.oO(Novembers tanker)Oo

. o O (Hvor blev alle mine tv-kanaler nu af :confused:)

. o O (Kun DR og DR2 tilbage :()

. o O (Det er næsten som i gamle dage i monopolets tid :høhø:)

[QUOTE=Alice;720035]o0. Kors hvor er jeg træt af det, i morgen skal min byld i brystet skæres op, og der skal dræn i. Oveni en ny omgang pencilin / Dicillion, men denne gang med dobbelt styrke.
Tror jeg skal have oprettet en advarsel tråd, det kan være farlig at lade katten ælte på det bare hud :-/[/QUOTE]
Puha det lyder godt nok ikke rart :kram:
Har også engang fået det samme penicillin, man skal nærmest planlægge sin dag ud fra pillerne :S

[QUOTE=galath;720193]. o O (Hvor blev alle mine tv-kanaler nu af :confused:)

. o O (Kun DR og DR2 tilbage :()

. o O (Det er næsten som i gamle dage i monopolets tid :høhø:)[/QUOTE]

Mine er også lige røget!

Var det ikke her 1. november de ville gå over til det nye tv signal hvor man skulle have en boks der kan modtage mpeg4 medmindre det er indbygget i tv´et?

[QUOTE=galath;720193]. o O (Hvor blev alle mine tv-kanaler nu af :confused:)

. o O (Kun DR og DR2 tilbage :()

. o O (Det er næsten som i gamle dage i monopolets tid :høhø:)[/QUOTE]

Det er først 14 eller var det 16 januar. Jeg kan i hvertfald godt se tv og jeg har kun mpeg2.

Min niece gik næsten i panik, da tv signalet røg midt i 4 stjerners middag.
Heldigvis kom de hurtigt igen

mine er også kommet igen nu :slight_smile:

det er 12. januar…

ved ikke om folk har yousee?

her røg det også midlertidigt og jeg har yousee… men det er kommet igen :slight_smile:

Nej, det er vist først engang i januar. Men det skulle nu alligevel ikke berøre mig, da jeg får signalet gennem antenneforening. De skriver foreningen i hvert fald :slight_smile:

Jeg tror, det er YouSee, der har et problem et sted.

Okay det er mellem 10 og 11 januar det skifter.

Det er mine ikke - nu er jeg sur :venter:

Jeg har også yousee :slight_smile:

Ingrid - Træls nok!

Fiiiiine grydelapper og varmehandske jeg har modtaget af Brita i dag :ok:

Ku du så ik sætte et billede ind så vi kan få lov at se dem…please vil så gerne se:bebe:

.oO (Arghhhh…jeg kan ikke finde ud af hvilke katte/hvilken kat jeg skal tage med til kredsmøde…og det er i morgen…)

.oO (Hov, har da egentlig også glemt at melde til - mon ikke de regner med jeg kommer alligevel når jeg står til at have kat med?)

.oO( SUK SUK SUK tror virkelig jeg er killingeskruk )

.oO( Har set de yndigste små killinger - en blåmasket og en foreign white - og vil bare HA’ begge to :wehuu: )

.oO( Ved så ikke, hvad jeg skal bruge 2 drengebørn til :ups: )

.oO( men for pokker de er cute :hjerte: )

[QUOTE=Gizzemissen;720259].oO (Arghhhh…jeg kan ikke finde ud af hvilke katte/hvilken kat jeg skal tage med til kredsmøde…og det er i morgen…)

.oO (Hov, har da egentlig også glemt at melde til - mon ikke de regner med jeg kommer alligevel når jeg står til at have kat med?)[/QUOTE]
JUNIOR :smiley:

.oO(har spist mexicansk mad i aften)
.oO(hmm … ikke lige min kop te, men Anton bestemte stedet :p)
.oO(det var sgu meget hyggeligt at have ham helt for mig selv, sådan helt bogstaveligt, for vi var de eneste gæster på den restaurant :høhø:)

Det er også den ene af de to valgmuligheder. Den anden er Devi og Niggi (som passer til at jeg er skrevet på til at medbringe Coon OG huskat). Men ih altså…kan ikke beslutte mig - godt jeg har til i morgen aften :wink:

.oO Det er dejligt at rejse…
.oO For når man kommer hjem opdager man jo at man har savnet alle noget så forfærdeligt :slight_smile:

.oO Der er dømt sofahygge om et øjeblik… skal bare lige have chattet færdig med en kunde via fjæsbogen :slight_smile: