Oktobers tanker

Mht lak, så synes jeg altså at jeg oplever tis trænger igennem lakken herhjemme :thinking:

…vil dog på ingen måde afvise at det måske skulle have været en anden lak. Vidste ikke vi skulle have kat dengang vi lavede gulvet

1 Synes om

Tænk jeg ville bruge olie, da det er nemt at give igen

1 Synes om

Skibslak. Fås i små dåser og fx bauhaus har Marine afdeling. Noget brutalt stads, men når det er hærdet så holder det til ca alt

3 Synes om

Jeg har lige opdaget at jeg for velnok en uges tid siden, er kommet til at slukke for min fryser.
Suuuuk!!!

Alt skal smides ud. Det er godt nok surt.

Ej sikke noget skod.

1 Synes om

Så er det snart sidste chance for at fremvise jeres flotte knurhår - i hvert fald i Ugens Kattebillede:wink:

skibslak er ikke nødvendigvis ørlefast

Jeg har skrevet et læserbrev i dag og fået det på Randers Amtsavis’ hjemmeside. Det har jeg ikke prøvet før, men bekymring for min yngsteunge viste sig at være en stærk motivation.

6 Synes om

Har du et link?

2 Synes om

Ja. Tak. :slight_smile:

16 Synes om

STÆRKT! :storrespekt:

2 Synes om

Super godt skrevet @Lovehjerte :muscle: Har en veninde, hvis søn har autisme, og jeg kan genkende rigtig meget. Håber din opsang får effekt.

2 Synes om

Din sammenfatning “Han mister simpelthen troen på at verden er et godt sted for ham at være” er tæt på genial - den må de sgu’ da ku’ forstå… ! :+1:

3 Synes om

Så sandt, så sandt, mit hjerte græder for både børnene og familierne, for det koster dem dyrt de besparelser :hjerte:
Det er fantastisk godt skrevet :grin: og jeg krydser fingre for at byrådet er lydhør :grin:

2 Synes om

Godt skrevet Katja - håber det får nogle til at tænke sig om :kryds:
Det kan altså ikke være meningen at besparelser skal ramme de svage i samfundet - der er jo også nogle her på KG der rammes gang på gang, det er sgutte rigtigt. :disappointed_relieved:

2 Synes om

Jeg har alle dage sagt og mener stadig, de politikere der bestemmer over en pose penge, burde som minimum have 1 års erfaring fra “gulvet” indenfor det område de regerer over. Jeg er sikker på det ville give nogle andre prioriteringer rundt omkring. Det er ikke sikkert der skulle spares helt så meget, hvis sundhedsministeren lige fik et par måneders aftenvagt på en underbemandet afdeling med overbelægning eller blev indlogeret på et plejehjem, hvor der er så travlt at h*n kun så personale tre gange i døgnet, iøvrigt uden mulighed for selv at finde noget at spise.
Kald mig bare naiv, men jeg har en ide om der var nogle penge, der ville blive omdirigeret.

9 Synes om

faktisk skulle de også ind i de afdelinger, som har berøringsflade op til det område …

… der er nogle besparelser, som godt nok sparer et sted, men som så bare giver kæmpe ekstraudgifter et andet sted :frowning: og de udgifter løber gerne op i en hel del mer, end der blev sparet i første omgang! :s:

5 Synes om

Så er vi mindst to der er naive for hvad enten det er borgen, regioner eller byråd, ja så burde de alle have mere parktisk kendskab til virkligheden.

3 Synes om

Jeg har engang hørt at børnebørn er præmien for ikke at slå sine teenagere ihjel… De skal dælme diske op med mange! :crazy_face::wink:

4 Synes om

Det er derfor at jeg har katte i stedet for :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om