Om alt og intet - September 2010

Lyder som en søløve :ked:

8.50 og faktureringen er pakket :ok:

:):):slight_smile:

Så blev det minsandten 1. september - så nu er det officielt efterår, med smukke varme farver på træer og buske.

:wehuu:

Nu skulle min opgave gerne snart være færdig. Drømmen er at jeg bliver klar til at kunne printe den ud i aften.

:doh::doh::doh:
Bryder mig godt nok ikke om vores nye uddannelsesleder på skolen… :thumbdown:

Hun har både sagt og skrevet at vores skema ligger fast frem til efterårsferien, efterfølgende har hun så givet os 6. time torsdag og fredag og nu har vi så også fået 7. og 8. time mandag… det er da træls hun melder ud og så kan man ikke engang regne med dét… :argh:

Ih … det bliver sjovt … vi skal have firmafest på fredag og har fået til opgave alle hold at dekorere en trækvogn, der skal bruges til ræs.
Vi har aftalt, at der skal sidde en mand i vognen, der bliver beklædt med lilla satin og tyl. Han skal være iført leopardbukser og med plydshåndjern.
Vognen skal så trækkes af en kvinde iført læderhåndjern og halsbånd. Det bliver nok mig :wink:

Nøj … det bliver sgu et kønt syn :tihi:

Håber dælme at Vivi skal have lidt mere end læderhåndjern og halsbånd på… ellers bliver det så kinky, at jeg ikke vil høre mere :smiley:

Jow … i princippet skal vi alle møde op i campinghabit, står der i invitationen.
Vi er jo så det gule hold, så jeg fandt nogle billinge gule t-shirts på nettet …
Tilfældigvis står der på bluserne:
SEX INSTRUCTOR - first lesson free … og så er stilen ligesom lagt :høhø:

Måske et par stramme sorte tights :rock:

:lynogtorden:
:argh:
:brist:
:ked:

[quote=Vivi_Fletcher;437767]Jow … i princippet skal vi alle møde op i campinghabit, står der i invitationen.
Vi er jo så det gule hold, så jeg fandt nogle billinge gule t-shirts på nettet …
Tilfældigvis står der på bluserne:
SEX INSTRUCTOR - first lesson free … og så er stilen ligesom lagt :høhø:

Måske et par stramme sorte tights :rock:[/quote]

Det lyder edderdælme lækkert -LOL

Hvor køber man et billigt liggeunderlag/luftmadras?
Og kan man fryse kaffefløde?

Bryder mig godt nok ikke om vores nye uddannelsesleder på skolen… :thumbdown:

Hun har både sagt og skrevet at vores skema ligger fast frem til efterårsferien, efterfølgende har hun så givet os 6. time torsdag og fredag og nu har vi så også fået 7. og 8. time mandag… det er da træls hun melder ud og så kan man ikke engang regne med dét… :argh:[/quote]

Sådan er de altid på skoler… De kan ikke holde en skid af hvad de siger… Har jeg ihvertfald erfaret efterhånden. Alt bliver lavet om… især timer… -what

[quote=Vivi_Fletcher;437665]Ih … det bliver sjovt … vi skal have firmafest på fredag og har fået til opgave alle hold at dekorere en trækvogn, der skal bruges til ræs.
Vi har aftalt, at der skal sidde en mand i vognen, der bliver beklædt med lilla satin og tyl. Han skal være iført leopardbukser og med plydshåndjern.
Vognen skal så trækkes af en kvinde iført læderhåndjern og halsbånd. Det bliver nok mig :wink:

Nøj … det bliver sgu et kønt syn :tihi:[/quote]

[quote=Vivi_Fletcher;437767]Jow … i princippet skal vi alle møde op i campinghabit, står der i invitationen.
Vi er jo så det gule hold, så jeg fandt nogle billinge gule t-shirts på nettet …
Tilfældigvis står der på bluserne:
SEX INSTRUCTOR - first lesson free … og så er stilen ligesom lagt :høhø:

Måske et par stramme sorte tights :rock:[/quote]

:):slight_smile:

Håber, at du tænker på oz der ikke kan være med ??

:foto::foto::foto:

:argh: Hvor er jeg dog ved at være træt af alle de indsamlinger, hvis man sætter sig for at man vil redde “verdens katte” så må man sørge for at man har økonomien bag sig til det eller også overlade det til folk som kan.

Mon man ikke kunne lave et indsamlingsforum herinde, så os der ikke gider at følge det, kan blive fri ved at trykke på en enkelt knap. :?

[quote=Vivi_Fletcher;437767]Jow … i princippet skal vi alle møde op i campinghabit, står der i invitationen.
Vi er jo så det gule hold, så jeg fandt nogle billinge gule t-shirts på nettet …
Tilfældigvis står der på bluserne:
SEX INSTRUCTOR - first lesson free … og så er stilen ligesom lagt :høhø:

Måske et par stramme sorte tights :rock:[/quote]
Billeder! :høhø:

Blev smidt hjem fra job i dag, fordi de ikke syntes jeg lød så godt. Sov fra kl 14 til 18 :uha:

God bedring, din stakkel

:kryds::kryds::kryds::kryds:

jeg burde lave lektier men det er som jeg hellere vil sove

Min datter er bindegal … er gået igang med at vaske op i hånden … bare for at prøve det :rock:

Gad vide om Panda er Mettes mor …