.oO Decembers MIStanker Oo

Jeg havde noget de kalder fø’s’da’ igår… så jeg brugte tiden på at se Emil spise en masse rejer :thumbup:

:pote: Oddy

Ham Lillebror har fø’s’da’ for sjældent…
Det kan godt være at han ikke kan lide rejer, men det kan jeg!!! :savle:

:pote: Emil

Joooo… Ann… jeg kan GODT ligge i den her kurv… Det betyder intet at den sidder fast, når jeg rejser mig op!

:pote: Thane

Nogen, der fjerner det store høved fra MIN lille dejlige kurv???

:pote: Ting

zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pote: Leo og Brian

Mit toben gjorde noget mærkeligt i går: Først brugte hun den der larmende ting, som jeg ikke kan lide.:uha: Og bagefter så gjorde hun alle gulvene VÅDE:? Og hun syntes åbenbart ikke, at det var særligt sjovt, når jeg ville stå mellem benene på hende og følge med… Eller når jeg løb frem og tilbage mellem altanen og lejligheden. Altanen var ellers også våd:gruble:

Bagefter lugtede hele lejligheden så mærkeligt. Jeg var simpelthen nødt til at bruge en HEL time på at rulle mig på gulvene og gnubbe kinder og numse mod alting:rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul:

Så nu: :godnat:

:pote: Sigga

[QUOTE=Trine;1139216]Mit toben gjorde noget mærkeligt i går: Først brugte hun den der larmende ting, som jeg ikke kan lide.:uha: Og bagefter så gjorde hun alle gulvene VÅDE:? Og hun syntes åbenbart ikke, at det var særligt sjovt, når jeg ville stå mellem benene på hende og følge med… Eller når jeg løb frem og tilbage mellem altanen og lejligheden. Altanen var ellers også våd:gruble:

Bagefter lugtede hele lejligheden så mærkeligt. Jeg var simpelthen nødt til at bruge en HEL time på at rulle mig på gulvene og gnubbe kinder og numse mod alting:rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul::rul:

Så nu: :godnat:

:pote: Sigga[/QUOTE]

Det lyder som det der rengøring…
Det er jeg bestemt heller ikke fa af…
Når mit toben har gjort gulvene våde skynder jeg mig at gå hen over dem, så man igen kan se min rute omkring i lejligheden:ups:
Det eneste sjove ved rengøring er når tobenet bruger klude, de er nemlig sjove at fange. Og det er lige meget om det er på gulvet, bordene eller andet:høhø:

:pote: Buster

[QUOTE=louiseogbuster;1139223]Det lyder som det der rengøring…
Det er jeg bestemt heller ikke fa af…
Når mit toben har gjort gulvene våde skynder jeg mig at gå hen over dem, så man igen kan se min rute omkring i lejligheden:ups:
Det eneste sjove ved rengøring er når tobenet bruger klude, de er nemlig sjove at fange. Og det er lige meget om det er på gulvet, bordene eller andet:høhø:

:pote: Buster[/QUOTE]

Nå, det var dét det var! Mit menneske havde også gang i det en hel masse igår… Jeg synes mest bare det var vildt sjovt at fange den der sjove ting der larmede sådan, selvom den var lige ved at suge mig op! :uha: Det tror jeg i hvert fald bestemt på…
Den der med det våde var ikke helt så sjov, og det lugtede uuunderligt bagefter…

:pote: Tahra

… hun var væk i mere end en nat! Jeg ligger derfor nu inde på sengen, godt gammeldags russerfornærmet, NÅ ALTSÅ! :venter:

:pote: Yasha

JAAAAA hun er tilbage, tilbage, tilbage - jeg siger hun er tilbage!!! juble juble juble - lege lege lege lege! :smiley:
men ihhh så har hun proppet sådan en plysserød bling bling halsbånd ting på mig, fordi hun siger at den skal jeg være vant til, når vi skal tage billeder næste gang - BAH!!!

:pote: Kvik

Næææh, kommer du med godbidder, toben? Jamen, den ser da fin ud. snuse-snuse
Jo, jeg tror alligevel jeg prø … spytter ud Hvad dælen er dét? :venter:

Cosma med tun? Pfh, det kan du godt beholde for dig selv!

:pote: Tiger

Det var godt nok på tide at hende Ann holdt op med at rode og regere ude i køkkenet… så kan man måske endelig få noget at drikke uden risiko for at få et eller andet i hovedet…

:pote: Emil - der er meget, meget tørstig…

Jaaaahhhh, stuebambus! Gufle, gufle, gufle - mmmmmm. … Ørle, ørle, ørle. … Gufle, gufle, gufle - mmmmm. … Ørle, ørle, ørle. … Gufle, gufle, gufle - mmmmm. … Ørle, ørle, ørle. Ih, jamenaltså - du købte den da selv til mig, og du ved da godt, at meningen med at spise grønt er at kaste op. Og du kan da bare se dig for - det er vel ikke min skyld, du planter din strømpesok midt i det :vente:

:pote: Lillen, der sluger bladene hele og har ørlet mindst seks gange siden i går eftermiddags.

. o O En af de små grå flyvere havde forvildet sig ind i stuen. :slight_smile:

. o O De er altså meget nemmere at nappe enkeltvis end i flok… :?

. o O Jeg bar den ud i haven og slap den, så den kunne flyve væk. :smiley:

. o O Det er jo kun jul én gang om året… :thumbup:

:pote: Rags

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ Ann… Jeg kan sagtens selv gøre min numse ren!!!
Jeg behøver virkelig ikke et bad… jeg gør ikke… nej, jam’n… nej, det er ikk’ noget.,… la’ nu vær’… ihhh…
Jeg VIL IKKE!!!

:pote: Emil - der overvejer en fremtid som spynx :smiley:

ENDELIG noget mad, der er værd at sætte tænderne i… Gourmet med kanin i bechamelsauce. SÅ gider jeg godt blive boende :slight_smile:
:pote: Lucky

Ja ja bare du overlader Almo Nature med forel til MIG så må du gerne blive :slight_smile:
:pote: Sugieh

I kan æde, hvad I vil, jeg snupper lige en vanillekrans…
:pote: Dione

:wehuu: - ih, er det til mig? En dejlig lille pakke; noget der rimer på nisse men ikke har noget med jul at gøre :thumbup:
:pote: Rhinestone Cowboy

Hallo! Hvorfor skal han have noget og jeg skal ikke??!! Har jeg måske ikke lavet Lille Lejf sammen med hende der?? Livet er uretfærdigt!
:pote: Helios

Slip mig uuuuuuuud - jeg vil også have noget, jeg må ALDRIG noget og tobenet siger at om 14 dage er det endegyldigt slut, og jeg når det sandsynligvis slet ikke bare fordi de rigtige hunner ikke er i løbetid, er der da ikke nogen der kan hjælpe mig med en hunkat jeg ikke er i familie med, det er syyyynd for mig :vræle:
:pote: Lille Lejf

Orv Manner!!!

I skal altså allesammen sige til jeres to-ben at i vil have andelever…
nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomomnom

:pote: Thane, Emil og Oddy

ADR :brækkesig: har I SET hvad Ann har lagt i vores madskål??? :brækkesig:

:pote: Brian, Ting og Leo

Jeg prøver lige at råwe lidt… gad vide om Lille Lejfen hører det… eller forstår det, han er sååååå mor-fixeret, den lille klovn!
:pote: Snowfall - ubeslægtet nok :muhaha:

Jamen, jeg ligger her og gemmer mig for alle de der mærkelige lyde, og kigger ud af vinduet…
Du behøver ikke kigge til mig hver halve time, tossede toben. :venter:

:pote: Bailey-bimsen, Frk. jule-pasnings-mis

Tror mit Toben er ved at blive til en kat. Hun sover i hvert tilfælde snart lige så meget:uha:
Hvad skal der blive af stakkels mig, hvis ikke hun er oppe til at give mig mine måltider:surrender1:
Mon jeg skal til at være slem og vække hende :ups:

Hun snakker noget om at “sove ud”, men hvad betyder det?
Håber virkelig snart tingene igen bliver som det plejer…

:pote: Buster

Den ene af de katte, der plejer at rende rundt ude i gården, og følge efter mor og mig når vi går tur i haven, er flyttet her ind i miin stue. Men nu har jeg fundet ud af, at hun er kun lidt farlig, så nu tør jeg godt gå forbi hende, når jeg vil lukkes ud i kattegården.

:pote: Mille

Nå, Gråmis skal åbenbart til at være fast inventar herinde i stuen. Jeg plejer at hilse på hende, når far og jeg går tur i haven, nu skal hun så pludselig være herinde. Ja ja når bare hun forstår, at her er det mig der bestemmer.

:pote:Mikki

Uha :yikes:, der er kommet en anden kat ind i stuen, hun har været der i flere dage og jeg er altså ikke helt sikker på, at hun ikke er farlig, selvom min menneske mor siger, at katten hedder Gråmis og er min kattemor.

:pote:Mollie

Ja Ann… jeg vil GERNE ind i soveværelset - også selv om du lukker døren, så jeg ikke kan komme ud igen.
Sådan som du roder og regerer er det jo snart det eneste sted en ærlig perser kan komme til at få sin aftensøvn i ro og fred!!!

:pote: Brian:

Vent Brian… jeg skal med…
:godnat:

:pote: Leo - der altså IKKE har tænkt mig at skulle putte med ham red neck’en :noway:

Soveværelset :lys-ide: så man kan sove i fred…
Heyyy… jeg er med…

:pote: Ting

Må jeg os’ komme med??? Jeg skal nok ligge roligt oppe i vindueskarmen, hvis jeg må :bebe:

:pote: Thane

Hey… oddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy…
De gamle er gået i seng!!!

Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy

Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy
Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy
Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy

Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy

Et… du er den.

:pote: Emil

Et… du er den

:pote: Oddy

:hyp::hyp::hyp::hyp::hyp::hyp::hyp:

Aaaaannn… må jeg ikk’ nok komme i soveværelset osse…

:pote: Nannavuf

Gad vide om ham den sjovt lugtende og underlige kat også er i bedstemor og bedstefars stue i dag:gruble:
Måske vi tør Dutte næse med ham i dag, han vil gerne ihvertfald…

:pote:Jeppe og Mille der er så dygtige til at møde en lille hund:D

Hvad mener du med at katte ikke skal have tunmousse - og hvor f… er resterne af den and vi kan lugte på dit tøj ?

:pote: Alle Mutterne