Online fødsel

Tillykke til smukke Francesca med fødselsdagen og tillykke med de fine killinger :flag: :flag:

1 Synes om

Tillykke med det nuttede firkløver! :smiley: :flag::flag::flag::flag:
Og jeg skal sige: D’aaaaawww fra kærsten

1 Synes om

Francesca passer de små til UG, de små har taget mellem 6 og 12 g på <3

2 Synes om

Tror jeg er ved at blive gammel, jeg kan slet ikke få sat navn på dig og kæresten

Jeg tror ikke du nogensinde har fået navn på mig, mit rigtige navn er Anemarie. Og min kæreste har jeg fået for ganske nyligt. (han er iøvrigt tysker så du kommer nok ikke til at møde ham sådan lige med det første)

Må sige Francesca gør det godt med de små :slight_smile: de er nu 3 døgn og vægten siger

  1. pige DK jeaTri´s Brio - KBL ns 09 22 - 93-99-115-126g.
  2. pige DK jeaTri´s Hama - KBS ns 09 24 - 85-95-105-117g.
  3. dreng DK jeaTri´s Bruder - KBL ns 09 24 - 95-104-118-135g.
  4. pige DK jeaTri´s Lego - KBL ns 09 22 - 103-115-128-141g.

indrømmer jeg var nervøs for om hun kunne klare at give mælk, da hun virkede mere og mere tynd, mens hun var drægtig uanset hvad vi tilbød hende.
Vi har selvfølgelig kræset endnu mere for hende nu hun har født og hun virker ikke længere så spids over ryggen :slight_smile:

killing 1 og 2 bliver kun til kæl, kors en elendig profil de har. men 3 og 4 ser lovende ud :slight_smile:

7 Synes om

https://www.facebook.com/Kurilean.dk/videos/1779333002101124/

3 Synes om

De er nu en uge gammel, de stortrives og ved at få øjne

pige DK jeaTri´s Brio - KBL ns 09 22 - 93 - 179 g.
pige DK jeaTri´s Hama - KBS ns 09 24 - 85 - 176 g.
dreng DK jeaTri´s Bruder - KBL ns 09 24 - 95 - 196 g.
pige DK jeaTri´s Lego - KBL ns 09 22 - 103 - 202 g.

11 Synes om

Hvor er de bare nuttede :heart_eyes:

2 Synes om

Tak Eva, ja glæder mig til de begynder at rende rundt :sparkling_heart:

1 Synes om

Der er, i min verden, bare ikke noget sødede end en missemor der har killinger der dier.
De smiler over hele 5-øren og det er så livsbekræftende :hjertehop:

4 Synes om

Enig. Man fornemmer, at de har opfyldt deres højere formål - selve meningen med livet :hjerte:

1 Synes om

Der er, i min verden, bare ikke noget sødede end en missemor der har killinger der dier.
De smiler over hele 5-øren og det er så livsbekræftende :hjertehop:
[/quote]

Helt enig billede sammen med mormis er også mit foretrukne, jeg kan bruge timer på at kigge på dem, ikke godt nu de er flyttet på badeværelset :grin:

4 Synes om

Det er da vist på tiden med nye billeder af kuldet, de er nu 8 uger

DK JeaTri´s Brio KBL ns 09 22

DK JeaTri´s Hama KBL n 09 24

DK JeaTri´s Brúder KBS ns 09 24

DK JeaTri´s Lego KBL ns 09 22 hun bliver hjemme

5 Synes om

Hold da op, hvor er de kære, sikke nogle udtryk de har :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Synes om

Mange tak :slight_smile:
Ja vi er selv imponeret og hvor fantastiske de alle 4 er i udtryk og type, desværre følger halerne ikke helt med :frowning: Men heldigvis er temperamenet og personligheden helt i top :hjerte:

2 Synes om