Oliver's kattemad

Er der nogen der bruger Oliver’s kattemad, og hvad mener I om det?
En gang anbefalede Oliver’s at man ikke brugte deres mad til kastrater.
Har de forbedret det så det anbefales til kastrater?

Jeg har tidligere brugt Olivers, og fik for nyligt et brev om at de havde ændret deres foder, med hovedægt på mere kød, flere forskellige kroket størrelse og flere smagsvarianter.
Så prøv at ring til dem og høre om du ikke kan få sendt et par prøveposer af deres nye mad, for indholdet er ganske fornuftigt og deres service er rigtig fin.

Hej Pia Ja, jeg bruger Olivers kattemad,- og har gjort det siden jeg for 2 år siden blev, syg,- og ikke længere kunne køre bil og købe kattemad hos dyrlægen,- hvor Olivers bliver afleveret i gården, sammen med kattesand! Kattene trives fint på det, og bliver suppleret med kylling/tun/torsk o. lign.:pote::pote::pote:

Knus fra Cats og Conni

Ja, de har virkelig fået lavet nogle interessante varianter. Jeg har allerede bestilt 3 små, gratis prøveposer hjem :slight_smile:

Nogle, der ved, om de i dag anbefaler maden til kastrater?

I 2004 gjorde de ikke, iflg dem selv, da jeg ringede. Men meget kan jo ændre sig på de mange år siden da…

Jeg synes, at de nye produkter lyder interessante, men jeg må sige, at prisen er sandelig også steget så meget, at jeg ikke synes, at Olivers er interessant længere, rent økonomisk!

Hvad koster det?

http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx Du må selv lige taste dig videre til kattemaden…

Jeg er irriteret over, at det foder vi brugte ikke fås i 15 kg. sække mere.

[quote=Buffy;200249]http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx Du må selv lige taste dig videre til kattemaden…

Jeg er irriteret over, at det foder vi brugte ikke fås i 15 kg. sække mere.[/quote]

Det kan jeg godt forstå, for det er da ikke specielt billigt ellers :? Nu er det et stykke tid siden, jeg har købt “almindelig” Hills, men det ser ud til, at 8 kg Olivers koster det samme som 10 kg Hills.

Mini kan bestemt ikke lide det. hun nægtede at spise indtil hun fik sit elskede RC tilbage.

Ja og det plejede at koste ca. 529 kr. for 15 kg. Adult foder.

Jeg brugte Olivers senior til mine katte sidste år. Det viste sig, at hankatten havde blærebetændelse og krystaller i urinen, jeg ved ikke, hvor lang tid han havde haft det, og altså hvor meget det havde med Olivers at gøre. Men hans urin-ph var i hvert fald for høj (så danner de krystaller).

Jeg skiftede til Orijen, efter en måned på det var ph på 6,0 - altså acceptabelt. Så gik jeg og lurede lidt på den sæk olivers og tænkte, at jeg da kunne spæde lidt op. Det var så en dårlig ide, for ved næste ph-tjek var den steget til næsten 7.

Jeg er sikker på, at det er et udmærket foder, og jeg har givet resten til min lillebror, som betegner whiskas som det dyre mærkevarefoder, og hans kat. Det duede altså bare ikke til min blærefølsomme middekat.

mvh. tina