset… Sikke udbrud der kommer af og til :laughing:

2 Synes om

… nå så får tagmanden lov at lave det om - igen …
stadig utæt tag over skuret, hvor de skiftede ovenlysvinduet :s: og tagmanden har en gang forsøgt at tætne, og muligvis er det bare blevet mer utæt af det :s:

Men nu vil tømrer tage der om sammen med tagmanden og kigge på det. Og har jeg mulighed for det, så har jeg altså også tænkt mig at være der denne gang! Nu skal der altså snart være tørt der, for om lidt bliver det for koldt for Ninja ellers at ligge derude, hvis også det er fugtigt!
Og taget har jo da ikke godt af at stå fugtigt! :s:

1 Synes om

Nu har jeg modtaget den første pakke fra Zooplus og den indholder det kradsetræ, der kommer til at danne bunden (jeg vil smelte to træer sammen til ét … :ups:).
Pladen er af ubehandlet træ, så hvis jeg vil gøre noget for at gøre den mere holdbar (hvor man kan holde den ren og den hverken suger evt. strint eller opkast), skal det gøres NU …
Hvad har andre gjort i den situation (om noget)?
Lak … olie … andet ?

Jeg har aldrig behandlet mit Petfun træ og det ser faktisk stadig rigtig pænt ud (det er trods alt 11 år gammelt), men jeg ved, at mange har lakeret de ubehandlede træplader og fordi du har en strinter, vil det nok være en god idé :slight_smile:

1 Synes om

Lak :slight_smile: bræk laver pletter :slight_smile:

2 Synes om

Mht lak, så synes jeg altså at jeg oplever tis trænger igennem lakken herhjemme :thinking:

…vil dog på ingen måde afvise at det måske skulle have været en anden lak. Vidste ikke vi skulle have kat dengang vi lavede gulvet

1 Synes om

Tænk jeg ville bruge olie, da det er nemt at give igen

1 Synes om

Skibslak. Fås i små dåser og fx bauhaus har Marine afdeling. Noget brutalt stads, men når det er hærdet så holder det til ca alt

3 Synes om

Jeg har lige opdaget at jeg for velnok en uges tid siden, er kommet til at slukke for min fryser.
Suuuuk!!!

Alt skal smides ud. Det er godt nok surt.