Oliver

Torsdag d. 13.3.2014 kl. 15.20, sov Oliver ind i mine arme. Han ville have fyldt 19 år d. 1.4. Oliver er født nær Århus og tog flyet som ung killing for at bosætte sig på Frederiksberg. Her boede han sammen med Birgit, som gerne ville flytte fra stueetagen til 3 sal. Hun syntes det ville være trist for ham, hvis ikke han havde en have han kunne komme ud i. Derfor flyttede han i villa i 1981, 6 år gammel, til vovse, Volvo og 4 mennesker. Stor omvæltning, men nervefast og cool som han var, spankulerede han rundt og hilste på alt nyt. Også hos naboerne, som hurtigt lærte hans skønne kattevæsen at kende. Siden i sommers har Oliver ikke været ude på egen pote. Det kunne han ikke længere. Han fik Royal Canin Recovery istedet for hans normale tørkost. Han kom på “ledsaget udgang” flere gange om dagen. Sidste gang han var ude, var torsdag morgen. Gik lidt rundt, fandt en godt sted at besørge, kom ind, fik mad og sov. Om eftermiddagen, ville jeg ind og tjekke op på ham. Tungen stikker lidt ud, er blå, vejrtrækningen meget besværet. Slimhinderne er kridhvide. Jeg tager ham med ud til min mand, siger, Oliver er ved at dø. Vi sidder med ham i forårssolen få sek efter raller han og dør. Han ligger nu på en plads mellem 2 smukke buske. En plads hvor vi næsten altid kunne finde ham i haven.

Det var en flot alder.

:lys:

Det lyder til, at Oliver har haft et rigtig godt og langt katteliv, og tog herfra på en tryg og rolig måde

Sov godt, Oliver. Du er har haft et godt lang liv og kom herfra mæt af dage. :lys:

God rejse Oliver :lys:.

Det gør mig rigtig ondt for jer, at I måtte sige farvel til Oliver:(
Samtidig varmer det at læse, hvordan I tog en smuk afsked med en gammel, elsket ven.

Venligst
Dorthe

:rip: sov godt, Oliver, du fik et langt og godt katteliv

God rejse Oliver :lys:

Farvel, Oliver. Et langt og godt katteliv er forbi, men dine poteaftryk står tilbage. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

God rejse smukke Oliver. Og hils når du kommer frem.

-kramer

:kram:

Fantastisk - sikke et dejligt langt liv. Han vil uden tvivl blive savnet længe. Mange trøsteknus til jer!
VH
Susanne

Det er en flot,flot aldrer at forlade dine mennsker på, men også endnu sværere for dine mennesker, der jo har kendt dig i mange år,- :brist: Men jeg er sikker på, at du efterlader dig så mange gode minder, og, at du har sat dine potespor som aldrig glemmes:pote: :pote: :pote: :pote: :inlove:

Cats og Conni