Om 29 dage er jeg ikke på Kattegalleri mere

JESUS… Om 29 dage så lukker min basis bruger og jeg skal betale igen… Men ved i hvad… Nu tager de 59 KR FOR DET???

Ikke om jeg gider at betale SÅ meget for sådan et skod sted!!

Jeg meldte mig til, da det var gratis at registrere sig - det med betaling er en nymodens ting… Jeg vil nu heller ikke gå med til at betale for at være med på et forum/galleri… Har du fået en mail eller en pb, om at du skal betale igen? hvor tit skal man betale?
mvh Camilla

Nej det er ikke vip… Da jeg meldte mig ind kostede det 29 kr. Nu har de sat ydelsen op til 59 kr.

Nej jeg har ikke fået mail eller lign. Men jeg læste på Baboom, at de havde sat ydelsen op. Og jeg kiggede så på min bruger og der er 29 dage tilbage til jeg skal betale igen.

Det er 1 gang om året, man skal betale. Men dem der oprettede sig gratis skal ikke betale igen. Kan godt være at 60 kr om året ikke er særlig meget… meeen, når kg er blevet som det er nu… så gider jeg godt nok ikke betale så mange penge.

Kan godt forstå du ikke gider betale de penge :wink:

Der står følgende -

*Aktivering af din Basis-bruger koster et engangsbeløb på 59,- kr. + alm. SMS takst.
Beløbet trækkes fra din mobilregning. Du har 14 dages fortrydelsesret.

Du modtager en bekræftigelses-besked på din mobiltelefon, hvorefter din Basis-bruger er aktiveret og klar til brug.

Nej, jeg ville heller ikke gide betale for det - det skal jeg tilsyneladende heller ikke;-) Man fik tilbud om at prøve VIP gratis i en periode - den periode udløber for mig om caa 20 dage… det vil jeg heller ikke betale for at forny…
mvh Camilla

ja når min vip tid er ovre derinde på kg, bliver jeg alm bruger, jeg vil ikke betale for at være på så tåbeligt et forum, havde det nu været et sted for alle uanset meninger og holdninger ku jeg godt finde på at betale , men med de tilstande og forhold der er på kg får de ikke en rød reje fra mig.
derimod betalte jeg gerne for at være bruger af dette site.

DITTO -mai

Ganske enig :slight_smile:

Jeg vil udtale mig knapt så skarpt om KG, for så var jeg der ikke stadigvæk, men havde slettet mig som bruger. Regner ikke med at forny mit VIP medlemsskab.

Som jeg har det pt. er jeg på nedtrapning fra KG, det er helt klart herinde, der foregår de mest spændende ting.

Jeg skal helt sikkert ikke forny min vip status…med mindre min datter ved en fejl betaler…det er nemlig hendes mobilnummer der er brugt til at oprette min profil…skal huske at sige til hende at hun ikke skal betale…

Om jeg vil betale for at vedblive med at være VIP… ja det må tiden vise…
Men jeg tror, jeg bliver derinde…måske ikke så aktivt som tidligere…men der er flere derinde, jeg har et halvt øje på og jeg vil gerne følge lidt med i, hvad de finder på af narrestreger -muhaha

En anden ting…jeg vil være ked af, at alle som har en stor og bred viden om katte forsvandt herind…hvem skal så råde og vejlede førstegangsejere/købere, som ikke finder herind?..må sige, der et par stykker derinde, som jeg ville være ked af, at se som rådgivere i spørgsmål om kattehold -uha

Jamen de skal da bare flytte herind allesammen…dem vi kan lide, dem vi ikke kender, de nye og dem vi ikke er helt vilde med…desto flere desto bedre er min mening

For at være basisbruger skal man betale et beløb 1 gang om året, som de så åbenbart bliver ved med at sætte op.

Jeg bliver nu også på KG - ikke for brugernes, men for deres kattes skyld, for i guder, hvor er der mange, der har katte uden at vide det aller mest elementære om dem. -rulleøjne

Og så kommer der ret ofte skråsikre svar (især fra en bestemt), der kan få hårene til at rejse sig på hovedet af mig. Det må jeg også holde øje med. -muhaha

Godt du kan og orker at svarer på alle de ting. Men der er også ret mange unge piger/børn derinde, der netop ikke ved ret meget -rulleøjne

For at være basisbruger skal man betale et beløb 1 gang om året, som de så åbenbart bliver ved med at sætte op.[/quote]

Hvor ser du det henne?
Så vidt jeg forstår det så betaler man et engangsbeløb ved ens oprettelse og så er det det… Kan ikke finde nogen steder hvor der står man skal betale for forsat at være basismedlem?[/quote]

Jamen det står vist heller ikke andre steder end på ens profil :slight_smile: