Ønsker du billeder af din kat?

Når der nu - forhåbentlig inden længe - kommer babyer i huset igen, skal du være meget velkommen i Slangerup :smiley: Og når jeg kunne gøre plads til Susanne i stuen, kan jeg sikkert også finde plads til dig :wink:

Det lyder bare godt. Du skriver bare når tid kommer. :slight_smile: Jeg er klar. S

Ja, jeg skriver lige så snart alt den pels vi desværre klippede ned pga ringormen er vokset ud igen :slight_smile:

Tusind tak Rikke, men jeg har jo kun haven at tage billeder i, ikke alle de fine baggrunde som Kamilla har :slight_smile:

Kimillla - hvis du kan leve med katte og kaniner, så må du gerne låne en af vores to futoner der står i stuen… Det er så Århus…

Om du så skulle finde et lokale heromkring, eller du skal køre ud, bestememr du selv…

[QUOTE=DK Thomani;769219]Ja, jeg skriver lige så snart alt den pels vi desværre klippede ned pga ringormen er vokset ud igen :slight_smile:

Tusind tak Rikke, men jeg har jo kun haven at tage billeder i, ikke alle de fine baggrunde som Kamilla har :)[/QUOTE]

Det er bare super. :slight_smile: Jeg glæder mig. S

[QUOTE=Nethe;769220]Kimillla - hvis du kan leve med katte og kaniner, så må du gerne låne en af vores to futoner der står i stuen… Det er så Århus…

Om du så skulle finde et lokale heromkring, eller du skal køre ud, bestememr du selv…[/QUOTE]

Det lyder super - Jamen jeg vil for sjov søge rundt omkring, og se om jeg kan finde noget lokale der omkring, HVIS det på et tidspunkt skulle komme på tale, så er jeg forberedt, hvis den mulighed kunne bruges. :slight_smile:

Sikke nogle flotte billeder:ok: en skam du ikke bor tættere på :gruble:

[QUOTE=Kimilla;769212]Orv, hammer god idé. Tak for den idé. Har slet ikke tænkt på muligheden for at finde et lokale, og jeg så mødte de interesseret på halvvejen. Smart. :slight_smile:

Hvad med Felicious Studios, er hun ikke at finde i Jylland? :)[/QUOTE]

Det er da umiddelbart nemmere at folk kører til dig frem for at du skal rundt til alle - på den måde kan du måske nå det på én dag… så skal der jo bare laves en aftale inbyrdes at alle katte som kommer er vaccineret og så vidt vides uden utøj mv. - ellers kan det hurtigt blive et træls “møde”…

Hvis det bliver til noget i nærheden af Århus vil jeg gerne komme med to missere… Men der skal være ok parkeringsmuligheder…

Tusinde tak. :slight_smile: - Jeg gætter du også sidder på den anden side af Sjælland. :frowning:

[QUOTE=Margrethe;769224]Det er da umiddelbart nemmere at folk kører til dig frem for at du skal rundt til alle - på den måde kan du måske nå det på én dag… så skal der jo bare laves en aftale inbyrdes at alle katte som kommer er vaccineret og så vidt vides uden utøj mv. - ellers kan det hurtigt blive et træls “møde”…

Hvis det bliver til noget i nærheden af Århus vil jeg gerne komme med to missere… Men der skal være ok parkeringsmuligheder…[/QUOTE]

Umiddelbart kan jeg slet ikke tage billeder her hjemme. “Tør” jeg ikke med Gismo, min lille fighter som ikke kan klare synet af andre katte. :slight_smile: Frygter han vil gå helt amok med at strinte osv.
Men det er genialt med noget lokale, og fremmøde der af dem som er interesseret. Heldigvis har jeg jo alt mit udstyr, så behøver ikke leje fotostudio. Det kan også bare været et evt festlokale hos et boligselskab eller ligne. :slight_smile: Jeg kigger lidt rundt nu for sjov. :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;769224]Det er da umiddelbart nemmere at folk kører til dig frem for at du skal rundt til alle - på den måde kan du måske nå det på én dag… så skal der jo bare laves en aftale inbyrdes at alle katte som kommer er vaccineret og så vidt vides uden utøj mv. - ellers kan det hurtigt blive et træls “møde”…

Hvis det bliver til noget i nærheden af Århus vil jeg gerne komme med to missere… Men der skal være ok parkeringsmuligheder…[/QUOTE]

Hvis det ikke lykkedes dig at finde et lokale i området - så kan det måske lade sig gøre - at vi bruger et rum i vores lejlighed til at fotografere kattene i… Det kommer meget an på hvornår og hvor mange :slight_smile: Og Margrethe bliver det ude ved mig, er der gode parkeringsmuligheder…

Jeg ville nu også gerne have besøg af dig, men med 6 katte, hvoraf nogle bliver paniske ved bilkørsel, så er det nødt til at være hjemme hos os selv. Men transporten er desværre en smule dyr ja, når du skal helt herover.

[QUOTE=Kimilla;769227]Tusinde tak. :slight_smile: - Jeg gætter du også sidder på den anden side af Sjælland. :frowning:

Umiddelbart kan jeg slet ikke tage billeder her hjemme. “Tør” jeg ikke med Gismo, min lille fighter som ikke kan klare synet af andre katte. :slight_smile: Frygter han vil gå helt amok med at strinte osv.
Men det er genialt med noget lokale, og fremmøde der af dem som er interesseret. Heldigvis har jeg jo alt mit udstyr, så behøver ikke leje fotostudio. Det kan også bare været et evt festlokale hos et boligselskab eller ligne. :slight_smile: Jeg kigger lidt rundt nu for sjov. :)[/QUOTE]

jeg tror du har ret i at det ville være en god ide at tage billeder et sted hvor der ikke vanligt er katte :slight_smile:

Kan slet ikke forstå, at du ikke lever af din hobby. Du tager fantastiske billeder, med inspirerende opsætninger/rekvisitter. Sidder tit og beundrer hvad nyt du nu har fundet på. Brønshøj ligger lige i baghaven (næsten) - er meget fristet, det må jeg indrømme.

Har desværre ret mange udfordringer med en masse ting lige i den næste tid (en dødsyg svigermor, et kloaksystem på ejendommen der skal totaludskiftes med opgravning af kælderareal, og ja en del andre af livets udfordringer), så hvis jeg præsenterer manden for, at jeg gerne vil have taget lidt prof. billeder af vores mis, bliver jeg nok ikke helt populær lige de næste 2-3 uger. Men er i tænkeboks, det er et meget flot tilbud du præsenterer os alle for, det er der ingen tvivl om, og jeg ville hellere end gerne støtte dig, så du får noget at rive i på det fotografiske område. Synes du laver nogle fantastiske billederer, og ønsker dig al mulig held og lykke.
Mvh
Yvonne

Spørgsmålet er om fremmede katte ville kunne “slappe af”, men muligheden er der. :slight_smile: - Den har jeg i baghovedet. Tak for forslag/mulighed. :slight_smile:

Nej det går ikke at kører ud når kattene ikke kan lide en køretur. Jeg ville heller ikke kunne det med min Amidale. - Ja, det er desværre ikke helt billig at komme “over på den anden side” desværre. :frowning:

Måske ja - Det er også “en chance” at tage katten med hen et fremmede sted, men det er da muligt. :slight_smile: Jeg er i hvert fald ved at undersøge mulighederne, og ikke mindst priserne. :slight_smile:

Hvor er de flotte dine billeder, du burde leve af at tage billeder af dyr, det er du godt nok god til.
Min søn gør også i billeder og når en dag jeg kan komme i betragtning, så vil han komme med sit udstyr og tage billeder af mine misser.
Jeg kunne godt dyrke den blå baggrund til min lille Montana, den ville klæ hende ligeså godt som de blåøjede dunbolde på dine billeder.:slight_smile:
Helt ærligt, kunne du ikke godt flytte til Jylland:):slight_smile:
Knus Elin

Camilla…
Prøv at tage kontakt til Bicolourens bestyrelse.
De afholder hobbyshow i Frihedens Idrætscenter d 19/2 KLIK
Jeg ved at der tidligere har været en fotograf på stedet - der er et lille baglokale med garderobestativer som kan bruges… og udstillerne vil gerne have bileder af deres katte, når du kan komme med så godt et tilbud…
Stand hos en af specialklubberne plejer at være til en yderst rimelig og overkommelig pris :slight_smile:

Kimilla - Tager du billeder af ildere også? :høhø:

wow hvor er du dygtig Camilla. Jeg tager gerne til Sjælland for at få et lynkursus af dig i at tage så fantastiske billeder. HVIS du engang skulle komme til jylland må du gerne komme her forbi. Jeg har altid gerne ville have taget billeder af Mijv, men hun er ikke en dame jeg ønsker at tage med alle mulige steder hen blandt fremmede mennesker og katte.

[QUOTE=Kiwa;769246]Kan slet ikke forstå, at du ikke lever af din hobby. Du tager fantastiske billeder, med inspirerende opsætninger/rekvisitter. Sidder tit og beundrer hvad nyt du nu har fundet på. Brønshøj ligger lige i baghaven (næsten) - er meget fristet, det må jeg indrømme.

Har desværre ret mange udfordringer med en masse ting lige i den næste tid (en dødsyg svigermor, et kloaksystem på ejendommen der skal totaludskiftes med opgravning af kælderareal, og ja en del andre af livets udfordringer), så hvis jeg præsenterer manden for, at jeg gerne vil have taget lidt prof. billeder af vores mis, bliver jeg nok ikke helt populær lige de næste 2-3 uger. Men er i tænkeboks, det er et meget flot tilbud du præsenterer os alle for, det er der ingen tvivl om, og jeg ville hellere end gerne støtte dig, så du får noget at rive i på det fotografiske område. Synes du laver nogle fantastiske billederer, og ønsker dig al mulig held og lykke.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Tusinde tak for roserne Yvonne. :slight_smile:
Jeg vil aldrig kunne leve af dette, dels er jeg ikke udlært, det er selv “lært” hvad jeg kan. Og så oveni hatten som er min største stop klods er min sygdom (Er lungesyg, har Cystisk Fibrose) og det kunne se bedre ud. Så derfor jeg håber at kunne “komme ud og i gang” en gang i mellem. Det ville være så fedt. :smiley:

Jeg er klar nu og frem i tiden. - Få du styr på det hele Yvonne, og skriv når det hele er på plads igen hvis du er interesseret. :slight_smile: Men ingen tvang. :slight_smile:

[QUOTE=Leopolds mor;769254]Hvor er de flotte dine billeder, du burde leve af at tage billeder af dyr, det er du godt nok god til.
Min søn gør også i billeder og når en dag jeg kan komme i betragtning, så vil han komme med sit udstyr og tage billeder af mine misser.
Jeg kunne godt dyrke den blå baggrund til min lille Montana, den ville klæ hende ligeså godt som de blåøjede dunbolde på dine billeder.:slight_smile:
Helt ærligt, kunne du ikke godt flytte til Jylland:):slight_smile:
Knus Elin[/QUOTE]

Tusinde tak Elin. :slight_smile:
Ja, det er jo lige det med t få gjort sig til kende rundt om i kræsen. :slight_smile: Jeg håber det kommer med tiden, nu må jeg se. - Jeg har i hvert fald noget at gå efter nu. Jeg er gået godt i stå her hjemme, uden mål. Det føler jeg lidt jeg har nu. Skønt. :smiley:
Håber din søn snart kommer forbi og får taget billeder, af dine dejlige katte. Det burde stå øverst på listen. :smiley:
Uha’, hvis jeg flytter til Jylland, så er der for langt til rigshospitalet. :tihi:

[QUOTE=Ann K;769256]Camilla…
Prøv at tage kontakt til Bicolourens bestyrelse.
De afholder hobbyshow i Frihedens Idrætscenter d 19/2 KLIK
Jeg ved at der tidligere har været en fotograf på stedet - der er et lille baglokale med garderobestativer som kan bruges… og udstillerne vil gerne have bileder af deres katte, når du kan komme med så godt et tilbud…
Stand hos en af specialklubberne plejer at være til en yderst rimelig og overkommelig pris :)[/QUOTE]
Tak for den info Ann! Jeg har de sidste par dage “leget” med tanken om stand på udstillinger på Sjælland, men den nye bil er uden krog, så at bygge og medbringe bur er mig umuligt lige pt., hvis jeg ikke også skal bruge penge på leje af bil. Og så tror jeg det bliver for dyrt desværre. - Jeg vil fluks sende dem en mail. :smiley: Wehu. Spændende!! :slight_smile:

Jeg har aldrig prøvet - Men jeg er frisk på opgaven! :smiley:

Tusinde tak for roserne. :slight_smile: - Jeg håber da jeg en dag komme til Jylland og får taget billeder, men hvordan det vil forgå og om det bliver til noget, det vil tiden vise. :smiley:
Jeg har fuld forståelse for dem, som kender deres katte og ved de ikke vil kunne være et fremmede sted og være tryg nok, til at være og få taget billeder. Ved man katten vil krybe langs panelerne, så får man intet ud af det. Og det er synd for katten.
Nu må vi se hvad der sker. :slight_smile:

Tja… Næste måned har jeg penge… Det kunne være at jeg skulle få foreviget de små pus i noget lidt mere professionelle opgivelser end dem jeg selv kan præstere… :smiley: