OLH abekat ved kattefotografen

Jeg blev SÅ glad da jeg så billederne fra kattefotografen at jeg blev nød til at dele dem med jer…
Nu er han så nok også krøbet en del under vores hud, fordi han er nuttet, fræk, en fluefanger, tyv og en fast puttekammerat for os mennesker og de andre katte.
han er sat til salg på killingelisten, men tror ikke jeg kan få mig selv til at putte et billed af ham på min hjemmeside.

Kæft han er flot!

Ååhhh - dér er han jo!

Hvor ser han altså sød ud :slight_smile:

han ser skøn ud - lækkermås :wink: … men kan da slet ikke huske at vi har set/hørt om ham før ? Eller husker jeg forkert ?

Har ikke kigget på killingelisten, men synes han ligner Julias drenge noget… er der fælles aner :slight_smile:

Er du vimmer nogen stolper han er udstyret med! :tihi:
Stoooore Scarface øjne. :inlove:

Han være noget familie til mine, som Carina skriver. :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;1123836]han ser skøn ud - lækkermås :wink: … men kan da slet ikke huske at vi har set/hørt om ham før ? Eller husker jeg forkert ?

Har ikke kigget på killingelisten, men synes han ligner Julias drenge noget… er der fælles aner :)[/QUOTE]

Du husker ikke forkert… Han lavede en øjenskade på sin søster da de var 4 uger og vi har nydt det her kuld en tand for meget, så vi har på INGEN måder reklameret for ham (og tror heller ikke vi kommer til det, for han er alt for sød)

Han deler far med Julias scarface og scarface bedstemor er Shadow (min drengs) mor. Så de er i familie… men kun hvis jeg husker rigtig, for så er Yunnie og Ludvig forældre til scarface … Men Arthurs mor er nu egentlig shadows bedstemor, så det er vist familie det hele…

Åh hvor er han skøn :slight_smile:

ja og du siger bare til hvis han frister dig for meget… For jeg var nød til at vise dig de her billeder

Om ca. 20 år (mine nuværende katte er jo ikke ret gamle) står der sådan en på ønskelisten :wehuu:
(og der er jeg blevet for gammel til en orientaler …)
[SIZE=2]
[/SIZE]Kæft, han er skøn!

Han frister helt vanvittig meget - kommer han til Tune?

[QUOTE=line_refsgaard;1123841]Du husker ikke forkert… Han lavede en øjenskade på sin søster da de var 4 uger og vi har nydt det her kuld en tand for meget, så vi har på INGEN måder reklameret for ham (og tror heller ikke vi kommer til det, for han er alt for sød)

Han deler far med Julias scarface og scarface bedstemor er Shadow (min drengs) mor. Så de er i familie…[/QUOTE]

ja de aner der kommer til udtryk viser i hvert fald tydeligt familiens træk… vældig pæn i mine endnu uerfarne øjne :slight_smile:

… og nu ved jeg godt hvad det er for et kuld :slight_smile:

Super smuk mis. :thumbup::wehuu:

havde overvejet det, da dso har generalforsamling, men det passer desværre ikke ind i kalenderen… Ellers havde du fået lov til at nusse hans maveskind pels løs… Han sover og ligger som regel helst på ryggen, men det har han gjort siden han blev født, hvilket bare er FOR charmerende…

Hvor ser han dejlig ud :inlove:

ØV - så kan jeg ikke vise ham til Michael :frowning:

Hvis det er et spørgsmål om den tid det tager… jamen så ligger jeg gerne hus til en overnatning :wink:

jeg mener Patrick har vagt… han var nemlig meget ivrig ind til han kiggede i kalenderen

Skønne billeder, hvor han ser rigtigt dejlig fræk ud. :smiley:

Ham kan du sikkert godt finde det helt rigtige hjem til, så han også kan blive nogens helt fantastiske kat. :hjerte:

Ej, han er da helt speciel og flot :slight_smile: skægt han er så busket på bagkroppen…og ser rigitg fræk ud…