Oliver og Alfie nyder sommervejret

Hej alle!

I dag tog jeg et smut forbi den lokale dyrehandler og købte en ekstra sele. De havde desværre ikke katteseler, som var store nok til Oliver, så han måtte få en lille hundesele. Han ser ud til at kunne lide at have den på, men synes I den kan bruges til en kat?

Da jeg kom hjem med selen, tog jeg begge katte ned på et lille stykke græs i skyggen, hvor jeg vidste vi kunne være i fred. Og så hyggede vi ellers alle tre i sommervarmen :slight_smile:

Det her er et lille stykke græs bag cykelskuret, hvor der aldrig kommer nogen. Så der turde jeg godt sætte mig ned med to katte. Jeg havde transportkassen med ned, så Alfie havde et trygt sted at gå ind, hvis han blev bange. Det var nemlig hans første tur ude.
For resten sad jeg normalt og holdt deres snore, men engang imellem måtte jeg altså lige have et billede af dem begge :slight_smile:

Alfie mener, at jeg godt kunne nøjes med at holde hans snor. Så skulle han nok selv være så flink at holde Olivers :tihi:

De sidder begge og beskuer resten af vores dejlige, grønne områder :slight_smile:
Til at starte med ville jeg gerne blive hvor vi var, for der vidste jeg at vi ikke stødte på hunde.

Et af de absolut bedste billeder jeg har taget af Alfie :slight_smile:

Opdagede det her sjove billede, da jeg så billederne igennem på computeren :tihi:

Dejlige Oliver har også rigeligt at holde øje med.

Så skal der lige snuses :hjerte:

Så fandt Alfie det bedste legetøj! En Oliver-hale :høhø:

Alfe måtte hen og udforske buskene, og her fandt han et dejligt liggested.

Igen et lille fællesbillede af mine smuksakker :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Jeg elsker virkelig billeder, hvor jeg kan nyde begge mine fantastiske mislinger samtidig :slight_smile:

Oliver elsker virkelig at ligge i græsset og lytte til alt omkring ham.

Da begge katte ville videre, tillod jeg til sidst at vi kunne gå lidt længere ud. Her har Oliver fået øje på en fugl på cykelskurets tag.

Alfie har været så dygtig til at gå i sele, selvom det var hans allerførste gang i én :slight_smile:

Et træ er altid spændende sager. Og med fugle og sommerfugle der flyver hen over græsset, er det også en fed udsigtsplads.

Alfie beskuer hans nye dele-rige :slight_smile:

Da vi kom op igen, havde jeg to meget trætte mislinger. Men hvor var det dog hyggeligt at sidde nede på græsset sammen med dem :hjerte:

Håber alle andre også har nydt sommervejret - og endnu ikke er smeltet!

Nej hvor er det nogle fine billeder af to lækre misser! Og de ser ud til at nyde det. :slight_smile:

Sikke da de hygger sig de 2 smuksakker :iloveyou:

Hooold da op hvor har de det dejligt :slight_smile:

Gode billeder du har taget af dine smukke katte. :slight_smile:

Det er så dejligt at se, at de nyder livet, men også er glade for hinanden.

De ser ud til at hygge sig, dejlige billdere … Men den blå sele kan katten nem komme ud af vil jeg vudere …

Det ser dejligt ud,de har rigtig hygget sig:wehuu:. Jeg ville ikke turde at bruge den blå sele til en kat den ser ud som om katten kan hoppe ud af den.

Dejlige billeder, og man kan se, at kattene nyder det:thumbup::slight_smile:

Cats og Conni

Sikke nogle dejlige billeder af dine skønne katte & hvor ser de bare ud til at nyde det :hjerte:

Tak alle sammen :slight_smile: De nød det i fulde drag - og det gjorde jeg også :hjerte:

Oliver kan faktisk ikke komme ud af den blå sele, selvom det lidt ser sådan ud. Den sad lidt løst på ham, fordi jeg ikke havde spændt den helt ind. Men jeg regner nu også med at købe en rigtig kattesele en dag :slight_smile:

De ser godt nok ud til at have hygget sig :slight_smile:

Mht Olivers sele er det vigtigste vel at han ikke kan sno sig ud af den, tænker jeg :?

Livsnydere er de. Dejlige billeder!!:slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder du har fået taget. Ser ud til at være et skønt stille område der er nemt, at overskue for dig, som i kan gå rundt i.

Skønt at se hvordan misserne nyder det, og hvor er Alfie dygtig på hans første tur ude. Flot at du kan have dem begge med ud på en gang. Det ser ud til at fungere rigtig fint :ok:

Skønne misser begge to :hjerte:
Mvh
Yvonne

Skøn serie - det er tydeligt, at de begge nyder det. :smiley:

Sikke nogle skønne billeder :hjerte: De nyder det virkelig !

Hvor er det bare skønt at se, og sikke dygtig Alfie er, han tager det bare i stiv arm det hele:D

Er virkelig glad for at du “fandt” Alfie og han kom hjem til dig og Oliver, det er jo bare det perfekte match :love2::ok:

Ser ud til I må havde en super skøn dag derude i det grønne :slight_smile: Det er i hvert fald rigtig dejlige billeder :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, du havde nogle trætte drenge den aften - der er bare SÅ meget at inhalere, når man kommer ud i verden første gang :smiley: