.oO(Tanker i maj.....)

En ny tråd til forårs tanker og andre tanker som gerne vil deles :pote:

:gruble:

det bliver altså godt at komme til frisør i aften! :smiley:

I aften ?..nåh det skal nok være “orange” :lol:…ja det der oms har heller aldrig vundet indpas her i jylland

Nej nej - min frisør har bare længe åbent om torsdagen og starter så også først sent op af formiddagen om torsdagen :slight_smile: jeg har fået hendes sidste tid kl 19 :slight_smile:

Når nu har Spike og Dragen igen gravet et kæmpe dyb hul i haven .
Gud ved hvad de er ved at grave ud til måske en lille tilbygningen eller et sommerhus :tihi:

Kæresten er i et tog, hvor han så en pige sidde med en grå/hvid langpelset kat op ad vinduet, da han gik ind… Men gider han gå hen og knipset et billede af den fine kat? Nænej :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Noël;1174236]Når nu har Spike og Dragen igen gravet et kæmpe dyb hul i haven .
Gud ved hvad de er ved at grave ud til måske en lille tilbygningen eller et sommerhus :tihi:[/QUOTE]

Er du sikker på at de ikke er kæmpevæddere forklædt som katte? :?:tihi:

:tihi::tihi::tihi:
Nej jeg tror vi har en ny race her i det Sønderjyske en grav(ko[SIZE=3])[/SIZE]coon :høhø::høhø::høhø:
Og hvis den tilbygningen eller sommerhus skal blive til noget skal vi også igang med tømmercoon og et par andre raceblanding med coon.:tihi:

.oO(hold nu kæft! … forbandede køtere :GRR:)
.oO(forstår ikke, at det tilsyneladende ikke irriterer ejerne, når deres hunde står og gør …:venter:)

nå jeg skulle måske spise lidt aftensmad også? :slight_smile:
Det med at gå til frisør kl 19 udskyder ligsom alting :stuck_out_tongue: men det var super hyggeligt og skønt at få kortere hår igen :smiley:

Hvorfor virker gmail ikke, man kan ikke komme ind på siden…jeg skal svare på en mail…:argh:

“Blue Collar Temp Job”… nogen, der ved, hvad det er for noget???
Jeg tror at der tales om midlertidigt ufaglært arbejde Som fx daglejer), men er godt nok ikke spor sikker :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1174300]“Blue Collar Temp Job”… nogen, der ved, hvad det er for noget???
Jeg tror at der tales om midlertidigt ufaglært arbejde Som fx daglejer), men er godt nok ikke spor sikker :)[/QUOTE]
Det er ufaglært arbejde. :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1174300]“Blue Collar Temp Job”… nogen, der ved, hvad det er for noget???
Jeg tror at der tales om midlertidigt ufaglært arbejde Som fx daglejer), men er godt nok ikke spor sikker :)[/QUOTE]

Googler man udtrykket, er der ganske mange hits fx www.bluecollartemps.com

.oO( Gad vide om RC Renal med tun udgår af RC’s sortiment? Jeg var forbi ikke mindre end 2 dyrlæger idag som ikke havde det hjemme, og ikke vidste hvornår de kunne bestille det igen. De havde kun kyllingevarianten, og den gider min mors nabos kat ikke spise. :? )Oo.

Zooplus og medicanimal har dem…der handler jeg. Jeg fik 20 kasser med 12 poser i hver hjem for 1½ uge siden. Jeg håber sandelig de fortsætter med at have dem…ellers er der krise her i huset.

Nej jeg tror vi har en ny race her i det Sønderjyske en grav(ko[SIZE=3])[/SIZE]coon :høhø::høhø::høhø:
Og hvis den tilbygningen eller sommerhus skal blive til noget skal vi også igang med tømmercoon og et par andre raceblanding med coon.:tihi:[/QUOTE]

Måske kan Kalle komme med græsslåmaskinen?

I dag skal veninderne møde giraffen :høhø:

puha - så skal jeg til at vende mig til, at fredage er lige så langtrukne som alle de andre dage… at have fri kl 15 og have minimalt at lave :S
Skifter område og kontor på mandag, så jeg har kun 3 cpr numre at udsøge i dag og fredage er altid stille pånær med akutting… har ingen hjemmebesøg eller noget som helst jeg kan få tiden i dag til at gå med…

nå - kontoret skal jo da ryddes op på, og ting jeg vil have med, skal jeg have pakket sammen… oh well det kan dagen jo også gå med…

det er lidt bøvlet at skifte område - sådan helt ærligt…