.oO Decembers MIStanker Oo

Buster kalder Asani i Odense

Altså - din idé med at nægte mad der har været i køleskabet er ikke helt tosset:muhaha:
LUX spiser jeg dog gerne, men ikke gerne i kold tilstand…

Dejligt at du gav mig tippet i den mail du sendte med mit menneske, efter hun besøgte dig i maj:tihi:

:pote: Buster

Dione har været væk hele dagen, men hold da op hun kom hjem med meget missemail åååårrrrrhhhhhhhh… Alle hendes sager dufter også af uhhhhhhhhmmmmmmmm misser :smiley: Men det bedste hun havde med hjem var dog to duevinger, de er nu aflivet med manér

:pote: Sugieh og Lucky

Nogen har puttet låg på mit udevand. Det er jeg ret utilfreds med :frowning:

HilsenNunuu

Min mor er dum, for hun leger med Mollie, og det må hun ikke, fordi … hun er miiiiiin moar.

Hilsen en Jaloux Mille

:muhaha: To-benet glemte at faste mig forleden nat, så jeg har stadig mine kronjuveler :tonguenanananana:

:pote:Lille Lejf

Helt ærlig mor og far troede I at , de nye sofa puder var til Jer.
Næ nej, det er 4 nye troner til os og jeg dronningen af huset hendes højhed India Wilkens skal selfølgelig ligge på to af dem , mindre kan gøre det :fin:

[QUOTE=louiseogbuster;1137335]Buster kalder Asani i Odense

Altså - din idé med at nægte mad der har været i køleskabet er ikke helt tosset:muhaha:
LUX spiser jeg dog gerne, men ikke gerne i kold tilstand…

Dejligt at du gav mig tippet i den mail du sendte med mit menneske, efter hun besøgte dig i maj:tihi:

:pote: Buster[/QUOTE]

Hej Buster,

Det havde jeg helt glemt. Men har jeg ikke ret? Maden er kun spiselig, hvis den kommer ud af en helt frisk dåse, der lige er åbnet!

:pote: Asani

Mit menneske er ret nem at nedlægge, så jeg kan ligge på hende. :rul: Jeg skal bare vræle lidt ad hende og trampe rundt på sofaen, så fatter hun budskabet.

Det er jo så frygteteteligt koldt :fryse: og jeg vil egentlig gerne putte indtil vinteren er ovre. Det gider mit menneske dog ikke. :venter:

:pote: Fanni

. o O Jeg har gennemskuet, hvordan de tobenedes servering foregår.
. o O De har faste pladser ved bordet!

. o O Så jeg satte mig på mors plads og ventede tålmodigt på hendes tallerken.
. o O Men tænk, så satte hun sig på pladsen ved siden af, hvor der ikke plejer at sidde nogen.

. o O Nå, men da hun rejste sig for at hente mere, flyttede jeg da bare over på hendes nye plads
. o O Og da hun kom tilbage, satte hun sig på den, hun før ikke ville have.

. o O Tallerkenen kom aldrig derhen, hvor jeg sad.
. o O Menneskeheden er i sandhed uberegnelig… :dokdok:

:pote: Snehvide

:lol: :lol: :lol:

:pote: Oddy

Den “¤%#“¤”#¤”#¤ møgkat!!!
Her sidder man stille og roligt og drikker af en meget fyldt vandskål. og så kommer Lillebror hoppende og lander smask midt på nakken af mig… Jeg er altså pladderVÅD nu!!! :nix:

:pote: Emil

:pplllllll::pplllllll:

:pote: Oddy

Åh pokkers!!! Nu er de igang IGEN!!!

:pote: Resten af Banden

Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet

Hilsen Catobolleløs

[QUOTE=birtheras;1138386]Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet

Hilsen Catobolleløs[/QUOTE]

Jeg lever stadig med truslen, men Magic siger altså at det slet ikke er så slemt… efter nogle dage altså :wink: Til gengæld siger toben at mine kronjuvler bare bliver smidt ud bagefter, de kan ikke sådan bruges til noget ligesom dine :yikes:
:pote: Lille Lejf

[QUOTE=Susanne W;1138389][QUOTE=birtheras;1138386]Jeg havde måske en mistanke om at jeg en dag kom til at miste kronjuvelerne men at de bare skal ligge i en skuffe og glo, ja det havde jeg altså ikke forventet
Hilsen Catobolleløs[/QUOTE]

Jeg lever stadig med truslen, men Magic siger altså at det slet ikke er så slemt… efter nogle dage altså :wink: Til gengæld siger toben at mine kronjuvler bare bliver smidt ud bagefter, de kan ikke sådan bruges til noget ligesom dine :yikes:
:pote: Lille Lejf[/QUOTE]

Hvis kronjuveler kunne tale, gad jeg godt høre, hvad Cato’s kunne fortælle… :storrespekt:

:pote: Rags

det er simpelthen uretfærdigt at jeg skal dele mors opmærksomhed med tre så krævende tingester - også er de ikke engang blevet strøget efter vask, de krøller jo næsten lige så meget som en puddel… amen altså det er jo tortur - også vil de ikke engang putte med mig endnu - de hvæser bare… ved snart ikke hvad der er værst…

:pote:Diva

Tøser er altså underlige!
Det ene øjeblik opfører Bambina sig som en lille killing - det næste som en lille kælling :surrender1:
:pote: Bølle-Bjørn

OMG det er noget mærkeligt noget vi har fået i huset! De er da meget sjove når de sådan løber og man kan rende efter og daske til dem - men hvad sker der lige for at de prøver at kravle ind under maven på mig og begraver hovedet i min pels?! :uha:

:pote: Trille

øj jeg får alt det dåsemad pelka levner - i’m in heaven. så pyt med de der grimme små dimser ovre i den der kasse !
:pote: IGGY

Pat PAAAAAAT PAAAAAAAAAATTT MIIIIIINNNN
:pote: Uldtotterne 1,2 og 3

[QUOTE=Skattekat;1138723]Tøser er altså underlige!
Det ene øjeblik opfører Bambina sig som en lille killing - det næste som en lille kælling :surrender1:
:pote: Bølle-Bjørn[/QUOTE]

Er hun mon i familie med Ting???

:pote: Thane

Jubii julegave indpakning og stjernedræbning er sjovt:muhaha:
Vi eeelskeer jul:D

:pote:Jeppe og Mille

http://dailygarlic.com/picture/people-were-wondering-what-goes-on-inside-a-cats-head-this-guy-nails-it-21872