.oO (Mistanker i juni)

Ved du ikke hvem jeg er? - Jamen, tobenet siger ellers, at jeg er afsløret :uha:

:pote: Hugo - som har sin helt egen tråd :wink:

Lukkede dør til stuen med mit kradsetræ, nå jeg sover bare i soveværelset i nat så…

:pote: Mille

Lukkede dør til stuen? Jeg er da sådan set ligeglad, med at jeg altid sover i soveværelset! Luk mig ind i stuen, luk mig ind!

:pote: Jeppe

Har prøvet noget nyt her til aften … og hængt ud hos Jan…
Det kan man sagtens bruge ham til!
:pote: Emil

NOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOM
jeg ææælsger vådmad… ælsger, ælsger, ælsger det…
Hvorfor har ingen før fortalt mig om den slags mamse???
:pote: Saxo

Hey Saxo, så skulle du prøve noget af min mad!
det er det bedste!!!
:pote: Thane - med en halv kylle hængende ud af flaben…

:uha: Arj… jeg tror bare jeg holder mig til det her felina porta-noget…

:pote: Saxo - med afskyen malet i sit lille sorte fjæs :smiley:

NONOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOM
Vådfoder fra Smillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wehu:
:pote: Saxo

Bvadr - spiser du virkelig den slags???
Du må godt få en bid af min kyller - den er meget bedre :savle:

:pote: Thane - der som den eneste her i huset ikke kan lide Smillas vådmad :wink:

Arj… deler du din kyller??? :uha:
Det gør jeg altså ikke!

:pote: Emil

Jeg vil gerne klage, nu havde jeg lige fundet ud af at komme ud på den anden side af hegnet, og så har hende der dåseåbner/bakketømmer lige savet de buske jeg brugte ned :S … heldigvis generede hende så bare mens hun spiste pizza - og jeg fik endda plattet mig til to stykker skinke :tihi:

Hilsen Enyo

WOOOOOOOOOO HAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Tobener rydder op og ordner skabe… Er i klar over, hvor sjovt det er? :rock::wehu::juhu::klap::hyp::hopla::rundtosset:

:pote: ALLE misserne :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1184517]WOOOOOOOOOO HAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Tobener rydder op og ordner skabe… Er i klar over, hvor sjovt det er? :rock::wehu::juhu::klap::hyp::hopla::rundtosset:

:pote: ALLE misserne :D[/QUOTE]

Jaaaaa det er bare det bedste, nogle gange er min moar for langsom men så åbner jeg bare skabet og skubber alt på gulvet, så ved hun at nu er det tid (flere gange ugentligt)

potedask Juliane :pote:

Jeg er en farlig tiger! En farlig tiger!

:pote: Hugo

Jeg kan hoppe som en hest!

:pote: Jack

Hugoooo, hvorfor løber du, når jeg vil lege med dig?

:pote: Muffe

Seeeee, hvor laaaaaang jeg er, når jeg ligger her…

:pote: Nobby

Altså du er selv ude om, at jeg har gnavet i din cardigan i nat, og for den sagsskyld dine høretelefoner forleden dag! :venter:Cardiganen har jeg omdesignet, så den passer til årstiden, med dejlige store ventilationshuller i det ene ærme… Har selv set i tv, at det er yderst moderne med huller i tøj, så du kan bare betale mig af i vådfoder (i rigelige mængder :muhaha:) og mht. høretelefonerne så er den eneste du skal høre på MIG!!! :wehuu:

:pote: Eleanor, som nu går under navnet bandit bimse, med speciale i terrorhandlinger… :muhaha:

Eleanor 1 - Transporttaske 0…

Mor jeg lever godt op til mit bandit rygte ikke?! I al fald kan en sølle transporttaske IKKE holde mig tilbage… :muhaha: Men jeg er ked af, at jeg kradsede dig flere gange :ked: Det var altså fordi jeg var bange, og jeg ville altså bare gerne ud af den taske… Håber du klare den… :trøste:

Men en nu ved du da, at det er en elendig taske de solgte dig… Den kan i hverttifald ikke holde bimser inde… :ups:

:pote: Eleanor, som nu kan føje udbryder dronning på sit cv…

Mit toben hvæser hele tiden:? Og hver gang undersøger jeg stuen for at finde ud af, hvor der farlige er - man er jo emn dygtig vagtkat. Men indtil videre har jeg ikke fundet noget. Det er meget forvirrende og lidt farligt:uha:

:pote: Sigga

Grave grave grave sætte sig… HOV en prik… nå det var ikke noget… grave grave grave grave… HEY en anden prik… Nå grave grave grave… sætte sig… ikke godt nok… grave grave grave… ikke helt godt… grave grave grave grave grave… sætte sig… Ahhhhhhhhhh :smiley:
Det tager altså lang tid med sådan nogle forstyrrende prikker… Wohaaaaaa hvem gider lege???

:pote: Bollen (der ikke dækker til endnu :brækkesig:

[QUOTE=DK Sugieh;1184798]Grave grave grave sætte sig… HOV en prik… nå det var ikke noget… grave grave grave grave… HEY en anden prik… Nå grave grave grave… sætte sig… ikke godt nok… grave grave grave… ikke helt godt… grave grave grave grave grave… sætte sig… Ahhhhhhhhhh :smiley:
Det tager altså lang tid med sådan nogle forstyrrende prikker… Wohaaaaaa hvem gider lege???

:pote: Bollen (der ikke dækker til endnu :brækkesig:[/QUOTE]

Dygtig dreng!

:pote: Nobby og Muffe, som ikke dækker til… endnu :slem:

Man kan da heller ikke stole på de der toben’s datter, jeg har sagt at der SKAL ringes på KLOKKEN nedefra :regler:

Som straf for dette alvorlige brud på reglerne må jeg altså følge toben’s datter til elevatoren med det sammen så hun kunne rette op på denne FEJL.
Hun kommer IKKE ind før hun har lært det :venter:

Potedask Yaba, som holder meget på netop den regel

Arj, kom nuuuuu Emil… vær nu ikke sådan en klump!!!

:pote: Oddy

Hey… det var altså ikke MIG, der smed krukken med Anns mandelmel på gulvet!!!
JEG kan godt finde ud af at navigere rundt på køkkenbordet…

:pote: Emil

Jam’n… vi skal op på reolen, skal vi!!!
Og så skal vi stå og smide ting på gulvet…

Leger den her leg med Jan… han har så godt af motionen, siger Ann, så vi gør ham en tjeneste…

:pote: Oddy

Pladder!!! Du vil kun derop, fordi Ann har lagt guffere der!!!

:pote: Emil

Hæææ… Odyyyyyy… Jan har givet dig en ny titel…
“Nedrivningsarbejderen” :klapper:

:pote: Emil…

Hmmm… det er altså godt, at vi ikke er i familie med de to der, hva’ Saxo?

:pote: Thane

Mja… tjoooo…

:pote: Saxo

Årh, jeg vil gerne ud… åben lige døren. Æv, det regner, jeg vil godt lige ind igen…Nomnomnomnom friske knasere i skålen. Nøøøiiiii, nu vil jeg gerne lige ud igen. Æv, der kommer vand ned, jeg vil godt ind nu! Nomnomnom lige 3 knasere mere… Mor jeg vil godt lige ud… Æv det regner, Mor, kan du ikke lige stå i døren åben sammen med mig og kigge ud… ?

-Ludvig