Ønsker i jer noget i ikke må få?

Hvad ville i gerne havde, men som i ikke må få for resten af beboerne i jeres hus??

Personligt ønsker jeg mig et lille akvarium med Fisk eller en klon af Rikke H´s Coco… Jeg må bare ikke få nogle af delene… men nej hvor jeg overvejer komme til at købe et akvarium, for måske er det nemmere at be om tilgivelse end tilladelse og kattene har givet mig lov…

Coco ønsket arbejder jeg stadig på at få Patrick og kattene til at give mig lov til, men Perle mener at jeg først må købe en når hun ikke bor i vores hus mere, og orientalerne vil ikke havde mere end 1 indvandre i huset. (gad egentlig vide om mine orienateler ville stemme på dansk folkeparti hvis de kunne)

indvandre definere mine orientaler forresten som alt der ikke ligner dem. Selv huskatte må ikke nærme sig vores vinduer, hvilket naboens kat klart respektere.

et 10.000 liter svømmebassin på altanen - men det må jeg ikke for boligforeningen… der er ellers plads…

En hest… Jan har nogle ualmindeligt gode og fornuftige grunde til at det er et temmelig umuligt ønske.

Jeg vil gerne have en hund, men mine forældre er ikke enige i at det er en god ide :mad::doh:

Jeg tror ikke der er noget nogen bestemmer jeg ikke må få…hvis ellers jeg havde råd :høhø:

Det er jo det som er dødirriterende ved at ha en mand…han skal pludselig til at bestemme om man må få et dyr, så skal man argumentere for hvorfor og bla bla bla :thumbdown:

jeg syntes f.eks det var helt på sin plads, sidst vi var i zoocity, lige at ha taget en nymfeparakit, et par skaldede mus og en surikat med hjem, men nææææ nej det måtte man jo ikke :knotten:

så nu vil jeg bare ha en kat mere æv bæv hehe.

Så kunne han da ellers slippe for at slå græs - det ordner sådan en krikke jo som ingenting :klapper:

NP

[quote=Niels Peter;276372]Så kunne han da ellers slippe for at slå græs - det ordner sådan en krikke jo som ingenting :klapper:

NP[/quote]

Har forsøgt med det argument… så kommer der et eller andet ÆVL om at det ikke er tilladt ifølge grundejerforeningen :thumbdown:

he he det hele lyder bar så bekendt…

Jeg har feber i dag og er derfor desværre nød til at være hjemme… så for små 30 minuter siden fandt jeg lige nogle meget billige Sturdi shelter i udlandet, så nu tror jeg at jeg vil prøve lykken igen, han må da kunne se det praktiske i sådan en og at den er billig må han da se som et plus…
For nøj hvor kunne lille mig bruge den til rigtig mange ting…

Kanariefugle - helt røde, men næææh nej. De sviner, og larmer, og lugter, og napper ham sikkert også ved alle mulige lejligheder.

jeg har prøvet at lade ham høre en han kanarie synge/kvidre (og det lyder smukt - hvilket han også giver mig ret i) men lige lidt hjælper det, for VORES kanarie kommer til at SKRIGE - det er han helt sikker på. :venter:

At jeg havde et kæmpe bur med pragtfugle, da vi lærte hinanden at kende, og at det altid har været min interesse, det er såmænd lige meget :argh:

Iiih han er dum er han. (eller ihvertfald nogle gange)

Næ.

Alle mine katte ønsker det samme som mig (eller er det omvendt). :slight_smile:

ja ham den lækre bartender på Hotel Hilton :savle: Men jeg er overbevist om at min mand nok ikke mener det samme :thumbdown:

:fløjte: :fløjte: :fløjte:

Men ellers nej, jeg plejer nok at kunne få igennem hvis jeg ønsker mig noget brændende nok:høhø: men har vel ikke kvindemanipulationsgenet for ingen ting vel? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ja, den tilbygning jeg ønsker mig, må jeg ikke få for min bankmand …

Jeg har ikke taget skridtet og bedt min bankmand om at flytte ind. (Min er i øvrigt også en hun). -tihi Det var måske en ide :ok:, medmindre hun ikke synes om hvide kattehår på jakkesættet. :fløjte:

Hmmm … jeg har bare ikke plads til både bankmand, tandlægen og dyrlægen - der i øvrigt alle er af hankøn :wink:
Kunne ellers være smart - i hvert fald rent økonomisk :tihi:

Du plejer da ellers at ku’ lokke din far til hvad som helst …

Der er ikke noget jeg ikke få, men masser jeg ikke kan:ked:

Hehe, kæresten er ikke heeelt så begejstret ang. alle da katte jeg “vil have” som jeg er :smiley:
Så er det han truer med at få sig en stooooor slange :wink: (han har en bette kongepyton på 120-130 cm)

en hund - gerne en grand danois, en bil, et hus, en grøn træ python og et par peterbalds mere … er jeg krævende ? jeg hader at være fattig og bo til leje !

:slight_smile: jeg ønsker mig ikke noget fik en dejlig kæreste i år som jeg ønsket mig og da jeg flyttede ind fik jeg bengalen og birmaen i indflytter gave, for som han sagde du skal ikke føle dig alene når du flytter helt fra middelfart :slight_smile:

Jeg må ikke få et vægdrivhus for Søren og han må ikke få en kanin for mig. :slight_smile: