Om KUN en uge

…så er ventetiden ovre-surrender:wehuu:.
Glæder mig helt tosset til at få de to dejligste killinger herhjem:hjerte:

De er bare blevet så stoooore og vidunderlige:inlove:

Theodor:

Leopold:

De er nu lidt over 11 uger og meget glade for hinanden. Er så glad for at de to får lov at have hinanden hele livet:hjerte:

Glæder mig til at dele alle deres narrestreger med jer alle sammen her inde:):rock:

Glade (og utålmodige) Hilsner her fra:)

Hvor bliver det skønt for dig, når ventetiden endelig er ovre og du kan forkæle de to skønne drenge. :hjerte::hjerte:

Glæder mig til billeder af dem og fortællinger om deres tossestreger.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Åhhhh det bliver dejligt for dig at få de 2 dejligehder hjem :wehuu::wehuu:

Ih, det kan jeg godt forstå. Det bliver bare rigtig spændende -thumbs

JUHU! Nu er de her! Endelig er de to små dejligheder flyttet ind:wehuu::wehuu:
Årh, hvor er det skønt at ventetiden endelig er ovre og man nu bare kan nyde dem. De har klaret turen super godt og nu skifter de mellem at være super nysgerrige og meget træte. Begge har været på bakken og spist og drukket lidt, så det er bare fantastisk:ok:.
Lige nu ligger de og putter sammen på et tæppe i en hule, efter vild leg med en “drille pind”.

De er bare såååå dejlige:hjerte::wehuu::hjerte:

Nååårhhh, de er godt nok søde :wehuu: Kan godt forstå du glæder dig helt vildt… Ville jeg også gøre :slight_smile:

Tak, men jeg behøver slet ikke glæde mig mere, som jeg skrev neden under så er de her nu:yatta:

Hjertelig til lykke med de 2 dejlige dyr.

Hvor er de heldige, at de skal bo hos dig…-lovelove-lovelove

hvor ser de dejlige ud…stor ros til dig, da du tager 2 banditter ad gangen…så har de hinanden og har ikke nødvendigvis brug for at æde en 5 kg tung kastrat han du har sådan en gående …jow jow …killinger i den alder spiser store 5-7 kg kastrater… killinger er meget farlige

Tak:) Jamen, der er jo bare intet bedre end at sidde og kigge på to brødre der skiftevis overfalder og vasker hinanden. Det er simpelthen en fryd at se på når de ligger på hver sin hylde i kradse træet og prøver at lave det perfekte angreb på hinanden og så 5 min efter er der øre-vask i katte hulen:wehuu::wehuu:.