Oktobers tanker

Igen i dag var jeg passager da hende jeg kører med i skole ramte en kat :frowning: Denne gang en lille mormis der ikke var død ved påkørsel.
1812 var igen ikke til nogen som helst hjælp, da mis døde i min klassekammerats arme mens jeg hang i kø i over 10 minutter :cry:
Jeg HADER det sker, og jeg hader at der nu er et kuld killinger der mangler en mor, og ingen måske ved hvor de er… Hun var ikke øremærket så håber på FALCK gør deres job og at en ejer forhåbentlig findes. Men sikke en start på dagen :cry:

:kram:

1 Synes om

I går aftes kørte jeg fra Aalborg over Skørping til Hadsund. På den tur observerede jeg hele 3 katte (levende - altså) forskellige steder på vejen eller i rabatten. - Jeg kørte så langsomt, at jeg kunne nå at bremse. Men de katte har en meget risikabel adfærd.

3 Synes om

Ja, jeg kører en del ude på småvejene i Ribeområdet pt, og kører en del lavere end hastighedsbegrænsningen blandt andet pga de mange katte, der færdes ude ved vejene på den tid.

Jeg gør det også når jeg kører til og fra job, for der er altid misser, rådyr eller andet på vejene.
Men Aalborgvej i morgenmylder gør ikke noget godt for nogle dyr. Tung og tæt trafik… vi kørte faktisk ikke mere end ca. 70km/t men hun kom som skudt ud af en kanon lige lukt ind under bilen… Så havde det ikke været os, så havde det været bilen bagved der havde taget hende :frowning:

Prøver kræfter med mormors opskrift på kringle :smiley:
Kollegaerne skal forkæles i morgen - de har holdt mig ud i et år nu :hoho:

10 Synes om

fandt et logitech til en 50 er …og der stod et smart TV med både DVB C ogT til 200 …men det var gonnok bette

2 Synes om

Når man arbejder hjemmefra og kattene tvinger en til at holde tidlig fyraften.


Ellie på stolen og Einstein på computeren.

12 Synes om

Så fik jeg tændt op i brændeovnen. Pyha, sådan noget smedejern, der bliver varmet op for første gang i lang tid, dufter ikke ligefrem af roser :confounded:

Jeg blev irriteret på Chili, der sad på sofabordet og brægede. Kunne ikke regne ud, hvad hun ville. Og så kom jeg i tanke om det. Der skal åbenbart mere end et halvt år til at bryde en god vane :slight_smile:

10 Synes om

Uh er det det fine nye brugte bord du snakkede om? :slight_smile:

1 Synes om

Det lykkedes min svigersøn at få liv i min computer igen :jubiii:
Harddisken var hoppet lidt løs og skulle bare skubbes på plads igen … :ok:

16 Synes om

Blev de gode? Bliver da inspireret til at gøre det samme inden længe. D. 1. november har jeg været ansat i 4 år. Kan slet ikke forstå jeg allerede har været der så længe :gruble:

2 Synes om

Oktoberfest på lørdag :slight_smile: Jeg glææææææder mig, det er så hyggeligt og sjovt :fin:

4 Synes om

Helt vildt gode :smiley: jeg er ret overrasket over så vellykket de blev i første forsøg :slight_smile:
Men marcipan er jo også godt til det meste :ups: og rørt op i remoncen er det RÆTTI’ GÅT! :smiley:

4 Synes om

Ja! :slightly_smiling_face: Jeg, og ikke mindst min kæreste, har arbejdet helt vildt de seneste uger, for at lave min stue helt om.
Det eneste der er bevaret er faktisk kattenes store kradsetræ, sofabord og tv.
Nu mangler der faktisk kun sidste omgang sortering af småting der skal gives væk, oprydning nu hvor der faktisk igen er plads og sidste rengøring.
Pyyyha, det går været hårdt. Men her bliver bare så fint. :star_struck:

4 Synes om

Fedt. :thumbup:

1 Synes om

Det er blevet fredag. :slight_smile: https://kattegale.dk/t/uge-39-40-nu-med-duft/237897/17

2 Synes om

Er det bare mig, der får en dårlig smag i munden af denne video :grade:

Det korte svar: Nej.
Hvor stammer den fra?

Det korte svar: Nej.
Hvor stammer den fra?
[/quote]

Det er en russisk opdrætter af Kurilean bobtail :cry

https://www.facebook.com/NinikoSt/?xts[0]=68.ARAs4SEJv6uIHMptmnU48WZLMj6P4uWtu_LUAV3YCRiUfOiDau2Dpxyf4s0ylnmKbs2wulgYubHN0XRKywWX6Xo_CLqITjZQtl3OSxXzIxxrjvrtggf0PzWG4FF2vjeynLSEyTebEWGh2hqb3PwJ7nV4pLG_i9lnVSCqTRbO7tLMXFTQkRE9Ph48Cbjfnm-EbmgwBpgbm2a5uAPGKLu5gjHtk5kxGTOathmf236bTGXVAllMnouLjRY1FKna16AlZb6BP6BdQSX6ZUlolnDH8JYButzkLZlwEomM4YJUyASwmEDDvNGzMRvKh6L0IZXJmVh3o0KKp6ZvaU-nc6jxUMeavV0OL1fq3qm7s2oBaRDhj38LDJVC_8bQcP4MnasGhWFP0Q