.oO (hvad tænker du lige nu - oktober) Oo

.oO Øv at vågne halv fem, og ikke kunne falde i søvn igen . Først lidt i seks faldt jeg lidt hen - men det var ikke ordentlig søvn:(
.oO Jeg kan ikke finde Blabl på Fjæsen:(

Hun er lige her:

Simone Bendix Madsen

[QUOTE=galath;695704]Hun er lige her:

Simone Bendix Madsen[/QUOTE]

Takker - kunne slet ikke finde hende når jeg søgte på navnet…

I dag bliver en sofa dag. Med en kande te, lidt lækkert at spise, en god film eller to og lidt KG kikkeri. Håber så der er en eller fire misser der vil være med på hyggeriet.

.oO Drømte i nat, at Slaggy ikke kunne hoppe op på ting og haltede på det ene bagben.
Mosier blev ved med at bølle hende, og hun skreeeg. Og så ville min telefon ikke virke,
så jeg kunne ringe til dyrlægen! Øj, jeg hader sådan nogle drømme.

:):slight_smile:

: o 0 er stadig mæt fra i går…

. o 0 og nu skal jeg ud og gøre klar til næste hold gæster…

[QUOTE=Tante Tut;695715]:):slight_smile:

: o 0 er stadig mæt fra i går…

. o 0 og nu skal jeg ud og gøre klar til næste hold gæster…[/QUOTE]

Ha ha, det er slet ikke det her jeg vil kommentere, men din signatur…mus ??? er du sikker på at det ikke er rotter…på loftet :klapper:

ja ja sorry, men ku ik la vær :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Marianne H;695719]Ha ha, det er slet ikke det her jeg vil kommentere, men din signatur…mus ??? er du sikker på at det ikke er rotter…på loftet :klapper:

ja ja sorry, men ku ik la vær :p[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

. o 0 ja, har mange rotter på loftet… :rock:

. o 0 og nu også den dejligste, kære lille lyserøde mus… :wehuu:

. o 0 fik den i gave i går, fordi alle ved jeg er vild med dyr…:hjerte:

[QUOTE=louiseogbuster;695702].oO Øv at vågne halv fem, og ikke kunne falde i søvn igen . Først lidt i seks faldt jeg lidt hen - men det var ikke ordentlig søvn:(
[/QUOTE]

.oO(Hvad laver du med min tanke ? :venter:)
.oO(har sovet elendigt … min krop er vist meget stresset :()

[QUOTE=Skattekat;695724].oO(Hvad laver du med min tanke ? :venter:)
.oO(har sovet elendigt … min krop er vist meget stresset :()[/QUOTE]

måske vi skulle lave en klub ?
jeg så slet ikke den 10 tons lastbil der åbenbart har været i soveværelset i nat :frowning:

.oO(Bonus at vågne efter en våd fest i går, uden skyggen af tømmermænd :D)

.oO(Er lidt mobset over at jeg havde bagt så mange pølsehorn, og så bliver der kun spist 1/3 del af dem fordi de kun havde sat dem på bordet min veninde havde bagt… Så da mine endelig kom var folk mætte! :S)

.oO(Nå men så skal vi da smovse (40) pøllehorn :savle:)

Mangler søvn :frowning:

. o O ( Så fik de nye naboer nøglerne i går - Bliver spændende hvem der er flyttet ind. :slight_smile: )

Er på vej til Kolding og Inges sofa…

Glæder mig til spændende foredrag i morgen.

. o O Så fik jeg endelig bestilt et par hovedtelefoner til min blærbare.

Første etape af hegnet færdigt … Ny strømdims, den anden virkede slet ikke mere.
Skal lige ud og hente mere hegn suk

.oO(Gad vide om vi stinker af hvidløg i dag :? Vi fik begge en masse hvidløg på pizzaen i går… Stakkels ham der skal med os til Tyskland :høhø:)

.oO(Har for første gang fået en pizza med bacon, hvor de faktisk har formået at få baconen sprød :D)

. o O (Jeg har lige fundet 3 edderkoppeben på badeværelsesgulvet. Var i tvivl om, om det var nåle fra lærkehækken, men de var behårede, så det var edderkoppeben. I betragtning af deres størrelse, så har det dælme været en stor satan! Gudsketak og lov for katte, der tager dem!)

.oO (Så fik jeg da lige købt 10 kasser Ever Clean, og fik en gratis oveni :ok: ) Oo.

.oO Den blev faktisk rigtig fin, den der trøje… men for dævlen da noget møgstof at sy i!!!

.oO Videre med leggings, skjortekjole… og jakke…

.oO Og så en putteseng og et par pæne bunde til den lånte sturdi - så er jeg ved at være klar til The Regional Winner Show i Frankfurt næste weekend :thumbup: