Online fødsel

Mange tak :heart:

Mange tak :heart:

Mange tak, ja det er super med 4 piger, så er der lidt at vælge imellem, når vi ved en af dem skal blive hjemme :heart:

1 Synes om

Tillykke med dem :slight_smile:

… glæder mig til killingespam :heart_eyes:

1 Synes om

Mange tak :heart:

Der skal nok komme billeder, men mormis er lidt kamera sky :frowning:

Indrømmer jeg var lidt mere nervøs denne gang, det er første gang vi har så ung en mormis, hun bliver 1 år d 28 :frowning: hun kom tidelig og ofte i løbetid :frowning: men hun var helt fantastik, kom selv og hentede mig og gjorde opmærksom at det var nu :heart:

3 Synes om

jeg tænkte bare i det hele taget fra du på et tidspunkt begynder at tage billeder og til de flytter hjemmefra. Jeg er nemlig så skruk selv :smile: Jeg killingetørster, sådan er det jo når ens egen fertile hunner ikke er samarbejdsvillige hehe :smile:

1 Synes om

Hun imponere mig nu en del og falder naturlig ind i moderrollen og mega afslappet, hun har fået vådfoder både i går og i dag i skabet, samt jeg har lige givet hende vand derinde, hvilket var tydelig tiltrængt, bag efter lagde hun sig bare ned med de små, så fik taget lidt billeder med mobilen.

godt vi var lidt forbedredt på hun ville føde i skabet, så jeg kunne ligge et engangs underlag ind :slight_smile: må tilstå pga fødestedet, så kommer børnebørnene ikke på besøg de næste 14 dage, vil ikke stresse med at flytte hende og killingerne før de skal i kravlegård

Der er kommet ren lagen på, men engangs underlaget ligger der endnu

nu er det vist tid til et bad inde vi skal til 1 års fødselsdag hos vores yngste barnebarn, han fyldte år i går

15 Synes om

Nå, men så skal én af dem vel hedde Tykke Bertha? :wink:

3 Synes om

Jeps pt er der kun drengens navn der ligger fast, som bliver DK KorZhik’s Walker Bulldog
De 3 af pigenavnene bliver foreløbelig Dora, Tykke Bertha og Matilda, den sidste er endnu ikke bestemt

1 Synes om

Lange Maren ? :tihi:

1 Synes om

I øvrigt tillykke både med det fine kuld og det dejlige barnebarn - hvad hedder den søde dreng? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Mange tak, han hedder Oliver :heart:

1 Synes om

Har lige haft killingerne på vægten de har taget mellem 11 og 15 g på. vi har valgt at lukke døren til stuen for de store killinger på 6 mdr, de har adhd, men Mik var ikke helt tilfreds, men da han og Luska plejer at være pot og pande fik han lov at komme derind og det var lige noget der passede luska(missemor) :kattedans:

4 Synes om

Hvad siger han til killingerne? Er de meget farlige eller enormt spændende?

1 Synes om

Det må være spændende, da han var henne og kigge til dem flere gange i løbet af aftenen, dog unde at hoppe ind til dem, men der var heller ikke nogen knurren, bare meget nysgerrige å hvad det nu var for nogle :slight_smile:
Med deres indbyrdes forhold er jeg spændt på om han på et tidspunkt vil ligge og passe killinger sammen med hende-

8 Synes om

Dagens billeder af de små :hjerte: Luska er afslappet omkring dem, vi må gerne kigge og røre, men ikke flytte og løfte, derfor har jeg heller ikke lige fået skiftet underlaget :frowning:

13 Synes om

Er der mulighed for at killingerne kan være creme? Jeg synes de ser meget lyse ud.

Men man kan ikke andet end at smelte over de billeder… man se jo kun nuttede killinger og ikke noget underlag

Eller nej de har da alle en sort plet

Åh de tortier altså … jeg dør langsomt :wehuu:

Det er det sølv, der fik dig til at overveje det - og den med det meget røde kunne måske hænde ar have en snert feberpels (hvilket ikke er farligt, trods navnet, bare hvis nogen skulle tænke det) :slight_smile:

Nope ingen creme, Luska er ikke bære af fortynding

Taker, ja de er vild nuttede :hjerte:

Ja de er lidt plettede :kattedans:

Det må du endelig ikke, så tør jeg da ikke poste flere billeder :tihi: Tusind tak :hjerte:

Begge forældre er med sølv, så satser på det er sløv :grin: men er nu ikke nervøs for feberpels, har prøvet det i sin tid med et blandingskuld

Ja, jeg mente det heller ikke ift dig og Line, bare folk der evt. læste med og ikke kendte ordet :slight_smile:

1 Synes om