Oliver leger model

Jeg fandt kameraet frem i eftermiddags, og tog et par billeder af Oliver… :slight_smile: Og synes lige jeg ville dele et par af dem med jer, så i kan se hvor flot han posere… :smiley:

Ligger og nyder tilværelsen…

Smukke dreng:hjerte:

Her kan man virkelig se hans smukke mønster, som forsætter helt ned af halen

Se hvor lækker jeg er!!! :smiley:

“Hva laver du?” (mindre heldigt billede… :tihi:)

Han er en flot dreng ham Oliver - rigtig god til at posere:). Jeg ville ønske mine var så gode, de lukker altid øjnene eller kigger væk lige når billedet tages.

Han er så smuk :wehuu: … hvor er det nu igen, at du bor ? :muhaha:

Altså jeg tog omkring de 30 billeder, og disse er de mest vellykkede :ups: Resten af billeder lukker han øjnene, kigger væk, eller angriber kameraet… :tihi:

:lol: I Næstved… :cool2:

Han er bare rigtig smuk :inlove:

:hjerte: Tak Eva…

Rigtig flotte billeder af smukke Oliver :love2:

Tusinde tak :tak:

Han er bare så fantastisk smuk, din Oliver - og han forstår rigtigt at føre sig frem på billeder :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Årh Tusinde tak Eva :smiley: Ja han kan godt se lækker ud når han vil… Og jeg tager ca. 30 billeder af ham… :tihi:

Han er bare sååååå smuk :wehuu:

smukke billeder :slight_smile:
elsker det sidste billede, for det bare såååå typisk katte :stuck_out_tongue:

Ham Oliver er en lækker sag, er han… Og han VED det vist godt :smiley: Og enig med Zaphy - TYPISK billede - det sidste :smiley:

Selvtilliden lyser ud af - hvor er han dejlig

Flotte Oliver. :hjerte:
Og der er altid sådan en dejlig ro over ham på billeder - uanset hvad du ellers har fortalt. :slight_smile:

Tusinde tak Lisbeth :hjerte:

[QUOTE=DK Zaphy;822010]smukke billeder :slight_smile:
elsker det sidste billede, for det bare såååå typisk katte :P[/QUOTE]

:tihi: Ja det er os typisk Oliver… Han skal have hele krøderen oppe i kameraet mindst en gang… :stuck_out_tongue:

Mange tak :smiley: Ja det ved han… Han er ikke til at skyde igennem når det gælder hans lækkerhed… :stuck_out_tongue:

Tusinde Tak Lis… Ja han har helt klart fået mere selvtillid efter zylkenen og klikkertræningen… :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;822078]Flotte Oliver. :hjerte:
Og der er altid sådan en dejlig ro over ham på billeder - uanset hvad du ellers har fortalt. :)[/QUOTE]

:tihi: Jeg fanger ham altid når han ligger og hygger sig… Ellers ville billederne være helt sløret, og kun lige vise rumpen af ham… :høhø: og mange tak! :smiley:

[QUOTE=Maria-Amalie;821985]Altså jeg tog omkring de 30 billeder, og disse er de mest vellykkede :ups: Resten af billeder lukker han øjnene, kigger væk, eller angriber kameraet… :tihi:

Ja ok, det kan være jeg skal være mere tålmodig næste gang. Vi takker for digitale billeder:p

Han har da virkelig nogle flotte aftegninger i pelsen! :slight_smile: Smuk kat :slight_smile:

Dejlig missedreng og hvor er han god til at posere :smiley:

Håber det går godt med ham :slight_smile:

[QUOTE=Bølles mor;822110]

Ja ok, det kan være jeg skal være mere tålmodig næste gang. Vi takker for digitale billeder:p[/QUOTE]

:tihi: Ja digitale billeder er et must for alle katte ejere… :stuck_out_tongue:

Tusinde tak :tak:

[QUOTE=Lise H;822435]Dejlig missedreng og hvor er han god til at posere :smiley:

Håber det går godt med ham :)[/QUOTE]

Tusinde tak :smiley: Det går rigtig godt med ham… Han har stadig sine små episoder indimellem, men slet ikke lige så mange som tidligere… Jeg er sikker på at han stopper helt når jeg flytter i noget størrer og han får en lege kammerat… :hjerte: