Fik endelig manden til at se dokumentaren om de skøre kattedamer.
Han sagde, at han ikke syntes, hende ejendomsmægleren med 16 katte havde for mange katte. De blev jo passet til punkt og prikke.
Hvordan filan kan han så mene vi har nok med 3 katte 

Mænd og deres logik :?
Jeg er helt vild med Nigella Lawson og kunne godt tænke mig nogen af hendes bøger. Jeg har fundet nogen på dansk men dem jeg helst vil ha kan jeg kun finde på svensk og/eller engelsk.
Er der nogen der ved om de generelle madlavnings målenheder er de samme i sverige som i danmark???
Jeg tror det ikke selv og hvis ikke kan jeg lige så godt købe bøgerne på engelsk og derfor lidt billigere.

Jeg skal snarest i gang med at lave det mest overlækre hjem til Viggo & Viola - så når de står op fra deres dvale om et par måneder, står der en LIEBHAVER-villa klar til dem…

Jeg skal snarest i gang med at lave det mest overlækre hjem til Viggo & Viola - så når de står op fra deres dvale om et par måneder, står der en LIEBHAVER-villa klar til dem…
[/quote]
Glæder mig til at se hvad det ender med…
Skal der små malerier på væggene??
Det vil Krybdyrsdrengene elske :klapper:
Vi skal muligvis have 2 kuld samtidigt, det bliver første gang vi prøver det 
Grunden til at jeg skriver muligvis er at jeg ikke er sikker på at Alta er blevet parret, for hun er nemlig blufærdig og går et andet sted hen og ordner sagerne :høhø: Vi har ikke hørt parringsbrøl fra hende overhovedet, men det gjorde vi heller ikke da hun og Michael lavede hendes første kuld. Så hvis hun er drægtig, kommer hendes do-date som en overraskelse, for det eneste jeg ved er at hun var i løb hele ugen mellem jul og nytår.
Qalla derimod er jeg helt sikker på er blevet parret. Hun er nemlig IKKE blufærdig, og hyggede sig gerne med masser af publikummer da vi holdt fødselsdag for Debbie i lørdags :høhø: Så hendes kuld kan forventes ca den 14. marts.
Ihh hvor jeg glæder mig, men jeg håber altså de nøjes med 3 hver 
[quote=Sannela;530993]Glæder mig til at se hvad det ender med…
Skal der små malerier på væggene??
Det vil Krybdyrsdrengene elske :klapper:[/quote]
:cool2::cool2:
HAR været inde og bestille :
1 postkasse
1 vandfontæne
2 billeder i guldrammer
Alt i miniature, forstås…
:klapper::klapper:
Overvejer lidt om der skal et par vinduer og en dør i…

Så går turen til dyrlægen lige om lidt…
Victor skal have hans 2. indsprøjtning.
Heldigvis har der ikke været nogen form for haltning siden, så det er jo gode tegn.
Vi skal have hans søster med, så dyrlægen kan mærke hende igennem.
Har hun de samme problemer, kan vi lige så godt få startet op, så tidlig som muligt.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig med nogen musik???
http://www.youtube.com/user/nigellaish#p/c/03E39B1563FB0B3E/22/eESVAAk-DoU
I dette program med Nigella Lawson bliver der brugt to musik stykker, det første 4.10 min inde i klippet og det andet 4.51 min inde i klippet. Er der nogen der kan fortælle hvem det er der synger???
[quote=Troldegaarden;533375]Er der mon nogen der kan hjælpe mig med nogen musik???
http://www.youtube.com/user/nigellaish#p/c/03E39B1563FB0B3E/22/eESVAAk-DoU
I dette program med Nigella Lawson bliver der brugt to musik stykker, det første 4.10 min inde i klippet og det andet 4.51 min inde i klippet. Er der nogen der kan fortælle hvem det er der synger???[/quote]
Den første er Nancy Wilson: [ame]- YouTube
Den anden er sangen Walkin’ In The Sunshine, men jeg ved ikke, hvis indspilning det er. Originalversionen med Roger Miller: [ame]- YouTube
Tvillinger kommer hjem i morgen
Kronprinsparret har netop meddelt, at de forlader hospitalet med deres nyfødte tvillinger imorgen sidst på eftermiddagen.
Tvillingerne kom til verden lørdag formiddag, hvor kronprinsesse Mary først fødte den lille prins klokken 10.30 og herefter hans søster klokken 10.56.
I pressemeddelelsen skriver kongehuset, at pressen vil få mulighed for at tage billeder af de nye familiemedlemmer - men at det skal ske uden blitz.
[quote=holymoly;533556]Den første er Nancy Wilson: - YouTube
Den anden er sangen Walkin’ In The Sunshine, men jeg ved ikke, hvis indspilning det er. Originalversionen med Roger Miller: [U]http://www.youtube.com/watch?v=o750OkFjTCg[/U][/quote]
EJ hvor dejligt mange gange tak for hjælpen:ok:
.