.oO (hvad tænker du lige nu - oktober) Oo

Stakkels lille Aaliyah jagter en flue, det er vist ret skrækkeligt, at dømme ud fra hendes mivsen, at hun ikke kan fange den :tihi:

Thomas har for første gang siden han og David startede projekt spisestue/soveværelse fået slået græsplænen i dag. Det var godt nok også på tide, det var jo blevet en hel urskov.

Kattene har ikke haft adgang til haven i alt den tid de har bygget (kun løbegården) men nu er den næsten klar til de må komme ud igen. Jeg har lige gået den ene halvdel af hegnet efter og om lidt tager Thomas den anden halvdel.

Hold k*ft hvor jeg glæder mig til at se dem fræse rundt derude igen :thumbup:

så er fødekasen sat op…alle har været henne og besigtige den…undtagen den drægtige mis…typisk

i morgen skal sengen vendes, så hun ikke kan kravle under den…og der skal lukkes af ned til “værkstedet”, kradsetønden skal i hi…og hulen i kradsetræet skal lukkes af…

på mandag skal jeg huske at købe ny kattebakke, som skal stilles ind i soveværelset når hun har veer… og husk at købe nye batterier til vægten

. o O (Har lyst til at bage en æbletærte :slight_smile: Mmmm)

. o O (Og jeg har lyst til at spise en! Skal vi teame op? :høhø:)

.oO Jeg vil også have æbletærte - måske man skulle lave en lille en til i aften foran tossekassen - har æbler til det…

Den er i ovnen og er klar om 30 min, skal nok levne et stykke til dig hvis du skulle komme til Silkeborg :wink:

Så er den fineste flettede guldseng lavet og en guldpude syet der passer til. :wehuu:
OG jeg har købt rygmærke til Kalles nye jakke :rock:

Det gik lige op for mig at de små killinger blev fem uger i går og ikke 4 som jeg troede. Tiden går ALT for hurtigt!

Tror vi går hjem til min mor i dag, nu det er så dejligt vejr. Lasse kommer direkte fra sin far, så ingen der brokker sig over beslutningen :tihi:

Nu er der smæk på hegnet … håber næsten krapylerne får afprøvet det :slem:

.oO synes det er fantastisk med lidt Indian summer, nu hvor jeg eendeeelig er gået på barsel, ville ønske det fortsatte :slight_smile:

.oO Puha… kan mærke angsten komme snigende mere og mere for hver time der går… Hundeangst for at skulle i byen og på diskotek…

.oO Men det hele er jo i mit hoved… er jo fordi at, jeg tror folk kigger på mig og dømmer og en masse…

.oO Åh ja sikke et besvær :høhø:

HOLD OP man skal havde meget med til en uge i lastbilen … Mine mave er som en rutshebane , er så spændt og nervøs på det hele

.oO(det var da en ordenlig bunke reklamer i denne weekend :besvimer:)
.oO(kan se, at jeg skal i Netto efter en ny stavblender til 79 kr. :rock: … den anden stod jo af, sidste gang jeg kogte grøntsagssuppe)

.oO (Efterlysning: Energi og Motivation er gået hjemmefra i nedtrykt stemning og de reagerer ikke på mine kontaktforsøg. Ser du dem, så send dem lige hjem med besked om at jeg savner dem :kryds:)

.oO (Det er altså godt nok svært at få noget fra hånden når man mangler de to :ups:)

oO Puha… Har spist alt for meget lagkage og boller… Mangler en smiley der slår maveOo

oO Meeen det smagte fantastisk!:savle:Oo

oO Hyggede hele fødselsdagen med mine 2 guldklumper (små gran fætre), som synes deres Marie-høne var såååå sjov… :hjerte::tihi:… Ja det er altså mig der er Marie-hønen…:pOo

oO I aften står den på den nye Pirats of Caribien :wehu: som min søde mor købte med hjem igår…Oo

oO får helt fantastisk selskab og hjælp i morgen til malerarbejdet af en fra klassen :smiley: det skal nok blive rigtig hyggeligt :smiley:

[QUOTE=Gizzemissen;696019].oO (Efterlysning: Energi og Motivation er gået hjemmefra i nedtrykt stemning og de reagerer ikke på mine kontaktforsøg. Ser du dem, så send dem lige hjem med besked om at jeg savner dem :kryds:)

.oO (Det er altså godt nok svært at få noget fra hånden når man mangler de to :ups:)[/QUOTE]

.oO(jeg mistænker lidt at de havde en aftale ude i byen, med mine ditto :()

mine to to er også stukket af … de skred da jeg kom til at smide mig på sofaen…

håber bare ikke de bliver ude hele natten - de skulle altså gerne være friske og udhvilede til i morgen, hvor jeg gerne vil være færdig med at male lejligheden…

Nuiii, hvor har jeg været flittig udendørs i dag - knoklet fra kl.11 i formiddag til nu - kun afbrudt af et par kig herinde, selvfølgelig.
Glæder mig til Den store Gatsby i aften.

[QUOTE=Gizzemissen;696019].oO (Efterlysning: Energi og Motivation er gået hjemmefra i nedtrykt stemning og de reagerer ikke på mine kontaktforsøg. Ser du dem, så send dem lige hjem med besked om at jeg savner dem :kryds:)

.oO (Det er altså godt nok svært at få noget fra hånden når man mangler de to :ups:)[/QUOTE]

De er da på besøg hos mig. :stuck_out_tongue: Jeg har tonset rundt hele weekenden og ordnet både malerarbejde, vasketøj, have, rengøring, fitness-træning, skovtur og så lige en tjans som kursusleder hele fredagen. :thumbup:

Nej, det er forhåbentlig mine egne to, jeg har. Og jeg er altså ikke meget for at låne dem ud, for jeg har brug for dem længe endnu. Skal fx undervise den 12. og er kun halvt færdig med at planlægge undervisningen. :ups: