Online fødsle

Så nu kommer der snart langhårede orientaler til verden… Djintans vand er lige gået og hun har bedt om fødsels hjælp fra en af mine andre katte… kryds fingre for sunde killinger… og så må der gerne komme en chokolade pige til mig…

:kryds: Held og lykke

:kryds: :kryds: :kryds:

Krydser fingre :inlove:
Held og lykke til mormis og den lækre chokolade pige der selvfølgelig kommer om lidt :thumbup:

en kul sort killing har nu set dagen lys

hmm vægt vides ikke… for Djintan hentede den da jeg lagde den på vægten… men det lignede 100 g

Uhhhh spændende - Krydser alt hvad jeg krydse kan!

Og tillykke med den første. :slight_smile:

Held og lykke :kryds:

En Ebony langhåret ORI :hjerte:

Iiiihhh STORT TILLYKKE med den første:wehuu:

Hjælp Misse mor bider hendes killing Hvorfor???

Tillykke med den første :slight_smile:

Er det missemors første kuld ? …Og ser killingen fin og velskabt ud ?. Mange gange fornemmer en missemor jo noget vi tobenede ikke kan se eller fornemme.

Måske er hun bare lidt konfus over det der sker, og så er der nok ikke andet at gøre end fjerne killingen indtil hun er færdig og er stresset ned ?

[quote=Alice;328468]Tillykke med den første :slight_smile:

Er det missemors første kuld ?[/quote] Ja det er det

[quote=Alice;328468]Og ser killingen fin og velskabt ud ? Mange gange fornemmer en missemor jo noget vi tobenede ikke kan se eller fornemme.[/quote] Ja den se fin ud og se ikke ud til at fejle noget

[quote=Alice;328468]Måske er hun bare lidt konfus over det der sker, og så er der nok ikke andet at gøre end fjerne killingen indtil hun er færdig og er stresset ned ?[/quote] okay mange tak

[quote=line_refsgaard;328470]Ja det er det

Ja den se fin ud og se ikke ud til at fejle noget

okay mange tak[/quote]

Jeg tror bare hun er forvirret og ikke rigtig forstår hvad der sker …Samt hun har smerter. Jeg er sikker på, at hendes moderlige instinkter snart tager over, og så passer hun med garanti hendes små børn til top karakter.

Tillykke med den første og masser af:kryds::kryds::kryds: for at alt går som det skal

Jeg :kryds: alt hvad jeg kan for en god fødsel og et godt forhold mellem mor og børn.

tillykke med den første…XXX for en fortsat god fødsel og barselstid

Hold godt øje med hende. Min datter havde en “svensker” - når hun havde født en killing bed hun når hun fødte den næste den første ihjel - og det gjorde hun hver gang hun fødte. Det gik stærkt!

Jeg vil give Lis ret, hvis hunkatten er stresset på grund af situationen/smerter kan hun finde på at bide killingen ihjel i ren frustration.
Læg evt. killingerne varmt for sig selv mens hun føder så der ikke sker noget.

Marina

Held og lykke. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lyt endelig til Lis og Marima…