ooO Januar tanker

Ja hvis så bare frosten helt bliver væk … for det er noget makværk, hvis vi så får hård vinter sidst i marts :confused: så er det altså først planterne tager skade jo.

Hvis bare vi kunne være sikker på ingen frost, så fjernede jeg jo bare neddækningen :slight_smile:

Uha, det var en farlig side :smiley: Jeg har allerede fundet 3 plakater til en billedvæg :grin:

1 Like

Jeg håber ikke min medicin-marinerede krop udgør fare for puslingerne :flushed:

4 Likes

Så bød der sig lige en mulighed for årets sidste jagt på lørdag - med hund :smiley:
Det er lige hvad Ninja og jeg trængte til her til weekenden :smiley: det bliver SÅ godt :smiley:

4 Likes

Og jeg har så allerede 26 i min kurv — skal kun bruge 8.

#sværtvedatvælge

3 Likes

Årets sidste jagt :gruble::huh:

Væn dem til øko, så vil de ikke have dig :wink:

Det overrasker mig ikke… Var de på størrelse med tigre, så ville de helt sikkert også forsøge at slå os ihjel.

:grin:

Eller for den sags skyld midt i maj. Det behøver ikke ske igen!

1 Like

Nå ja - så sæsonens :see_no_evil:
Den her sæson hører lidt til 2019 for mig … det er sjældent jeg er ret meget af sted i januar, så jagt med hund plejer ofte at slutte inden nytår normalt.
Så det føles som en 2019 jagt :hoho:

Men det er jo selvfølgelig mere præcist årets første og sæsonens sidste :tihi:

1 Like

puh…200 + kg brændeovn trukket fri af væggen og hovedrengjort …nu skal den bare sættes sammen og på plads…x det er hårdt for de små buttede

1 Like

Har lige set forsvarets flyvere flyve over Spjellerup https://sn.dk/Sjaelland/Kig-op-F16-fly-indtager-Sjaelland/artikel/904489
De var så hurtigt væk, at jeg nåede ikke at få et billede :flushed:

2 Likes

Hjælp med tysk (kommentar på min Insta) ‘‘Der schafft noch das doppelte’’ ?
Jeg tog et billede i går, da min bil ramte 150.000 km. … går næsten udfra, hans bil har kørt det dobbelte?

Den klarer nok det dobbelte …

3 Likes

Her er de over Høje Taastrup: :slight_smile:

8 Likes

her var det halvmørkt…til gengæld var de direkte over mig, så væk på 5 sekunder

6 Likes

Der boede også to katte i det hus og den ene blev fundet løbende rundt dagen efter, mens den anden manglede … den er gudskelov fundet nu - i live - men den var søgt tilbage til det ødelagte hus :kattedans:

7 Likes

Vi havde dem også lige lodret over - og mod samme blå himmel som @FinnFrode - forventede ellers at de ville tage den lige linie mellem Ringsted og Sorø, så stod og kiggede i mod nord, indtil vi hørte dem.
Uanset hvad man så mener om konceptet, var det sgu’ alligevel lidt facinerende at se…

3 Likes

Jeg må vist hellere igang med at spare sammen til en ny bil. Måske til oktober - hvis jeg er heldig… :bebe:

hvorfor er det lige at hver eneste gang man har planlagt alt dagens arbejde kommer der lige 4-5 ting der SKAL laves først …møffes lov…eller bad timing