Omplacering af katte

Jeg skriver godt nok, at det ikke er akut, men det kan det gå hen og blive, har jeg på fornemmelsen.

Som nogle af jer måske har set, så søger vi nyt hjem til 2 af vores katte, der ikke rigtig trives med resten af flokken.

Mit spørgsmål går på, hvilke steder det er godt at opslå sådan nogle omplaceringsannoncer? Omplaceringen skal helst ikke tage for lang tid, men samtidig skal det jo være det rigtige hjem.

Hvis I kender nogen, der kunne have lyst til at overtage to søde, rare, stille katte, så må I meget gerne sige til. Jeg har godt nok skrevet i annoncen, at de koster 1500 kr. men for det rette hjem, så er prisen ikke det vigtigste.

Annoncen ligger nede i omplaceringsforummet, men kan også ses på vores hjemmeside her:
http://www.vorbeck.nu/omplaceres

Jeg ved, at mange har haft god erfaring med www.kattepote.dk - og ellers er der jo den snart klassiske: Facebook :slight_smile:

Jeg håber, I finder et godt hjem til dem, inden situationen spidser for meget til.

Jeg har haft brugt DBA 2 gange.
Ved godt mange ikke er glade for det, men jeg har fundet 2 familier derigennem til pjuske og Minnie (Da min hunkat fik killinger)
Ved pjuske, var det, det perfekte hjem 2 dage senere fik jeg en mail fra dem fyldt med billeder, bl.a hvor han lå i datterens vugge og barnevogn:) Minnie fik jeg også billeder af den første tid med bl.a hvor hun var blevet stilreliseret:)

Man skal bare være lidt kritisk når folk henvender sig på DBA.
Fik 17 henvendelser i alt på pjuske. Kun 1 blev set som egnet:)

Jeg har også, med succes, omplaceret 2 voksne katte (af 2 omgange) via DBA, så på trods af at man af mange bliver rynket på næsen af, hvis man benytter DBA, vil jeg gøre det igen såfremt jeg får brug for det.

Tak for svar!

Jeg tror, vi vil prøve kattepote og DBA så :slight_smile:

Hvis nogen kender nogen, der kender nogen, så må I gerne sige til. stadig.

Jeg tager dem også gerne på min side, hvis du har behovet så send mig tekst, foto og kontaktoplysninger på mail [email protected]
Jeg tror det er folk med en stor interesse i katte, der går derind - det vidner de PBer jeg får om

MVH

Tak. Der kommer en opdatering af annoncen en af de nærmeste dage, når jeg lige orker det. Sandsynligvis i weekenden.

Det vil kun være Ochta, der skal omplaceres.

Hvad med Killingelisten? :slight_smile:
Sidst jeg var derinde og kigge (godt nok længe siden, da jeg bliver så nemt fristet… hihi) var der flere der omplacerede voksne katte derinde…