Dione har været væk hele dagen, men hold da op hun kom hjem med meget missemail åååårrrrrhhhhhhhh… Alle hendes sager dufter også af uhhhhhhhhmmmmmmmm misser Men det bedste hun havde med hjem var dog to duevinger, de er nu aflivet med manér
Helt ærlig mor og far troede I at , de nye sofa puder var til Jer.
Næ nej, det er 4 nye troner til os og jeg dronningen af huset hendes højhed India Wilkens skal selfølgelig ligge på to af dem , mindre kan gøre det
. o O Jeg har gennemskuet, hvordan de tobenedes servering foregår.
. o O De har faste pladser ved bordet!
. o O Så jeg satte mig på mors plads og ventede tålmodigt på hendes tallerken.
. o O Men tænk, så satte hun sig på pladsen ved siden af, hvor der ikke plejer at sidde nogen.
. o O Nå, men da hun rejste sig for at hente mere, flyttede jeg da bare over på hendes nye plads
. o O Og da hun kom tilbage, satte hun sig på den, hun før ikke ville have.
. o O Tallerkenen kom aldrig derhen, hvor jeg sad.
. o O Menneskeheden er i sandhed uberegnelig…
Den “¤%#“¤”#¤”#¤ møgkat!!!
Her sidder man stille og roligt og drikker af en meget fyldt vandskål. og så kommer Lillebror hoppende og lander smask midt på nakken af mig… Jeg er altså pladderVÅD nu!!!
Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet
[QUOTE=birtheras;1138386]Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet
Hilsen Catobolleløs[/QUOTE]
Jeg lever stadig med truslen, men Magic siger altså at det slet ikke er så slemt… efter nogle dage altså Til gengæld siger toben at mine kronjuvler bare bliver smidt ud bagefter, de kan ikke sådan bruges til noget ligesom dine Lille Lejf
[QUOTE=Susanne W;1138389][QUOTE=birtheras;1138386]Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet
Hilsen Catobolleløs[/QUOTE]
Jeg lever stadig med truslen, men Magic siger altså at det slet ikke er så slemt… efter nogle dage altså Til gengæld siger toben at mine kronjuvler bare bliver smidt ud bagefter, de kan ikke sådan bruges til noget ligesom dine Lille Lejf[/QUOTE]
Hvis kronjuveler kunne tale, gad jeg godt høre, hvad Cato’s kunne fortælle…
det er simpelthen uretfærdigt at jeg skal dele mors opmærksomhed med tre så krævende tingester - også er de ikke engang blevet strøget efter vask, de krøller jo næsten lige så meget som en puddel… amen altså det er jo tortur - også vil de ikke engang putte med mig endnu - de hvæser bare… ved snart ikke hvad der er værst…
OMG det er noget mærkeligt noget vi har fået i huset! De er da meget sjove når de sådan løber og man kan rende efter og daske til dem - men hvad sker der lige for at de prøver at kravle ind under maven på mig og begraver hovedet i min pels?!
[QUOTE=Skattekat;1138723]Tøser er altså underlige!
Det ene øjeblik opfører Bambina sig som en lille killing - det næste som en lille kælling :surrender1: Bølle-Bjørn[/QUOTE]