Ønsker i jer noget i ikke må få?

Jeg ville meget gerne have en hund. Men det må man desværre ikke her i disse boliger.
Tilgengæld må jeg gerne have 147 katte, hvis jeg ville… men ikke en eneste lille hund.

Jamen så er det vel eet eller andet hotel hilton i Odense eller sådan, er det?

Jeg må åbenbart være en led strigle eller have en god mand.:?:?

Der er ikke noget jeg ikke må få for min mand, for han ved godt at hvis han forbød mig noget, så skulle jeg nok få pakket hans 7 poser og vist ham døren.
:venter::venter::venter:

Jeg spørger ham da om hvad han synes om hvis jeg ville anskaffe mig dit og dat, men bestemme det, det skulle han skisme lige prøve.
:argh::argh::argh:

Til gengæld må han jo så også anskaffe sig aldeles hvad han har lyst til, uden at jeg blander mig. (hvis altså der er nogen penge til det, når jeg har købt ind til kattene):ups::ups::ups::ups:

[quote=alleos7;276478]Jeg må åbenbart være en led strigle eller have en god mand.:?:?

Der er ikke noget jeg ikke må få for min mand, for han ved godt at hvis han forbød mig noget, så skulle jeg nok få pakket hans 7 poser og vist ham døren.
:venter::venter::venter:

Jeg spørger ham da om hvad han synes om hvis jeg ville anskaffe mig dit og dat, men bestemme det, det skulle han skisme lige prøve.
:argh::argh::argh:

Til gengæld må han jo så også anskaffe sig aldeles hvad han har lyst til, uden at jeg blander mig. (hvis altså der er nogen penge til det, når jeg har købt ind til kattene):ups::ups::ups::ups:[/quote]

hvorfor er det jeg nogle gange mener at have en dobbeltgænger - jeg synes jeg genkender noget… sådan RET meget faktisk!!!

Er ret sikker på, at banken ikke vil lade mig låne 14 mio.

VIL HA’! -> LILIENHOFF – Liebhavermægler i hele Danmark

Jeg må få det jeg gerne vil have. Og manden må få det han gerne vil have.

Det er sgu mere pengene der kniber.

En kat, en hund, et hus, et kørekort, en bil, osv osv osv osv.

Hvis du nu siger, at Søren gerne må få en fritløbende kanin i haven (jeg
ved jo, hvad jeg taler om :slem:), så bliver du simpelthen nødt til at have et
vægdrivhus bagefter, for ellers æder kræet rub og stub :rock:

Ellers kan du vel bare sætte nogle diskrete kødædende planter langs husmuren :muhaha:

Et æsel…:hjerte:

[quote=Charlotte Oeh.;276506]Hvis du nu siger, at Søren gerne må få en fritløbende kanin i haven (jeg
ved jo, hvad jeg taler om :slem:), så bliver du simpelthen nødt til at have et
vægdrivhus bagefter, for ellers æder kræet rub og stub :rock:

Ellers kan du vel bare sætte nogle diskrete kødædende planter langs husmuren :muhaha:[/quote]

Det er ellers en rigtig god plan! :thumbup:

Der ærgerlige er…at jeg må hjertensgerne få drivhuset…men det skal overhovedet ikke stå op af husvæggen, for det er fugtigt, man kan ikke male huset så og bla bla bla hvor han bavler.

Jeg synes sådan et vægdrivhus fylder ingenting og ser sådan lidt sødt ud. :inlove:

Jeg tror faktisk han mener det med kaninen. :S Han kunne ikke tåle at se billedet af Stampe og Hampus - han mener bestemt misserne og en kanin kunne have nogle gode timer sammen.

[quote=Dorthe Andersen;276533]

Jeg tror faktisk han mener det med kaninen. :S Han kunne ikke tåle at se billedet af Stampe og Hampus - han mener bestemt misserne og en kanin kunne have nogle gode timer sammen.[/quote]

Så gi’ ham dog den kanin - dit onde kvindemenneske!
:tihi:

Jeg kunne godt tænke mig en birma og en sort ORI, men jeg må ikke for boligforeningen :frowning: Kim er endnu ikke helt med på den sorte ORI, men efter at han mødte HanneP’s bimse, så skal vi helt sikkert have en på et tidspunkt :thumbup:

[quote=Sheer;276458]Jamen så er det vel eet eller andet hotel hilton i Odense eller sådan, er det?[forøvrigtte]

-LOL Hvis det bare var så nemt:tihi: men nej det er Hotel Hilton i Kastrup :thumbup:

ønsker i jer noget i ikke må få??

Ja :S

[quote=Vivi_Fletcher;276546]Så gi’ ham dog den kanin - dit onde kvindemenneske!
:tihi:[/quote]

Han må nøjes med en kaninhale fra Foxiecat. Man skal ikke være alt for flink. :nix:

[quote=Vivi_Fletcher;276407]Hmmm … jeg har bare ikke plads til både bankmand, tandlægen og dyrlægen - der i øvrigt alle er af hankøn :wink:
Kunne ellers være smart - i hvert fald rent økonomisk :tihi:[/quote]

Hmmm glemte du ikke at gøre plads til en mekaniker?

Jeg så i Årslev, at Ann K både har kaninpoter og ører til salg … så måske han kan få et samlesæt :?

Jow, men faktisk er min bil ret ny, så der har ikke været de store udgifter der … endnu :rock:

Et par katte mere… Men det er kun fordi vi bor her hvor vi gør. Når vi engang flytter i hus, så tror jeg ikke at jeg kommer til at mangle noget. I hvert fald ikke noget jeg ikke få, så er det af andre årsager jeg ikke kan få det, økonomi eller noget :slight_smile:

Nej - jeg bestemmer selv, så hvis jeg har pengene til det jeg ønsker mig, så bliver det købt.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Jeg ønsker mig som Majbritt også en lille Birma! De er jo bare sådan nogle smukke prinsesse katte man bare lige kan ligge og musse hele dagen. Men altså det må jeg ikke få, har jo allerede de to smukke drenge (selvom de faktisk nok ville elske en til legekammerat) Men gemalen mener jo ikke liiige vi skal have flere katte lige nu!

Og så vil jeg gerne have en rengørringshjælp, for det er da for kedeligt! Men det må jeg ikke få pga. min dumme SU :slight_smile: