Online fødsle

Jeg regner med at tage ham fra hende når de næste vil komme, men lige nu har hun taget ham helt til sig og laver ikke andet end at vaske ham. de gange jeg lige har ville låne ham har hun straks være hende for at hente ham. For en halv time siden var han bare en sort ting der lå, men jeg lukkede hende inde i den hundetransport kasse som hun valgte at føde i og efter 30 minutter affandt hun sig i at være mor.

Lige nu ligger han og patter på livet løs, mens Djintan spinder og vasker ham… Men når de næste vil ud så kommer han til at blive taget fra hende.

Krydser fingre for at det hele går godt!

[quote=line_refsgaard;328539]Jeg regner med at tage ham fra hende når de næste vil komme, men lige nu har hun taget ham helt til sig og laver ikke andet end at vaske ham. de gange jeg lige har ville låne ham har hun straks være hende for at hente ham. For en halv time siden var han bare en sort ting der lå, men jeg lukkede hende inde i den hundetransport kasse som hun valgte at føde i og efter 30 minutter affandt hun sig i at være mor.

Lige nu ligger han og patter på livet løs, mens Djintan spinder og vasker ham… Men når de næste vil ud så kommer han til at blive taget fra hende.[/quote]

Dejlige nyheder…:inlove: :hjerte:

Tak for opdateringen…
Fortsat hel og lykke både til missemor og dig…:inlove: :hjerte:

Held og lykke, jeg håber og krydser for at alt er gået som det skulle :kryds::kryds::kryds:

:krydser: håber at det går godt :slight_smile:

nu kom en chokloade tabby

:kryds:

og den tabby er vist en stor drøm der går i opfyldelse… jeg tror det er en ticked… wee… nu ved jeg Djintan bærer det mønster…

Iiiiiiiiiihhh TILLYKKE med nr 2 :wehu: også lige en chokolade tabby:wehuu: :hjerte::savle:

Stort tillykke med nr 2 også
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke!

øhhh… den der chokolade ting jeg har liggende tror jeg ikke er chokolade…
Den ligner egentlig mere en cinnamon og har pink snude… Der er bare INTET cinnamon i Djintans stamtavle af det jeg kan se… men nu bliver djintans opdrætter sikkert overrasket når jeg spørg hende om det kan lade sig gøre…

Djintan sover næsten nu, men nu glæder mig til at se hvad der kommer

tillykke med de små.
glæder mig til at se billeder, når de når så langt

Tillykke med de små :thumbup: :wehuu::wehuu:

så er der en hale ude

så kom der en sort tabby

hun er ikke færdig endnu kan jeg mærke

Tillykke med de første 3 .-Spændende om der kommer flere.

Jeg krydser alt hvad krydses kan :slight_smile:

Pøj pøj herfra mig.

Knus Gitte

:hjerte:Ih, hvor er det spændende! Og tillykke med dem alle :hjerte: