.oO (Mistanker i juni)

:uha: Tobenet lukkede mig UDE i formiddags! På altanen! Og lukkede døren! :yikes: Godt nok havde jeg ligget derude og sovet i 1,5 time, og hun sagde det bare var 5 minutter, mens hun var i bad… Men jeg kunne jo ikke komme IND:what::yikes:

Så nu ligger jeg under sengen. Man skulle jo nødig risikere noget!

:pote: Sigga-missen

vores to-ben stod op, spiste morgenmad og gik i seng igen. hun kalder det fridag ???

mvh
peterbald banden

Zzzzzzz… Det er dejligt at putte med mit menneske. Zzzzzzz…

:pote: Fanni

[QUOTE=kira v;1180657]vores to-ben stod op, spiste morgenmad og gik i seng igen. hun kalder det fridag ???

mvh
peterbald banden[/QUOTE]Den var ikke gået herhjemme. Jeg skriger bare som en lille gris, så vågner min moar
:pote: Nokki

Pyha… det var sør’me godt at Ann kom hjem til os!!!
Nanna havde været oppe på spisebordet og spist al vores mad, så vi har suuuuuuuultet i flere timer, har vi!!!

:pote: Banden

BØVS :ups:

:pote: Nanna

ER I KLAR OVER HVOR MEGET SÅKALDTE KILLINGER STINKER???
:pote: En p***e sur Sugieh

Der er noget under opsejling…! Jeg kender efterhånden hendes farten omkring og udtryk i fjæset - Der sker nok snart noget stort!
Så sig dog, hvad det er!! :venter:

Vi får besøg, siger du? Bum bum bum… Behøver du da så alligevel rydde op i denne dynge rent tøj, som jeg møjsommeligt har fået skrabet sammen lige på denne herlige plet?! suk For ikke at nævne alt mit arbejde med at gøre sofaen personlig? Nu skal jeg jo begynde forfra! Så nej, du kan godt glemme det - du må sove alene i sengen, missy! Sofaen har brug for mig og min pels :hjerte:

:pote: Utilfreds og lidt frustreret Lillemand, som fatter hat

Fødselsdag - det er ikke helt skidt - så får jeg nemlig makrel i tomat:rock:
Mennesket siger jeg er senior bare fordi jeg fylder 10 år i dag. Det synes jeg er noget fis - jeg er da allerhøjest ved at blive voksen:ups:
Nå - fødselsdag giver i det mindste lækker mad…

:pote: Buster

Jeg elsker dig, Nobby!

:pote: Jack

Skrid!

:pote: Nobby

Jeg elsker dig, Muffe!

:pote: Jack

Ad!

:pote: Muffe

Hvor vi bare hygger allesammen! Livet er dejligt og alle elsker mig :hjertehop:

:pote: Jack

Æv… jeg VIDSTE at noget var helt helt galt, da Ann hev den der store transportkasse frem i går aftes!
Det er nemlig kun mig, der bruger den…
Og ganske rigtigt - her kl alt for tidligt i morges blev jeg heeeevet frem og smidt ind i kassen… bare for at blive sat ud i bilen :thumbdown:
Nå… jeg blev som sædvanlig enormt køresyg :brækkesig: og det gjorde det slet ike spor bedre at Ann og Jan næsten ikke kunne svare, når jeg græd alt for højt… Jan var helt sammenbidt, og Ann lød som om hun var ved at græde sammen med mig.
Efter at have kørt i meget laaaang tid kom vi endelig frem - til Onkel Claus (Sloth - Skovshoved dyreklinik)… Altså - de kunne godt have sagt at jeg skulle til dyrlæge!!! Det er da ikke noget at tage sådan på vej for!
Claus STAK mig!!! To gange :S lige ned, der hvor jeg har haft et stort sår på ryggen… så jeg skyndte mig at spinde højt, så ingen kunen se, at jeg nok var en smule nervøs…
Og alle var rigtig meget stille og mærkelige… Jan stod og nussede og kælede, og Ann havse sat sig helt ind i et hjørne af rummet, hvor hun fortalte, at jeg var blevet lidt grumpy, og at jeg jo altså havde fået den der bule ovenpå mit operationsar…
Nå, men Claus gik - og kom glad tilbage og fortalte, at han havde kigget på væsken (aner ikke hvilken væske han talte om, jeg havde altså ikke tisset eller noget!!!) og at der ikke var tale om infektion, men ren væskedannelse… og så sagde han en hel masse om “almindeligt” “væskeansamling” “helingsproces” “ske igen” og “hold øje”… og allerbedst… til sidst sagde han at jeg skulle have nogle piller, så nu skal jeg have en pill pocket hver dag i tre uger :wehu:

Nu trænger jeg til at få sovet ovenpå alle de anstrengelser… heldigvis er min nye ven Saxo også glad for at sove, så sammen har vi smidt Nanna væk fra sofahjørnet, så der er plads til os - og så bruger vi bare Nanna som hovedpude og varmedunk :slight_smile:

:pote: Thane

OK; tumpede to-ben - jeg gentager lige hvad jeg tydeligt formidlede i maj:
Jeg gider ikke æde nykogt laks - basta! :ass:
Smid det ud, giv det til naboens hund, send det til de små sultne killinger i Afrika - bare få det væk fra min madskål!
Vi prøver lige igen, laaangsomt så du måske bedre kan forstå og huske det:

[B]Jeg-vil-have-kommercielt-fremstillet-vådmad-af-tvivlsom-kvalitet-med-SOVS!

[/B]:pote: Helios

WTF - her stinker af nykogt laks igen idag :øhmm: Hun må være noget fattesvag…!!
WTF - :badekar: bad? Det sagde hun ikke noget om imorges!! Arrrgh, man kan da heller ikke have en aftale med de 2-ben, og jeg vil blæse på at hun lover kylling når jeg er tør - selv om kylling allernådigst kan indtages hvis ikke der er noget med SOVS på menuen idag…
:pote: Helios

:savle: - nykogt laks 2 dage i træk, hvor heldig kan man være? Køleskabs- og fryserafrimning er simpelthen genialt, måtte skidtet trænge jævnligt :slem:
:pote: X-It On Main Street og alle killingerne

Tak for møllen, mutti! Du er nu ikke så tosset, når du sådan køber ind til mig, så jeg kan få vind i pelsen. En stol foran, og så puuutte godt :hjerte:

:pote: Lillemanden - nu med egen ventilator

Hmm, tobenet har sat tre madskåle, to store vandskåle og to toiletter frem:? Og så har hun nusset og krammet mig hele morgenen… Indtil videre kan jeg da meget godt lide det der “alene-hjemme-til-i-morgen”:thumbup:

:pote: Sigga

Niksen biksen toben, du lagde selv den cardigan i den stol, så nu er den mit nye tæppe til at sove på:muhaha:

:pote:Mille

Et ark papir… Hvilke muligheder, hvilken FEST!
:pote: Hitterne :smiley:

Det er SÅ snyd!!! Det der legetøj, der er levende kan rende ind under skabet, men det kan jeg ikke :thumbdown:
:pote: Hildi

Hmmm… Laks :savle:

Men men men… Mit onde nye toben vil ikke lade mig smage :vræle:

:pote: Hugo

[QUOTE=Lykke;1182566]Hmmm… Laks :savle:

Men men men… Mit onde nye toben vil ikke lade mig smage :vræle:

:pote: Hugo[/QUOTE]

Hey… Hvem er nu Hugo:?

Nej mor den dyne skal da ikke være i soveværelset, men i løbegården. Jeg tager den og du kan så få mit gamle tæppe:godnat:.

Siger Ally der godt har set at mor har været ude og købe en ny dyne.:sovende: