Oktobers tanker

Blev de gode? Bliver da inspireret til at gøre det samme inden længe. D. 1. november har jeg været ansat i 4 år. Kan slet ikke forstå jeg allerede har været der så længe :gruble:

2 Synes om

Oktoberfest på lørdag :slight_smile: Jeg glææææææder mig, det er så hyggeligt og sjovt :fin:

4 Synes om

Helt vildt gode :smiley: jeg er ret overrasket over så vellykket de blev i første forsøg :slight_smile:
Men marcipan er jo også godt til det meste :ups: og rørt op i remoncen er det RÆTTI’ GÅT! :smiley:

4 Synes om

Ja! :slightly_smiling_face: Jeg, og ikke mindst min kæreste, har arbejdet helt vildt de seneste uger, for at lave min stue helt om.
Det eneste der er bevaret er faktisk kattenes store kradsetræ, sofabord og tv.
Nu mangler der faktisk kun sidste omgang sortering af småting der skal gives væk, oprydning nu hvor der faktisk igen er plads og sidste rengøring.
Pyyyha, det går været hårdt. Men her bliver bare så fint. :star_struck:

4 Synes om

Fedt. :thumbup:

1 Synes om

Det er blevet fredag. :slight_smile: https://kattegale.dk/t/uge-39-40-nu-med-duft/237897/17

2 Synes om

Er det bare mig, der får en dårlig smag i munden af denne video :grade:

Det korte svar: Nej.
Hvor stammer den fra?

Det korte svar: Nej.
Hvor stammer den fra?
[/quote]

Det er en russisk opdrætter af Kurilean bobtail :cry

https://www.facebook.com/NinikoSt/?xts[0]=68.ARAs4SEJv6uIHMptmnU48WZLMj6P4uWtu_LUAV3YCRiUfOiDau2Dpxyf4s0ylnmKbs2wulgYubHN0XRKywWX6Xo_CLqITjZQtl3OSxXzIxxrjvrtggf0PzWG4FF2vjeynLSEyTebEWGh2hqb3PwJ7nV4pLG_i9lnVSCqTRbO7tLMXFTQkRE9Ph48Cbjfnm-EbmgwBpgbm2a5uAPGKLu5gjHtk5kxGTOathmf236bTGXVAllMnouLjRY1FKna16AlZb6BP6BdQSX6ZUlolnDH8JYButzkLZlwEomM4YJUyASwmEDDvNGzMRvKh6L0IZXJmVh3o0KKp6ZvaU-nc6jxUMeavV0OL1fq3qm7s2oBaRDhj38LDJVC_8bQcP4MnasGhWFP0Q

Tjooo… hvis man med “games” mener “Gladiator games”, såååe… :thinking: :pouting_cat:

1 Synes om

Om lidt står der to lækre brød i ovnen. De skal bare lige hæve lidt først :grin:

1 Synes om

her kom de ud af ovnen kl 8.48

1 Synes om

Tja, jeg ser bare to killinger, der leger slåskamp i et badekar. Det eneste problem kan være, at de nok er for små til selv at hoppe ud. Men fotografen kan vel løfte dem ud.

2 Synes om

Så er der EF dag… Fik en aflevering i IT, men det gør pludselig ikke så meget når vi fik en time tidlligere fri! :thumbup:

3 Synes om

Puu igang med den helt store tur, vi får vurderingsmand ud - da vi ønsker at lave nyt lån (måske) nu hvor renten er så lav.

1 Synes om

Det havde jeg igår - hvis jeg bare kunne få den timeløn i en lille uges tid, så kunne jeg hermed trække mig planmæssigt tilbage :smiley: 200.000 på 5 minutters besøg - det er lige til at klare :smiley:

4 Synes om

Nå! Så blev det advokatsekretær jeg skal være, når jeg bliver stor :laughing:

6 Synes om

Jeg har fyret kattene. Begge to. De er helt uduelige :venter:

Der er kommet en spyflue ind, og den har nu summet rundt herinde i timevis, uden at de har så meget som vippet med et knurhår :hmpf:

Det er til at blive helt skør af at høre og se på sådan en flue, og den er åbenbart helt utrættelig, for den har næppe siddet stille i mere end et par minutter sammenlagt. Hvor lagrer sådan en lille skabning så meget energi? Normalt får jeg dem altid lempet ud af et vindue, men det virker ikke, når det er mørkt. Så går de naturligvis efter lyset i lamperne i stedet.

4 Synes om

Skal du låne en orientaler? Så skal den spyflue den ondelynende nok blive klasket :wink:
Jeg garanterer ikke for andre pyntegenstande :wink:

6 Synes om

Ja, for pokker. Den skulle Fritzz og Finn nok ondulere. Særligt Finn er vild med de flyvende snacks. :stuck_out_tongue:

2 Synes om