Onsdag bliver denne smukke chokoladeknap

MIN!!! :tihi::tihi: og jeg glææææder mig helt ubeskriveligt! Han er så fantastisk :hjerte:, og dette har Akira og jeg godtnok ventet længe på…
Jeg henter ham onsdag formiddag, og har så fri onsdag-tirsdag. Er spændt på, om det bliver 6 dage i helvede! :tihi: Det håber jeg ikke… Puha… Lad nu tiden gå stærkt tak…

:besvimer::besvimer:

Tillykke med ham, hvor er han bare dejlig :hjerte:

Ja, han er da en chokoladeknap. :smiley:

Jeg kan ikke andet end glæde mig på dine vegne. Og sammenføringen skal nok gå fint også - tænkt bare på, hvor fint Lottes bimser klarede det. :slight_smile:

Weeee jamen det er jo fra Rikke. Ham glæder vi os til at se og gramse på.

Hvor ser han dejlig og kælen ud :hjerte: Jeg glæder mig til at høre om sammenføringen :ok:

Føj da, hvor er han lækker :hjerte::inlove::wehuu:

Tillykke! Slet næsten ikke misundelig :cool2:

:hjerte::hjerte:

Hvorfor kan bimser altid præsentere sig selv, så man slet ikke kan holde det ud ?? :wehuu:

Gud hvor er han LÆKKER! :wehuu:

er SLET ikke misundelig :never:

Ej hvor er han dog bare SKØØØN!!!:besvimer:

Har selv lige været igennem en sammenføring der - de første 10 timer - mindede om en trailer fra en gyserfilm med dræberkatte i hovedrollerne.

Der efter slog det over i ren romantik og lyserøde skyer:hjerte:

Han var dog noget af det mest kære :hjertehop:
Tillykke med ham :slight_smile:

Hvor er han fin Jannie. Et kæmpestort tillykke med ham :juhu::juhu:

Ååååh Jannie han er dog noget af det allermest kære :hjertehop:
STORT til lykke med ham :slight_smile: kan dælme godt forstå ventetiden er laaaang

Stort tillykke , han er godt nok en lækker chokoladeknap. :wehuu:

Tusinde tak alle sammen… :inlove: Undskyld det sene svar. Har været på arbejde hele dagen.

Ja, han er helt fantastisk… :hjerte: Håber det kommer til at gå rigtig godt. Akira savner jo en ven, absolut ingen tvivl om det.

Men hun er jo en dame på 4 år (det fylder hun faktisk i morgen), men det skal nok gå. Indenfor overskue fremtid, kommer der en killing mere ind i hjemmet, så hun kan ligeså godt vænne sig til det! :tihi: Aldrig mere en flok på to…

AMEN !!!

Tillykke med ham, han ser rigtig dejlig ud og jeg er sikker på, at Akira hurtigt overgiver sig til killingestregerne :wink:

Stort tillykke med ham. VI glæder os til og møde ham på udstillinger fremover :wink:

Wow, hvor er han SMUK!!! :hjerte::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::hjerte:

Kæmpe tillykke med ham!
Hvor er jeg glad for at du har fundet en lille ny, som kan bringe lykke til dig og Akira! :love2:

For dælen da en lækkerbisken! :besvimer:
Tillykke med ham, han ser skøn ud :wehuu:

TILLYKKE med ham, Søde Jannie :hjerte:

Og JEG kommer i hvert fald meget snart og gramser løs :wink: :hjerte: :hjerte: Skønne Skønne dreng…

Håber SÅDAN Akira bliver GLAD…

Og kan vi da SÅ få nogle nye billeder af ham, når han nu er flyttet ind! :stuck_out_tongue: