.oO Januars MIStanker Oo

. o O Sikken dog en larm, der har været… :S

. o O Men sådan rigtigt bange var jeg nu ikke, for Snehvide passer på os alle sammen. :kryds:

. o O Og nu skal jeg ind og sove i arm med far og mor. :smiley:

:pote: Rags

De der farvede ting i luften som ozz kan sige bang er nu ret pæne at kigge på.

Jeg eg har helt ondt i nakken af at holde øje med dem alle sammen- der har været rigtig mange i aften.

Kh
mathilde :slight_smile:

Vores toben er hjemme :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Dét skal fejres :smiley: RALLYYYYYYYYYY
:pote: Sugieh, Lucky og Dione

Snoooork… var der noget der sagde bang… det kan jeg da ikke tage mig af, jeg sover jo:snorker:

Orv maner, det har været en sjov aften. Med masser af leg og godbidder. Jeg er nu hjemme i sengen med mit menneske og vi er begge to ret trætte. :godnat:

:pote: Fanni

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz…

:pote: Fire trætte misser på Hjallesevej

:mis::mis:

. o 0 jeg er træt i pandehåret i dag…

. o 0 for jeg kom sent i seng…

. o 0 jeg skulle da holde øje med alt det min mor havde arrangeret af underholdning uden for vinduerne…

. o 0 det var RIGTIG flot, især dem med guld der foldede sig ud til en stooooooor kugle…

. o 0 jeg var slet ikke bange - og der var ikke så mange der sagde BUM !!

. o 0 tror bare, at jeg vil sove hele dagen i min lune hængekøje…

. o 0 godt Nytår alle missevenner…

Silke-pige

Jeg må ingenting :never: Tobenet kalder mig et løstgående missil, og enten er jeg bag en lukket dør sammen med nogle andre drenge - eller også er jeg under konstant opsyn. Intet må jeg :græde: - og iaften får jeg ikke engang mad har jeg hørt; og imorgen bliver jeg lettere i den ene ende. Tobenet siger at bare jeg holder ud 24 timer endnu så bliver alting meget bedre - jeg tror hun lyver!
:pote: Lejf den Stakkels!

[QUOTE=Susanne W;1142884]Jeg må ingenting :never: Tobenet kalder mig et løstgående missil, og enten er jeg bag en lukket dør sammen med nogle andre drenge - eller også er jeg under konstant opsyn. Intet må jeg :græde: - og iaften får jeg ikke engang mad har jeg hørt; og imorgen bliver jeg lettere i den ene ende. Tobenet siger at bare jeg holder ud 24 timer endnu så bliver alting meget bedre - jeg tror hun lyver!
:pote: Lejf den Stakkels![/QUOTE]

:uha::uha:

. o 0 skal jeg komme og befri dig, Lejf ??

. o 0 er det noget med at i morgen bliver du til Lejf Løgløs ??

. o 0 du skal ikke være bange - jeg har også mistet min kvindelighed for mange år siden - og det gør ikke så meget ondt…

. o 0 og når man vågner nede hos dyrlægen - er man bare såååååååå fuld…:rolleyes::rolleyes:

. o 0 sig bare til, hvis jeg skal komme og befri dig…

Silke-pige

Altså - det ar meget uretfærdigt at jeg ikke måtte komme ud i aftes og holde øje med alt det lyd og lys der var derude…
Jeg er fuldstændig ligeglad med lydene, men lyset er spændende.
Toben havde bare trukket lamellerne for, så jeg kunne ikke se lyset ordentlig, kun se glimtene…

Nå, men jeg havde jo også besøg i aftes, og min gæst blev og sov og spiste morgenmad hos mig.
Nu er jeg helt træt, for det er hårdt at være en lækker mis:tihi: Så nu vil jeg rulle mig sammen i min nullerput i vindueskarmen, og tage en ordentlig skraber - jeg har nemlig hørt noget om at 1. januar er det tilladt at sove 24 timer i døgnet:rock:

:pote: Buster

Da klokken slog 2014, gemte vi os altså lige under sofaen, for uha en masse brag og bulder der var. Det var vi ikke så stolte af, men da det stilnede af igen, kom vi frem fra vores skjul og fik en masse dejlige godbidder :slight_smile:
Vi havde en overnattende gæst, og det var slet ikke så ringe, så var der en sengekammerat mere - det var hyggeligt. Godt nok stod de op kl. 5.30 her i huset, og da var vi da godt nok ikke særlig friske - heldigt at vi bare kunne sove videre :zzz:

Hilsen Gråmis, Lille V og Olga

Vores en to-ben er rablende gal… hun siger hun er stolt af os bare fordi vi her henover jul og nytår, både har mødt børn, hund (Jeppe endda 3), været på tur i bilen og taget alt det der mærkelige larm og lys så flot…
Altså sådan en hund er jo ikke farlig, ikke en eneste af de 3 har været større end Jeppe, og børn der kan man bare gemme sig under en seng og til de er væk… Bilen er træls men altså de vil jo gerne have os med og larm og lys vi fik jo en lækker godbid stang mens det stod på, så selvfølgelig tog vi det fint…

:pote: Jeppe og Mille

Zzzzzzzzzzzz… Det er rart at sove under dynen med mit menneske. :sover: Zzzzzzzzzzz.

:pote: Fanni

Kææææft jeg tror jeg dør… Ingen mad hele natten; sidde i en kasse til morgen på dyrehospitalet! “De er sååååå flinke” my ass - de har gjort unævnelige ting ved mig, og jeg er bare såååå træt nu. Tror bare jeg slukker lyset resten af dagen og vælter om på badeværelsesgulvet, jeg synes slet ikke jeg orker se verden og livet i øjnene…
:pote: Lille Lejf den Matte i Koderne

[QUOTE=Susanne W;1143197]Kææææft jeg tror jeg dør… Ingen mad hele natten; sidde i en kasse til morgen på dyrehospitalet! “De er sååååå flinke” my ass - de har gjort unævnelige ting ved mig, og jeg er bare såååå træt nu. Tror bare jeg slukker lyset resten af dagen og vælter om på badeværelsesgulvet, jeg synes slet ikke jeg orker se verden og livet i øjnene…
:pote: Lille Lejf den Matte i Koderne[/QUOTE]

Stakkels Lille Lejf, har de været så slemme ved dig :ked:

Men lille ven, du skal nok komme dig og blive dit sædvanlige frække selv - de kan bare vente sig, kan de :thumbup:

Det er lige til dyrenes beskyttelse - der er simpelthen ikke de samme dele med hjem, som var med over imorges! Der burde være en lov imod den slags…
:pote: Lille Lejf med svag vinken og blegt og ikke specielt modigt smil…

[QUOTE=Susanne W;1143197]Kææææft jeg tror jeg dør… Ingen mad hele natten; sidde i en kasse til morgen på dyrehospitalet! “De er sååååå flinke” my ass - de har gjort unævnelige ting ved mig, og jeg er bare såååå træt nu. Tror bare jeg slukker lyset resten af dagen og vælter om på badeværelsesgulvet, jeg synes slet ikke jeg orker se verden og livet i øjnene…
:pote: Lille Lejf den Matte i Koderne[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;1143203]Det er lige til dyrenes beskyttelse - der er simpelthen ikke de samme dele med hjem, som var med over imorges! Der burde være en lov imod den slags…
:pote: Lille Lejf med svag vinken og blegt og ikke specielt modigt smil…[/QUOTE]

:s:S

. o 0 får helt dårlig samvittighed over, at jeg ikke kom og hentede dig, Lejf…

. o 0 ååååååånskyl…

. o 0 og god bedring…

Silke-pige

Hårhhh… har lige prøvet noget helt vildt farligt!
Smuttede uset mellem benene på Ann, da hun skulle ud til skraldespanden - har længe gerne ville se, hvad pokker der sker, når hun lukker døren ud til vindfanget…
Pyha… det gør jeg ikke igen!!!
For da hun havde lukket døren, åbnede den ene væg sig - og udenfor var der er kæmpestort koooooldt og vådt rum, som lugtede meget meget meget farligt og mærkeligt!!!
Så jeg blev stående inde i vindfanget, skræmt og bange - men det kendte jeg da i det mindste!!!
Puhhh, hvor var jeg bare glad da Ann kom tilbage og jeg kunne springe op i sikkerhed på hendes skulder!!!

:pote: Oddy

(Den åbne væg er faktisk vores hoveddør, som næsten fylder en hel væg i vores meget lille vindfang… )

[QUOTE=Ann K;1143230]Hårhhh… har lige prøvet noget helt vildt farligt!
Smuttede uset mellem benene på Ann, da hun skulle ud til skraldespanden - har længe gerne ville se, hvad pokker der sker, når hun lukker døren ud til vindfanget…
Pyha… det gør jeg ikke igen!!!
For da hun havde lukket døren, åbnede den ene væg sig - og udenfor var der er kæmpestort koooooldt og vådt rum, som lugtede meget meget meget farligt og mærkeligt!!!
Så jeg blev stående inde i vindfanget, skræmt og bange - men det kendte jeg da i det mindste!!!
Puhhh, hvor var jeg bare glad da Ann kom tilbage og jeg kunne springe op i sikkerhed på hendes skulder!!!

:pote: Oddy

(Den åbne væg er faktisk vores hoveddør, som næsten fylder en hel væg i vores meget lille vindfang… )[/QUOTE]

Lillepus da :trøste:
:pote: Lilly der var ude i regnen flere timer idag - det var sjovt! :thumbup:

.oO Har fået nye residenser i dag - eller har retteligt kun beset den ene af dem.Tobenet er ikke den hurtigste snegl på vejen. :olding:
.oO kan konstatere at mine mennesker har investeret i noget nær en katastrofe. De matcher bare slet ikke min teint :uha: De er Sorte, jeg siger Jer - de er SORTE. Hvor skal en lille blond skønhed fremadrettet kunne ligge uset og i sikkerhed :panik:
.oO Eneste plus ligenu er vel, at jeg kan vælte tonsvis af vinterpels af i nyanskaffelserne, og det kan ses - det kan i den grad ses siger jeg bare :muhaha: :klapper:

Potedask
Bina :fin: