Ole Henriksen

Jeg sidder og ser Ole Henriksen på TV2, og hold da op hvor er han bare et dejligt menneske…

Og så har han en feeed humor -LOL

Andre der ser programmet??

NEJ kan ikke se TV2 og aner ikke hvem han er -sorry

Ser også programmet ,kan man andet end at holde af ham:D:D

Vores danske skønhedsguru i USA
.Han er meget kendt derovre og nu i DK efter de udsendelser som TV 2 har sendt om ham

Ja, jeg gør. Helt enig.

Hvad skete der lige med kameraet under den der historie med juletræet. :? -shhhh

Men det er også et meget følelsesladet interview. Super intenst og jeg mindes også personligt en masse ting om den skøre livsstil i derover i Californien. Puh- :slight_smile: Jeg fik ikke set programmet fra starten.

Og for søren da hvor var han flot som ung (også). :smiley:

Kan heller ikke se tv2 i øjeblikket, men ved hvem han er og han er SKØN -love

Ole Henriksen er den Danske hudpleje guru, som er bosiddende i Hollywood -thumbs

Han virker simpelthen så hjertevarm og som et helt igennem vidunderligt menneske -forelsket

Iiihh jeg ville ønske, at jeg fik muligheden for at møde ham.
Den glæde og det gode humør han besidder…

Jeg ELSKER det - simpelthen…

-wehuu

Jo men så ved jeg da godt hvem den kære dreng er…

Han er da bare DAJLIG

[quote=Sheer;51348]Ja, jeg gør. Helt enig.

Hvad skete der lige med kameraet under den der historie med juletræet. :? -shhhh

Met er også et meget følelsesladt interview. Super intenst og jeg mindes også personligt en masse ting om den skøre livsstil i derover i Californien. Puh- :slight_smile: Jeg fik ikke set programmet fra starten.

Og for søren da hvor var han flot som ung (også). :D[/quote]

HA HA - ja der var jeg FLAAAD af grin… Hvor var det bare en rigtig god bemærkning.
Jeg så hans juletræ - og så så jeg at han havde et andet juletræ -LOL-LOL

Og ja - han var sq også en flot fyr dengang…

Jeg synes, at han er en ualmindelig flot 59 årig. han holder sig bare så godt…

Manden og jeg sidder også og ser det.

Han siger præcis det du skriver, Annette. Så klikker jeg ud fra galleriet og ser din tråd. Klikker ind og ser din tråd.

Hvor pudsigt.

[quote=Dk Kefir Annette;51355]Manden og jeg sidder også og ser det.

Han siger præcis det du skriver, Annette. Så klikker jeg ud fra galleriet og ser din tråd. Klikker ind og ser din tråd.

Hvor pudsigt.[/quote]

Aaiiii hvor pudsigt -tihi

Det må kaldes telepati…

Nicolai og mig… Mig og Nicolai… Vi ka bare det der -LOL

Så ikke udsendelsen, måske bliver den genudsendt. Men har set flere med ham. Ja han er et fantastisk menneske, det er bøsser iøvrigt tit. Tænk at have sådan et humør hele tiden. Godt nok bor han i Californien og godt nok har han penge nok, så ville jeg nok også smile lidt større -høhø
Men han virker som om han bare altid er positiv, glad og nede på jorden, og man kan kun blive glad af at se og høre ham. -thumbs

[QUOTE=Denise;51375]Så ikke udsendelsen, måske bliver den genudsendt. Men har set flere med ham. Ja han er et fantastisk menneske, det er bøsser iøvrigt tit. Tænk at have sådan et humør hele tiden. Godt nok bor han i Californien og godt nok har han penge nok, så ville jeg nok også smile lidt større -høhø
Men han virker som om han bare altid er positiv, glad og nede på jorden, og man kan kun blive glad af at se og høre ham. -thumbs[/QUOTE]

Du vil se i interviewet at han også let kan skifte den anden vej, det havde jeg ikke set før, men det er sådan jeg synes det skal være - han er en gut som i kontakt med sigselv. Uagtet om følelsesudbruddene har været fordi der var kameraet på (altså jeg antyder ikke at han er udspekuleret, blot at opmærksomheden i situationen kan fremkalde den slags intense ting). Ingen tvivl om at der har været hårde ting i hans liv. Og heller ingen tvivl om at der skal en del til for at have lyst og iværksætterdrev til at have hans liv.

Jeg bøjer mig i støvet.

hmmm, ja meget kan man sige om ham, men han er squ så positiv og livsglad så det gør noget, at jeg så et eller andet sted syntes han er lidt for meget er en anden snak, jeg bryder mig så heller ikke om hans meget feminime væremåde og den måde han snakker om hans homoseksualitet på får de små nakkehår til at rejse sig i nakken på mig, tonya har det akurat på samme måde.
men han har da gjort karriere og er arbejdsom osv og det kan man kun bøje sig i støvet for

[QUOTE=johnny;51380]hmmm, ja meget kan man sige om ham, men han er squ så positiv og livsglad så det gør noget, at jeg så et eller andet sted syntes han er lidt for meget er en anden snak, jeg bryder mig så heller ikke om hans meget feminime væremåde og den måde han snakker om hans homoseksualitet på får de små nakkehår til at rejse sig i nakken på mig, tonya har det akurat på samme måde.
men han har da gjort karriere og er arbejdsom osv og det kan man kun bøje sig i støvet for[/QUOTE]

Så vil du uden tvivl gerne se denne lille trailer:

http://5x5m.com/lp/259/ole_henriksen.html

I Love it !!!

Den sad de og grinede af den anden dag på arbejdet -LOL-LOL-LOL-LOL

den er bare så hylende morsom især i den fulde version med glistrup,karl mar osv

-LOL-LOL-LOL

Hvor er det bare godt ramt i den der film!!

I LOVE IT lige efter han har slået en prut af ren afslapning, hvor er det bare alt for sjovt!!