One.com hjemmeside

Jeg er igang med at overveje om jeg skal ha ny hjemmeside udbyder (lige nu har jeg Gominisite) og kunne i den forbeindelse godt tænke mig at se hvordan en hjemmside lavet med one.com’s skabeloner ser ud.
Så vis gerne din one.com hjemmeside frem.
Hvis du har + og - om one.com vil jeg meget gene høre om det.

På forhånd tak

jeg har one.com. Og jeg er superglad for den. Jeg har ikke oplevet nedbrud eller mangel på service fra dem.
Men alt det tekniske må du du få fra Mette, det er ikke lige mit område.

Jeg har hos one.com - Og har ingen klager. Aldrig haft problemer.

Min side er godt nok ikke lavet via deres skabeloner, men jeg har i stedet benyttet FrontPage. - Du kan klikke på mit banner, hvis det kan bruges til noget. :slight_smile:

Jeg har osse one.com og min er bygget op på en af deres skabeloner.
Jeg har haft mange domæner igennem flere år hos one.com, og jeg er utrolig tilfreds med dem, de er uhyre stabile :slight_smile:

Jeg bruger også one.com.

Jeg har valgt en af deres skabeloner og rettet den til.

One.com virker upåklageligt her :ok:

Klik på mit banner for at komme til min hjemmeside :slight_smile:

Jeg bruger også one.com og er rigtig glad for det. Min hjemmeside er lavet via en af deres skabeloner og jeg er absolut tilfreds med den. (Edit: Klik på mit banner for at se den) :slight_smile:

På minus siden er at deres program ikke virker i google crome, men man skal bruge explorer til det. Derudover har jeg et par gange oplevet at jeg ikke har kunnet få deres chatfunktion til at loade - men de har altid været flinke i deres online hjælp, og jeg har kunnet få hjælp til det jeg havde brug for.
Mht skabelonerne, så har jeg det fint med dem, bortset fra at man ikke kan få dropdown menuer… Og deres program er dårligt, hvis man ikke vil bygge op via en af deres skabeloner, så der skal man have et andet program, hvis man ikke vil bruge en skabelon :slight_smile:

Tak for svar alle og tak for kigget af jeres flotte hjemmesider. Jeg kan rigtigt godt li det “enkle” og overskuellige design der er på alle siderne. Er dog lidt ked af der ikke er dropdown menu. Men jeg skal helt klart ind og rode med deres skabeloner.

Anneth har du et link til din hjemmeside jeg syntes ikke jeg kan finde det.

vi bruger også one.com
Vil dog meget gerne skifte, da vi er lidt trætte af de skabeloner de har. og vores tid er ikke lige til at lave det hele fra bunden, desværre.
www.olsen-gullfoss.dk

[QUOTE=Troldegaarden;597928]Tak for svar alle og tak for kigget af jeres flotte hjemmesider. Jeg kan rigtigt godt li det “enkle” og overskuellige design der er på alle siderne. Er dog lidt ked af der ikke er dropdown menu. Men jeg skal helt klart ind og rode med deres skabeloner.

Anneth har du et link til din hjemmeside jeg syntes ikke jeg kan finde det.[/QUOTE]

Det har jeg da
www.mainemalawi.dk

Håber det er ok jeg lige stiller et lille spørgsmål:

Til jer der har brugt en skabelon, hvordan skifter i farver på knapperne og på den linie der er i bunden af siden?

Annie - Man kan ikke på knapperne i menuen, så vidt jeg ved. Det var det svar jeg fik da jeg spurgte (kan dog godt være hvis man piller ved html’en i skabelonen, men har egentlig ikke fået det undersøgt videre endnu). Mht bunden så er jeg ikke helt med? :slight_smile: Jeg har bare ændret alle farver på samme måde :slight_smile:

Edit: Har lige prøvet om man kunne via html’en. Det er ikke muligt, for den gemmer det ganske enkelt ikke, når man piller i det… ::venter:

Øv, så skal jeg leve med grønne knapper :frowning:

Ja det kan jeg da godt forstå, du er lidt træt af, når siden nu er bygget op i blå/hvid :frowning:
Super flot hjemmeside forresten :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;599241]Ja det kan jeg da godt forstå, du er lidt træt af, når siden nu er bygget op i blå/hvid :frowning:
Super flot hjemmeside forresten ;)[/QUOTE]

Tusind tak Rikke, men jeg starter forfra med en ny side i aften (forhåbentlig) for jeg kan altså ikke leve med de grønne knapper :frowning:

Annie - det forstår jeg godt! Jeg vil jo også have nyt farvetema, så jeg laver også en forfra (så i et andet program, med en anden opbygning, så jeg kan få mine dropdown menuer, hehe)

Det kan jeg godt forstå - Jeg er også perfektionistisk, hvad sådan noget angår, så jeg ville heller ikke kunne leve med det :wink:

Er det gratis sider i laver jeres hjemmesider på eller???

Annie du kan da osse som jeg, bare bruge tekst link …Jeg gider heller ikke menuknapper som ikke passer til farverne, så hellere kun tekst.

WOW din side er godt nok også flot Alice :wink:

Nej, jeg giver 11 kr om måneden (mener jeg) for at have min side hos one.com og så koster domænet 45 kr. om året hos DK Hostmaster, så det er lige til at overkomme :ok: