.oO Januars MIStanker Oo

[QUOTE=Kiwa;1143292].oO Har fået nye residenser i dag - eller har retteligt kun beset den ene af dem.Tobenet er ikke den hurtigste snegl på vejen. :olding:
.oO kan konstatere at mine mennesker har investeret i noget nær en katastrofe. De matcher bare slet ikke min teint :uha: De er Sorte, jeg siger Jer - de er SORTE. Hvor skal en lille blond skønhed fremadrettet kunne ligge uset og i sikkerhed :panik:
.oO Eneste plus ligenu er vel, at jeg kan vælte tonsvis af vinterpels af i nyanskaffelserne, og det kan ses - det kan i den grad ses siger jeg bare :muhaha: :klapper:

Potedask
Bina :fin:[/QUOTE]

De burde da i den grad have taget dig med på råd inden de slæber den slags ind i huset Bina :S

.oO Har fået nye residenser i dag - eller har retteligt kun beset den ene af dem.Tobenet er ikke den hurtigste snegl på vejen. :olding:
.oO kan konstatere at mine mennesker har investeret i noget nær en katastrofe. De matcher bare slet ikke min teint :uha: De er Sorte, jeg siger Jer - de er SORTE. Hvor skal en lille blond skønhed fremadrettet kunne ligge uset og i sikkerhed :panik:
.oO Eneste plus ligenu er vel, at jeg kan vælte tonsvis af vinterpels af i nyanskaffelserne, og det kan ses - det kan i den grad ses siger jeg bare :muhaha: :klapper:

Potedask
Bina :fin:

[QUOTE=Kiwa;1143292].oO Har fået nye residenser i dag - eller har retteligt kun beset den ene af dem.Tobenet er ikke den hurtigste snegl på vejen. :olding:
.oO kan konstatere at mine mennesker har investeret i noget nær en katastrofe. De matcher bare slet ikke min teint :uha: De er Sorte, jeg siger Jer - de er SORTE. Hvor skal en lille blond skønhed fremadrettet kunne ligge uset og i sikkerhed :panik:
.oO Eneste plus ligenu er vel, at jeg kan vælte tonsvis af vinterpels af i nyanskaffelserne, og det kan ses - det kan i den grad ses siger jeg bare :muhaha: :klapper:

Potedask
Bina :fin:[/QUOTE]

Og Bina husk nu at det er din pligt som husets kat at sørge for at dele så meget af din pels med menneskerne som muligt. De har jo ingen pels selv!

:pote:
Cognac -Der ALTID ligger på min mors tøj når jeg kan komme til det. De andre må hjælpe hanmennesket. Jeg elsker min moar! Og nu har hun heldigvis fået nyt skab, som jeg selv kan åbne :smiley: På den måde kan jeg sørge for at der er masser af min varme pels på når hun skal bruge sit tøj :hjerte:

oO Slaven her hjemme mener jeg er en værre rod over for Nala…Pffft
oO Min madmor reder mig altid når Quin er ond og ikke vil dele <3
oO zZz zZz Det er hårdt at være ene handyr i flokken

Ligger der i sin skønneste skønhedssøvn, som enhver missepige med respekt for sig selv har brug for… :blondine:
Og vågner ved at mennesket PILLER ved ens poter. :argh:
Hvad giver i mig? Jeg kan altså sagtens selv holde styr på mine kløer. :venter:

Ellers skal jeg give dig kløer, skal jeg! :muhaha:

:pote: Silke

[QUOTE=Ravn;1143397]Ligger der i sin skønneste skønhedssøvn, som enhver missepige med respekt for sig selv har brug for… :blondine:
Og vågner ved at mennesket PILLER ved ens poter. :argh:
Hvad giver i mig? Jeg kan altså sagtens selv holde styr på mine kløer. :venter:

Ellers skal jeg give dig kløer, skal jeg! :muhaha:

:pote: Silke[/QUOTE]

Mit menneske har også ordnet kløer på mig:fin:, men hun ved at jeg kun tager godbidder i betaling, så dem fik jeg heldigvis en masse af.

Jeg forsøger også at dele min overskydende pels med mit menneske, men jeg har altså ikke særligt meget at dele af, så jeg deler min kropsvarme med mit menneske under dynen.

Jeg må hellere putte videre med mit menneske, for det her vinter er noget væmmeligt koldt noget. :fryse:

:pote: Fanni

Tobenet her i hytten bilder sig også ind hun skal ordne MINE negle, men det har jeg næsten fået hende lært at jeg SELV bestemmer NÅ! De andre to tåber lader hende gøre det, om jeg forstår dem…
:pote: Sugieh

o0 At drille Nala er bare det bedste jeg ved - at sidde på lur bag døren og hoppe frem når hun kommer forbi :muhaha:

o0 GISP Hader når Quin forskrækker mig! :yikes:

o0 zZz zZz putter med min slave helt for mig selv mens de to tøser leger med hinanden

Fedt - en hel lejlighed til at boltre sig på :smiley:

Potedask fra Quinci,Sika og Luka :slight_smile:

Sultedøden er afhvervet:thumbup:
Beholdningen af LUX var helt nede på 4 dåser:yikes:
Toben har nu hentet 20 dåser hjem, og oveni også 10 af de små måltider i foliebakke:rock:

:pote: Buster

o0 Slaven har taget mit tæppe :uha: og så lige da jeg skulle til at putte.

o0 Ahhh intet bedre end at slænge sig og lige få slaven til at nusse sig på maven ‘ahhh dejligt’ :thumbup:

o0 Maaaaad Maaaaad ! En stor hankat som mig skal jo holde figuren.
:muhaha: Ellers må jeg finde noget andet at lave.

Ann siger at vi skal lære at tørre fødderne, når vi kommer ind fra løbegården… et eller andet pladder med at vi måske skal have nye sofaer???
Kan virkelig ikke se, hvad rene poter og nye sofaer har med hinanden at gøre???

:pote: En Uforstående Bande

Lille Lejf hvordan går det med dig ?

Vi bliver jo helt bekymrede, når du er så fraværende - er det din skrivepote, de har taget, de væmmelige mennesker ? :uha:

[QUOTE=Eva;1144004]Lille Lejf hvordan går det med dig ?

Vi bliver jo helt bekymrede, når du er så fraværende - er det din skrivepote, de har taget, de væmmelige mennesker ? :uha:[/QUOTE]

Jo tak - jeg har det faktisk fint, jeg er slet ikke træt mere. De første par dage havde jeg riiiigtigt svært ved at lade de smukke damer være i fred, men idag har jeg været såååå artig - i hvert fald sådan da. For jeg fik faktisk smæk på et tidspunkt! Jeg kom lige til at skrive mit navn i vindueskarmen, og mens jeg stod der og koncentrerede mig om at stave rigtigt, kom der lige et toben forbi og klaskede mig i måsen og skældte ud. Så alt er ved det gamle - jeg må bare i-n-g-e-n-t-i-n-g! Forskrækket blev jeg, så tegningen blev ikke så fin som planlagt, og jeg tror også jeg stavede forkert! Nå, men jeg overvejer lige om ikke det var sidste gang jeg gjorde det, for det er ikke noget jeg plejer at gøre - det var bare lige pludselig så fristende. Tobenet ville have taget billede af mig idag, og da vi endelig var nogenlunde klar viste det sig at der ikke var mere batteri i kameraet, så det må vente til imorgen.
:pote: Lille Lejf den snart Lykkelige

[QUOTE=Susanne W;1144045]Jo tak - jeg har det faktisk fint, jeg er slet ikke træt mere. De første par dage havde jeg riiiigtigt svært ved at lade de smukke damer være i fred, men idag har jeg været såååå artig - i hvert fald sådan da. For jeg fik faktisk smæk på et tidspunkt! Jeg kom lige til at skrive mit navn i vindueskarmen, og mens jeg stod der og koncentrerede mig om at stave rigtigt, kom der lige et toben forbi og klaskede mig i måsen og skældte ud. Så alt er ved det gamle - jeg må bare i-n-g-e-n-t-i-n-g! Forskrækket blev jeg, så tegningen blev ikke så fin som planlagt, og jeg tror også jeg stavede forkert! Nå, men jeg overvejer lige om ikke det var sidste gang jeg gjorde det, for det er ikke noget jeg plejer at gøre - det var bare lige pludselig så fristende. Tobenet ville have taget billede af mig idag, og da vi endelig var nogenlunde klar viste det sig at der ikke var mere batteri i kameraet, så det må vente til imorgen.
:pote: Lille Lejf den snart Lykkelige[/QUOTE]

Hey…
Skide være med om du staver rigtigt eller tegner forkert, når dine kunstneriske evner kommer over dig, så gi den GAS! Ind i mellem er der bare ikke noget mere befriende end at tegne/skrive :thumbup:
:pote: Lucky

PS. Mit toben skaber sig også uden hæmninger når jeg gør det tsk tsk tsk

Er det kun mig eller har I andre også sindssyge toben som tager alt deres ekstra pels af og stiller sig ind i et lille aflukke med regnvejr?
Jeg er altså ret bekymret over den opførsel, den kan ikke være normale? Jeg sidder selvfølgelig vagt uden for regnvejret så jeg kan trøste de stakkels våde toben når de kommer ud igen, men er det noget jeg skal søge hjælp til dem om?

Hilsen
En bekymret Stevie

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1144223]Er det kun mig eller har I andre også sindssyge toben som tager alt deres ekstra pels af og stiller sig ind i et lille aflukke med regnvejr?
Jeg er altså ret bekymret over den opførsel, den kan ikke være normale? Jeg sidder selvfølgelig vagt uden for regnvejret så jeg kan trøste de stakkels våde toben når de kommer ud igen, men er det noget jeg skal søge hjælp til dem om?

Hilsen
En bekymret Stevie[/QUOTE]

Miaaav til dig Stevie
Tror ikke du skal bekymre dig mine toben gør nøjagtig det samme, men dejligt at vide vi er i samme kattepine :tihi:
Selv har jeg prøvet at vænne emnet med mine to med katte, men vi er endnu ikke kommet frem til en enighed om
hvorfor de underlige toben ønsker at smide pelsen og gå frivillige ind i regnvejr - mon de ønsker at blive syge :uha:
Vi skal ikke nyde noget - mon vi skal sætte mistankeren igang og finde ud af hvad de underlige toben pønser på :?

Selv er jeg kommet frem til at vi er og bliver aldrig lige så dumme som dem :høhø:

Mvh.
Quintessa & Co.

Bare rolig, Stevie. :trøste:

Jeg har holdt øje med mine toben, og det der regnvejr er slet ikke så farligt.
Har du lagt mærke til at det fjerner deres lugt? Så jeg hjælper ved at gnide og vaske min duft ind i dem, indtil de får deres egen lugt tilbage.

:pote: SIlke

Men… Det er jo VAAAAAARRRMMMT regnvejr! Og de nusser og gør dejlige ting mens de er derinde… Altså jeg går ikke ligefrem med dem, men når de nogle gange gør det ved mig så er det altså ret rart…

:pote: Yankie

Jeg hjælper med at vaske mit ene toben tørt, og så kommer hun samtidig til at lugte fornuftigt igen
Hilsen Adelie

Yankie, siger du at dine toben gør dig våd? Med vilje? :uha:
Jeg synes det er slemt nok når de våde toben aer mig og forsikrer mig om at de ikke druknede… men ligefrem at gå med dem ind i regnvejret, varmt eller ej, det gør jeg altså ikke!

Og så har de sådan nogle væmmelige dåser der HVÆSER og lugter underligt, som de bruger når de har været inde i regnvejret. Dem kan jeg altså SLET ikke li’

Toben… det er godt de har katte til at passe på sig. Jeg tror ikke altid de er helt tilregnelige…

Hilsen Stevie