Olivers

Er der nogen her inde der er medlem af Olivers og bruger deres foder og kattegrus og hvad mener I om foder og grus.

Bruger ingen af delene, men sammenlignet med Acana har det næsten samme mængde fedt og protein. Men det har masser af kartoffel i, ikke alle kattemaver kan med kartofler. Så det er værd at have i baghovedet

2 Synes om

Det er nok næsten 10 år siden nu, men Olivers er det eneste foder min katteflok har nægtet at spise :smil:
Deres grus kender jeg ikke.

1 Synes om

Tak skal I have for svar :blush:

Jeg køber grus fra Olivers og har gjort det gennem en årrække. Jeg blander den grå og den hvide variant, og får dermed fint, sugende/klumpende grus til en ok pris - og når man som jeg ikke har vil, er det fantastisk med et firma som leverer til døren.

1 Synes om

Støver det meget, lidt eller slet ikke?

Mine ville heller ikke have det, ikke engang godbidder :rofl: da vi fik det som prøve

1 Synes om

Der er jeg og @Lovehjerte uenige :tihi: … jeg købte det hvide grus for et par år siden til afprøvning og det er det værste l*rt jeg nogen sinde har hældt op i mine kattebakker, det støvede helt vildt! Og ikke kun da jeg hældte det op, men blev ved med at støve, hver gang jeg rørte rundt i det med grusskéen :venter:
Der stod dog 99% støvfrit på emballagen …

2 Synes om

Det hvide kan godt støve, men det grå gør ikke.
Som skrevet blander jeg de to. Det giver IMO en god kvalitet som klumper godt, fint tager lugtgener og ikke støver særligt meget. :slight_smile:

1 Synes om

Mange tak for svar til jer :slightly_smiling_face: