.oO Februars MIStanker

Altså - i dag kom der en dejlig flyende madpakke ind i min løbegård…:savle:
Jeg skynder mig ud, og holder lidt øje.
Desværre går der ikke mange øjeblikke før ToBen opdager madpakken, og så tænker hun hurtigt, synes hun da selv…
Madpakken ville gerne ud, men det var en god stor en af slagsen, så den var fanget, var det…

Den flyver så ind i havestuen, og straks øjner toben chancen for at lukke fuglen ud af en af de - for mig - forbudte døre.:thumbdown:

Iiih altså - jeg skulle have holdt min mund, og ikke talt så begejstret om min opdagelse:dokdok:

Nå - mi ind i varmen igen, og så fik jeg lige hilst på den søde nabo-dame.
Nu venter sengen med rent sengetøj…

Godnat
:pote: Buster

Det går fremad med at opdrage det Toben, i dag kaldte jeg på hende mens jeg lå på sengen og sørme om ikke hun forstod det og tog en bog med ind i seng, i stedet for at rydde op til støvsugning:muhaha:

:pote: Jeppe

Mit toben havde gæster i går, så i dag har jeg ligget på hende hele dagen, så hun blev mindet om, at hun er MIN!

:pote:
Sigga

o0 Slaven siger vi skal glæde os til engang i ugen - for så kommer der en gave til os :uha: men hun vil ikke sige hvad det er :thumbdown:
:pote: Quintessa

o0 zZz
:pote: Nala

o0 Slaven er helt kuldret og siger vi er forkælet! Men det er da alm. standart at vi skal have alle de ting :venter:
hvad regner hun med - at vi kan nøjes med få ting :yikes: aldrig i livet.
:pote: Percy

Tobenene er hjemme igen - det er nu dejligt, så vi har på skift holdt dem varme heeele den første nat! De lagde rent sengetøj på, det ser rædselsfuldt og klinisk ud, så vi har straks gjort hvad vi kan for at få det til at se mere hjemligt ud ved fluks at strø grus og rå mængder af pels på det :thumbup: Det er et ret nyt rødligt lagen, hold da op hvor det er flot når der har ligget en masse bimser på den lidt ru overflade :juhu:

:pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote: Bimserne og europeerne

Øjjj manner, der kom masser og jeg siger masser af mad til mig og Elias i dag :thumbup:

Så skulle man jo tro, at der blev hældt op med rund hånd - men se om der gør :frowning:

Fedterøv :muhaha:

Hilsen en noget fortørnet Robin :pote:

Så fandt jeg ud af, at åbne skuffen med godbidder og legetøj. De andre syntes jeg er dagens helt, men de tobenede er ikke helt så tilfreds, med mine evner til at åbne alle skuffer og skabe.
Nu begynder hende toben, at flytte det hele til af de øverste køkkenskabe, men det skal jeg nok også få ram på,

:pote:
Gnadei

Svindel og humbug - jeg er ret tæt på at bliver forarget over hvad tobenene forsøger at tørre af på mig! Hvordan kan dyrlægen skrive under på at mine kronjuveler sidder rigtigt? Hallo - han har selv afmonteret dem i ét hug; jeg har selv set dem lagt i sprit (syg humor de har!) ! De er væk, så al snak om børnepenge må også være svindel og humbug! Jaja, hun var da meget sød, hende der Snowfall, men bedst som det var ved at blive rigtigt sjovt, så blev hun pludselig sur, vendte sig om og klaskede mig en lussing, så jeg faldt ned af kradsetræet! Og få dage efter forsvandt kronjuvelerne så! Og så de der kommenater om hendes runde omfang og “kan være der er en Store Lejf derinde” - kan de overhovedet blive mere nedladende? Jeg fraskriver mig ethvert kendskab og ansvar! Det er svindel og humbug, det MÅ det være!

:pote: Lille Lejf

Weeee! To-ben og jeg har leget en sjooooov leg i dag! To-ben stod ude på altanen og gned på vinduerne med en klud, og jeg sad indenfor og forsøgte at fange kluden og alle de sjove vanddråber, der løb ned:yatta:
:pote: Sigga

Nu rabler det total for madmor .:S
Hun må da kunne se at Freyja ikke er en kat endnu mindre en Maine Coon :surrender1:
Det kan da godt være at Freyja selv mener hun er en kat , men mor kan da ikke mene det hun sagde .
Hilsen en forvirret Catharina :pote:

Synes godt nok mit toben er gået i stykker! Hun lugter heller ikke helt, som hun plejer og der blev ALT for varmt under dynen i nat. :surrender1:
Hvordan bestiller jeg en reparatør? For en stakkels Korat kan ikke fikse det her selv.

Der er dog kommet en bedre temperatur under dynen, men toben er stadigvæk mere slap end sædvanligt.

:pote: Fanni

:S Det er altså ikke helt nemt at være kattemor for verdens 3 mest bedårende fedlinger:hjerte::hjerte::hjerte: - de siger jo ikke til, når de er sultne:argh: Jeg må jo hele tiden og konstant hoppe ind til dem for at vække dem, så de kan få lidt mad:S Jeg hopper ind i mellem ud for at skulle proviantere, ordne mere private sager samt en tur i haven i det milde vejr - men bliver de glade for at se mig, når jeg kommer tilbage:? Næppe:argh: - de sover, så de skal vækkes:S
Jeg er ny i faget:surrender1: - har andre kattemødre samme frustrationer:?
:pote:May:pote:

Jeg er slet ikke i tvivl om, at MINE killinger er meget dygtigere end alle andres - NEMLIG! De kan nemlig holde varmen, mens de ligger pænt og ordentligt på rad og række - ikke al det bunkeroderi, jeg har hørt, der er så moderne:uha:

:pote:May:pote:

[QUOTE=dkkorat;1158119]Jeg er slet ikke i tvivl om, at MINE killinger er meget dygtigere end alle andres - NEMLIG! De kan nemlig holde varmen, mens de ligger pænt og ordentligt på rad og række - ikke al det bunkeroderi, jeg har hørt, der er så moderne:uha:

:pote:May:pote:[/QUOTE]

Bemærk venligst, at de ligger som perler på en snor - men også i størrelsesorden!:ok: Den store dreng “Macho”, den store pige Ananda, og den lille pige Luna. Der skal være orden i tingene!
:pote:May:pote:

Nu har jeg aldrig hørt mage. En Korat med OCD ammehjerne! Godt at jeg slap væk i tide…

Jeg har vigtigere ting at tage mig til. Zzzzzzzzzzzzz…

:pote: Fanni

[QUOTE=dkkorat;1158141]Bemærk venligst, at de ligger som perler på en snor - men også i størrelsesorden!:ok: Den store dreng “Macho”, den store pige Ananda, og den lille pige Luna. Der skal være orden i tingene!
:pote:May:pote:[/QUOTE]

Tsk, mine kan da finde ud af at ligge sig skiftevis, så de er til at se forskel på!
:pote: Athea

[QUOTE=Eife;1158215]Tsk, mine kan da finde ud af at ligge sig skiftevis, så de er til at se forskel på!
:pote: Athea

[/QUOTE]

:yikes: :what: Er du sikker på, det er katte det der:?
Besynderlige farver, som jeg aldrig er stødt på før:gruble: Du skal ikke være ked af striberne:trøste: - de (meget tydelige!:S) spøgelsesmarkeringer vokser de sig ofte fra:trøste: Men de andre farver bliver nok aldrig “rigtige”:S
Du kan jo nok forstå, at den eneste rigtige kattefarve er gråblå med sølvtipping:regler::stuck_out_tongue:
:pote:May:pote:

[QUOTE=dkkorat;1158220]:yikes: :what: Er du sikker på, det er katte det der:?
Besynderlige farver, som jeg aldrig er stødt på før:gruble: Du skal ikke være ked af striberne:trøste: - de (meget tydelige!:S) spøgelsesmarkeringer vokser de sig ofte fra:trøste: Men de andre farver bliver nok aldrig “rigtige”:S
Du kan jo nok forstå, at den eneste rigtige kattefarve er gråblå med sølvtipping:regler::stuck_out_tongue:
:pote:May:pote:[/QUOTE]

Altså MIT mennesker siger selv at den smukkeste farve er sort sølv klassisk tabby! Og jeg er en velopdragen kat (når det passer mig, mit menneske skal være meget specifik i sine udtalelser for at jeg laver det helt rigtige til hende :p) så jeg leverer altid mindst én sølv killing, meen de brune er nu fine også, for så kan jeg bedre kende forskel på dem

Må jeg være fri! Bruntabby er den smukkeste af alle farver :fin:

Og blåtabby uden sølv er heller ikke uden evner :wink:

:pote: Daphne

I dag er en daaarjlig dag! Det ene toben er hjemme - det er bare så hyyyggeligt…

Først tog vi en dejlig lur inde på sengen, efter at ha skreget på mad da det første toben stod op… Så stod det andet dælme op - vi lurede kun i lidt over en time :venter: men heldigvis satte det sig på den store katteseng - og så kunne jeg lige få et par timer mere på den anden side :thumbup:
Tobenet skal dog ikke tro det er alt, så nu har jeg lagt mig over i den anden ende at af den store katteseng :muhaha:

:pote: Jack the Sleeper

I dag er en god dag! Det ene toben er hjemme - så ham møgungen forsøger ikke at bunke med mig lige nu! Så jeg kan tage mig en velfortjent forlænget formiddagslur i hans transportkasse :snorker:

:pote: Nobby the transportable