.oO Augusts tanker

Det har man også rigtigt godt af at gøre engang imellem :smiley:

[QUOTE=Theomilou;1105653]Ann K har skam tilbudt at hjælpe, men i går tog fanden ved mig, og jeg tænkte at nu er det tid til at købe en kjole! Jeg var faktisk i Zizi på Vesterbrogade og der havde de nogle fine nogle som jeg skal ned at se på i dag :slight_smile:
Men sådan noget kjolehalløj griber jo om sig! For så skal man også have sko og en overdel af en art, og strømper eller noget…og burde man ikke også lige ordne øjenbryn, lægge en ansigtsmaske, lakere tånegle, og…og …og…:uha:
Jeg tror at jeg skal have sådan en “skønhedsdag” for mig selv idag :tihi:[/QUOTE]

:rock::høhø: :ok:

. o 0 gi’ den gas, Maja !!

. o 0 det er SÅ skønt at forkæle sig selv - og vi gør det nok alt for sjældent…:engel2:

. o 0 mens vi ikke har så svært ved at forkæle kattene til enhver tid…

Jeg er ved at gå amok over kvarterets fælles morgenvækning :argh:

Så gå da for biiiiiip en tur med din hund istedet for at lukke den ud i haven kl 7-7.30 HVER morgen hvor den gør af ALT :venter:

og ja nu siger den VOVVOV til det hele igenigen

[QUOTE=Tante Tut;1105662]:rock::høhø: :ok:

. o 0 gi’ den gas, Maja !!

. o 0 det er SÅ skønt at forkæle sig selv - og vi gør det nok alt for sjældent…:engel2:

. o 0 mens vi ikke har så svært ved at forkæle kattene til enhver tid…[/QUOTE]

Det nemlig rigtigt!
Jeg er SÅ dårlig til at sætte mig selv først. Efter 17 år som enlig mor, ryger man jo helt i baggrunden. Desværre, for jeg mener faktisk at det også er en fordel for børnene hvis man kan prioritere og passe godt på sig selv, men det har jeg ikke været god til :frowning:
Nu er de så store, at der skal meget mere Maja på programmet :ok:

[QUOTE=Theomilou;1105668]Det nemlig rigtigt!
Jeg er SÅ dårlig til at sætte mig selv først. Efter 17 år som enlig mor, ryger man jo helt i baggrunden. Desværre, for jeg mener faktisk at det også er en fordel for børnene hvis man kan prioritere og passe godt på sig selv, men det har jeg ikke været god til :frowning:
Nu er de så store, at der skal meget mere Maja på programmet :ok:[/QUOTE]

:slight_smile:

. o 0 det lyder som en rigtig-RIGTIG god idé…

. o 0 der er mange måder at forkæle sig selv på uden at det behøver at være dyrt…

. o 0 måske skulle vi lave en selv-forkælelses-tråd, hvor vi kommer med gode ideer til billige måder at forkæle sig selv :inlove:

Og første skridt er, at der kommer en VVS-mand ud og gennemgår mit nye gasfyr og forsøger at spore lækagen. Desværre er der en selvrisiko på rørskadedækningen, men i det lange løb kan den nu godt betale sig alligevel :slight_smile:

Det skal ordnes - du risikerer svamp i huset, og det kan være meget omfattende.

Det er noget af det bedste vi sørgede for at få på vores forsikring, da vi købte huset her…
Ikke mindre end fire gange har vi haft brug for den - to gange har vi haft sporing på…
Vi har også en lille selvrisiko på vist nok et par tusinde - men når jeg tænker på, hvor mange penge den forsikring gennem årene har sparet os for, så er der tale om småpenge (den mest omfattende rep kostede i omegnen af 35.000 kr :uha: )
Den der konstante klatreperation af vores oldgamle rustne skjulte rør, og lige så konstante siven af vand fra fyret, blev simpelthen for træls og var en stor del af grunden til at vi skiftede til pilleovnen. Vi havde ellers forsøgt at æave en aftale med vores forsikringsselskab om at de dækkede en del af den samlede regning for udskiftning af samtlige rør under huset, men det ville de ikke gå med til. Havde vi valgt at fortsætte med fyret, så ville de ellers have sparet rigtig mange penge på sådan en aftale…
Vi skulle nemlig have en ud at lave endnu en sporing under selve vores lille hus - og hvad den regning for reperation ville komme til at koste… lad mig bare sig WOW!!! og det ville jo så kun lige være til næste gang et rør gik i stykker…
Total udskiftning ville være langt billigere!

Vi har stadig forikringen på skjulte rør… vores vandrør ligger nemlig stadig nede under huset :wink:

[QUOTE=Ann K;1105704]
Vi har også en lille selvrisiko på vist nok et par tusinde - men når jeg tænker på, hvor mange penge den forsikring gennem årene har sparet os for, så er der tale om småpenge (den mest omfattende rep kostede i omegnen af 35.000 kr :uha: ) [/QUOTE]

Min er så på knap 3.000, men det er nu stadig penge godt givet ud :slight_smile: Der kommer en mand i morgen formiddag og kigger på det - og beslutter næste skridt. Det kan jo lige så godt udnyttes, at jeg har ferie og derfor er hjemme en stor del af dagen :slight_smile:

Så er hele hytten rengjort og sveden drypper nærmest af mig :S
Hvis jeg kunne bestemme, så blev der indført rengøringshjælp i alle hjem fra maj - september :tihi:

Så er Pia og Kvik’s burgardin færdigt. Hvid og syren vil helt sikkert klæde misling

ihh jeg glæder mig sådan til at se det i Vamdrup - og til at bruge det en gang efter Vamdrup :smiley:

. o O så fik jeg endelig købt tapet og maling til mit nye soveværelse. Nu har det også bare stået tomt et helt år…

Jeg er MEGET stolt af Fanni, for hun bliver mindre og mindre bange/skeptisk overfor min støvsuger. I dag kunne jeg støvsuge hele stuen, mens hun sad i sofaen. :inlove:

Bedøvet i tungen og venstre side af ansigtet - jeg hader det :grrr:

Men jeg er for pivet til at blive boret i uden bedøvelse :ups:

Har købt is til mig selv som belønning for at have været ved tandlægen :tihi: Men vil ikke spise den, før jeg har fuldstændig kontrol over min mund igen. Og hvem ved, hvornår det bliver. Jeg måtte have en ekstra dosis bedøvelse, fordi jeg stadig kunne mærke det efter den første :S

[QUOTE=galath;1105789]Bedøvet i tungen og venstre side af ansigtet - jeg hader det :grrr:

Men jeg er for pivet til at blive boret i uden bedøvelse :ups:

Har købt is til mig selv som belønning for at have været ved tandlægen :tihi: Men vil ikke spise den, før jeg har fuldstændig kontrol over min mund igen. Og hvem ved, hvornår det bliver. Jeg måtte have en ekstra dosis bedøvelse, fordi jeg stadig kunne mærke det efter den første :S[/QUOTE]

:kram:

:trøste: Jeg kender det alt for godt.

Jeg kan godt sende det så du har det med til udstillingen i Vamdrup, men det koster 80 kr. …du bestemmer selv

Så er det imorgen min 3 og sidste praktik starter :smiley: Glæder mig meget til at starte derude…

Og tænk… Der er mindre end 1 år til jeg (forhåbentlig) er uddannet pædagog… :yikes::rock:

.oO(Gad vide om man kan betegnes som kedelig når en af gæsterne falder i søvn ved bordet :D)

Det kommer an på om gæsten var under 3 eller over 80…