Online fødsel

Efter et døgn med små veer og holden sin mor vågen er Lua endelig gået igang med at føde, der er indtil videre kommet to små sorttabby killinger.
Har ikke kikket nærmere efter køn osv da Lua endelig er ved at forstå konceptet af sin fødsel, hun klarer det simpelthen til UG indtil videre

Ihh mange gange tillykke med de første 2… -forelsket -forelsket Godt gået Lua… -thumbs Glæder mig til at se billeder… håber resten af fødslen går godt… :smiley:

GO LUA GO LUA PRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

-føzda -balloons -balloons -føzda -ballon -ballon

Det gør hun sørme også, nummer 3 er lige tittet frem.
Hun er ved at have helt styr på det nu.
Det går simpelthen så flot, men hun kalder hvis jeg bare tænker på at gå fra kanten af kassen

-thumbs Spændende og tillykke

Det går da bare forrygende, hun må godt slappe af ind imellem :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hvorfor det, når man nu er igang, kan man så ikke lige så godt få det overstået så man kan nyde sine børn i fred og ro ;o)

Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hophophophophophophophophophop…

Tillykke med de 3 foreløbige -forelsket

Ahhh hver gang hun virker til at være klar til den næste bliver hun lige distraheret af en af de små og stopper for at vaske dem, tror hun kommer til at passe sine killinger super fantastisk. Er spændt på hvornår den næste kommer.
[bigloony] [bigloony] [bigloony]

Nr 4 har lige set dagens lys. -velkommen -thumbs -thumbs

Det går simpelthen så godt for hende

Stort tillykke til dig og missemor. Hvor er det altså spændende Heidi. Jeg håber, det kommer til at gå rigtig godt med resten af fødslen.

Åhhh hvor deeejligt!!

Velkommen til nummer 4 -forelsket

Tillykke med de foreløbig 4 små mislinge -love -love -love -love

Ja så er der vist hvad man kalder killinge boom. Karen så mange ve tanker skulle du heller ikke sende, for lige nu sidder jeg med to fødende katte, Lua og hende jeg har boende hos min veninde, hun er heldigvis hos hende, så der bliver nogen telefon transmission.

Kryds fingre for alt går vel i begge lejre.
Jeg er vist nok hvad man kan kalde lidt stresset.

-xxrotflmao Se det var jo ikke meningen -sorry -sorry

Tillykke med de nyeste 2 ankomne… -velkommen -forelsket -høhø

Så er nummer 5 lige kommet til verden, og i vordingborg er status på 2, hvor den ene ihvertfald er en tortie.
Lua er vist ikke færdig endnu, tror bestemt også der kommer en nummer 6.
De 4 af dem er ret så livlige, den sidste hænger lidt med mulen. Vægten indtil videre er mellem 90 og 126 g, kønnet må vente lidt endnu.

Til alle jer med fødende katte, pas på karen, hun har godt nok karma og distance veer at sende afsted for 4 :smiley:

Jeg er ked af det -ked men kan du så ikke sende nogle karma veer imod mig for min pige vil stadig ikke gå igang -høhø

du kan da vist bruge af din egen griner, nu du satte mine to igang med en times interval ha ha.

Ej sender presse tanker, der er ikke andet i hovedet på mig lige nu alligevel

Stort tillykke med de første 5, håber at den sidste klarer sig -jegkrydser -jegkrydser