Ønske om en rigtig god dag

Kan i have en rigtig god dag alle sammen. Lad være med at knokle alt for meget og husk at det du ikke når idag når du nok imorgen -thumbs

Hej Birthe

Sikke en glædes spreder du er -love

Min mand har mistet ALLE sine nøgler, arbejds nøgler (to steder) samt vores hjemmenøgler, nøgler til hans cykler, simpelthen ALLE. Det er bare træls. Nu har den øverste chef i firmaet befalet at han og hans leder skal ud og lede efter dem og ringe til politiet osv, og hvis de ikke finder nøglerne, skal ALLE nøglerne på arbejdet (begge arbejds steder) skiftes ud og det bliver vist pi*se dyrt :open_mouth: Så nu er manden taget afsted for at lede efter dem med AnneMarie, som hun vist nok hedder -jegkrydser for at de finder dem!

Jeg er ved at lave risengrød, det ville pigerne gerne have, holder dem hjemme idag da Maya er ret snottet og hæs. Og Yasmin er ved at blive snottet også. Så hygger vi da bare -forelsket Jeg er jo hjemmegående så det er intet problem at de holder lidt ekstra fri :slight_smile:

Her køsses på mislinger -forelsket
Og inden om længe skal der gives formiddagsGUF…kyller ad libitum. Mit bud er der er kø omkring mikroovnen [bigloony]
Ferie er en dejlig ting…jeg er end ikke kommet ud af morgenkåben -høhø
Brita -hæhæ

Uhhh jeg håber virkelig at de finder de nøgler…har du checket pigernes lommer?

Da min datter var lille arbejdede jeg som tjerner på et hotel. Normalt kom min mand og datter og spiste hvis jeg havde vagt om søndagen, men denne søndag ringede han for at sige at de ikke kom. Nu havde han ledt i 2 timer og nøglerne var bare væk.

10 min senere ringede han igen. Han havde lige forklaret lillepigen at de altså ikke kunne komme ud til mor og spise fordi nøglerne var forsvundet. Den lille på knap to fisker så nøglerne op af lommen og siger til sin far…så nu kan vi godt køre ud til mor. -høhø

Det sker skam også tit at klokken bliver omkring 12 før morgenkåben bliver skiftet ud med anden klædedragt…jeg syntes at det er så hyggelig at tudse rund i den mens jeg får lavet nogle af de ting der nu engang skal gøres…

Her står den på laks også fra mikroen mum der er lang kø -høhø -høhø

Da min datter var lille arbejdede jeg som tjerner på et hotel. Normalt kom min mand og datter og spiste hvis jeg havde vagt om søndagen, men denne søndag ringede han for at sige at de ikke kom. Nu havde han ledt i 2 timer og nøglerne var bare væk.

10 min senere ringede han igen. Han havde lige forklaret lillepigen at de altså ikke kunne komme ud til mor og spise fordi nøglerne var forsvundet. Den lille på knap to fisker så nøglerne op af lommen og siger til sin far…så nu kan vi godt køre ud til mor. -høhø[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

10 min senere ringede han igen. Han havde lige forklaret lillepigen at de altså ikke kunne komme ud til mor og spise fordi nøglerne var forsvundet. Den lille på knap to fisker så nøglerne op af lommen og siger til sin far…så nu kan vi godt køre ud til mor. -høhø[/quote]

LOOOL

Han fandt dem!!

De lå på hands vogn… Tskk, min mand havde ellers bedt en kollega om at kigge på den og han sagde de ikke lå der -mai så idag havde de talt med den øverste chef og de fik 24t til at finde dem ellers skulle firmaet betale 400.000kr for at få udskiftet ALEE nøgler på to arbejdssteder… PUHAAAAAA godt de fandt dem -høhø

YYYYYYYYYYYRRRRRK… må man anbefale flere nøglebundter??? hahhaah

LOL han havde sat ALLE nøgler sammen i eet og nu giver de ham vist en halskæde eller noget der kan strække ud med en snor af en eller anden slags… LOOOL

Han skal da bare have en lille dims til at sætte på nøglerne. Når han så bevæger sig mere end 2m væk fra nøglerne begynder en sirene at hyle…

Det betyder jo altså også at han er nødt til at have dem med i seng -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao