ooO Januar tanker

Det er overraskende mildt vejr …

Jeg drømmer stadig om sne på min fødselsdag i februar, men det ser sort ud :confused:

Arh :thinking:
Vi trænger til nyt på vores vægge at kigge på.

Og jeg har en fix ide om at det skal hænge vandret og ikke lodret (altså liggende ikke stående) og det er da nærmest umuligt at finde.

Jeg er åben for det meste så hvis nogen har nogle ideer / gode steder så sig endelig til :+1:

Hvad skal det være, og hvor meget må det koste? Man kan godt få fine og ikke særligt dyre ting på Lauritz.com.

1 Like

Jeg har et billede fra Ilva som ligger vandret

Ligner dette meget

1 Like

Jeg har selv dette, og er ret pjattet med det. Kan huske at der er flere her på kattegale der har det, men kan ikke huske om du er en af dem. Kan evt. findes billigere, jeg tog blot det første link der virkede. :slight_smile:

Sikker Hansen - Kat med killinger

2 Likes

Jeg krydser fingre :kryds: Også pga mine roser, som du måske husker vi snakkede om, som er alvorligt angrebet af rust? Håber noget frost kunne hjælp mod det? :gruble:

Den her side har virkelig mange plakater og billeder.
https://desenio.dk/

3 Likes

Nøj, fed side :+1:

Lige min stil.

1 Like

Ja jeg fik også hurtigt nye billeder i hele huset…og jeg skulle kun have haft et :laughing:

Ja frost ville være fantastisk til planterne. Her er roserne jo dækket ned og hvis ikke snart det her fugtige vejr ophører, så skal jeg have det væk. Ellers får jeg dem aldrig tørre = rust :confused:

Nå - vi lå håbe februar bringe vintervejr :slight_smile: det ER altså sjovest at have den slags i vintermånederne og ikke først til foråret, når man vil i gang i haven igen :slight_smile:

Sådan set ikke uenig - hvis det altså ikke liiiige var fordi mine hortensiaer står med flere centimeter lange knopper allerede… :face_with_raised_eyebrow:

Ja hvis så bare frosten helt bliver væk … for det er noget makværk, hvis vi så får hård vinter sidst i marts :confused: så er det altså først planterne tager skade jo.

Hvis bare vi kunne være sikker på ingen frost, så fjernede jeg jo bare neddækningen :slight_smile:

Uha, det var en farlig side :smiley: Jeg har allerede fundet 3 plakater til en billedvæg :grin:

1 Like

Jeg håber ikke min medicin-marinerede krop udgør fare for puslingerne :flushed:

4 Likes

Så bød der sig lige en mulighed for årets sidste jagt på lørdag - med hund :smiley:
Det er lige hvad Ninja og jeg trængte til her til weekenden :smiley: det bliver SÅ godt :smiley:

4 Likes

Og jeg har så allerede 26 i min kurv — skal kun bruge 8.

#sværtvedatvælge

3 Likes

Årets sidste jagt :gruble::huh:

Væn dem til øko, så vil de ikke have dig :wink:

Det overrasker mig ikke… Var de på størrelse med tigre, så ville de helt sikkert også forsøge at slå os ihjel.

:grin:

Eller for den sags skyld midt i maj. Det behøver ikke ske igen!

1 Like