Oktobers tanker

Vi købte først de dyre :see_no_evil: og et par år efter dem fra EBay og de er fuldstændig magen til. Endda samme emballage :see_no_evil: og de fungere alle efter 6år.

Jeg ødelægger mine i processen, da jeg synes de er for brede til nyfødte.
Så jeg klipper mine over på langs og tilpasser også i længden.

Så med det in mente så vil jeg ikke give så mange penge for dem :wink:

1 Synes om

Breden har jeg ikke tænkt over :thinking: selv tager jeg dem i længden for det ikke virker som en “nakke krave” de har på :joy::see_no_evil: for ved nyfødte kan de nå mange gange rundt.

1 Synes om

Jeg har også halveret dem i bredden :slight_smile: og længden for den sags skyld :slight_smile: synes også de et enorme til små siamisser :slight_smile:

3 Synes om

Så må det gerne blive d. 18. december! Nu er der bestilt billetter til den allersidste Star Wars. Det bliver episk! :hyp:

5 Synes om

Denne uges konkurrence, lad os se jeres skønne efterårs katte. :hjerte:

Uge 43 - Efterår

1 Synes om

Ghandi og Toth er billigt til salg i dag. Stod op at nogen havde skidt på min dyne/sofaen, skidt på gulvet og brækket sig to forskellige steder… har lige opdaget at nogen har pisset i kufferten/tøjet der lå i den :face_with_symbols_over_mouth:

Skulle der vise sig en interesseret køber, kan vedkommende få en kanin med i købet :+1:

Og der er ikke noget i vejen med nogen af dem? For det er vel ikke normalt, de finder på den slags? Er de glade nok for Emma?

At de har brækket sig hænger nok sammen med at de æder alt hvad de kan få fat i :roll_eyes:, men de er normalt ikke urenlige, nej. Jeg ringer nok til doktor dyr i morgen og bestiller en tid til dem :blush:.

Jeg vil ikke gå så langt at sige de er glade for hende, men de er da begyndt at kunne “putte” med hende, så jeg tænker ikke at hun er årsag til det… jeg har været obs. på hvordan de har reageret på at hun er her

2 Synes om

Jeg ville betegne deres reaktion på Emma, som ‘‘mangel på interesse’’ og det samme med mine katte, de gange hun har været her … de har knap nok vippet med et knurhår :face_with_raised_eyebrow:

1 Synes om

Jeg sidder her og vræler af grin over den nye reklame for Opel med ham den fodboldspiller der har opført sig tåbeligt mange gange :laughing: Den er simpelthen genial :laughing:

4 Synes om

så fik vi vasket kattene, i morgen formiddag pakkes camperen og senest til middag er vi afsted :danse:

1 Synes om

God tur og pøjpøj!!

1 Synes om

kommer du ikke til WS

Så er der bestilt tid til dyrlægen, så killingerne kan klargøres. :pray:t3:

2 Synes om

Nope har intet at udstille; fertil han som stadig er i bikini, fertil hun som muligvis er med rogn og killing som har udviklet haleknæk…

Ikke mit år i år - må tage revanche næste år!!

1 Synes om

Der er jo nogle stykker at vælge imellem, men jeg gætter på Bendtner? :slight_smile: Jeg har ikke reklame tv, så jeg har ikke set reklamen.

2 Synes om

Du gættede rigtigt :wink:

1 Synes om

Jeg ved ikke hvem der har lukket 5 løbske elefanter ind i min stue, men hvis I hører om nogen der savner dem, så er de altså her…

4 Synes om