Ooohhh giiitzeeee

Hvornår kommer billederne fra i lørdags??

Jeg ved at der er et par stykker (eller flere) der venter i længsel på at se billederne :wehu:

:inlove::inlove::inlove:

…jae… sådan én som mig, jeg har næsten ikke lukket et eneste øje af bare spænding…

:høhø:

Hvad skete der i lørdags?

:inlove:

Der var Nordjydetræf med en masse tøzer og Johnny…

:høhø:

ja, glæder mig til at se billeder, vi tog jo osse en del, men der er nu kunet fåtal af dem der blev rigtig gode og dem skal jeg lige ha sendt til gitze osse

Så skynd dig Johnny! :venter:

:stuck_out_tongue:

når jeg får tid til at sortere dem :slight_smile: det har jeg forhåbentlig i weekenden…

ellers så læg nogle af jeres egne ud hvis det er, for pt har jeg ikke tid til at sidde og sortere og uploade i hverdagene…

Mener helt bestemt der skal være adgangskode til de billeder. De er ikke for sarte sjæle!!!:høhø:

-LOL-LOL

Vil se om jeg kan lægge et par stykker op i aften - eller om jeg er for kvæstet

jeg lægger nogle op i løbet af eftermiddagen. overvejdede at gøre det på lørdag for at gøre halloween ekstra spooky:høhø:

mon ikke det er en ide at vi samler billederne i en samlet tråd

[quote=Johnny;280898]jeg lægger nogle op i løbet af eftermiddagen. overvejdede at gøre det på lørdag for at gøre halloween ekstra spooky:høhø:

mon ikke det er en ide at vi samler billederne i en samlet tråd[/quote]

sålænge alle billederne ligger lokalt i vores albums vil det være en god ide :slight_smile:

hvis de kommer fra forskellige websites bliver tråden meget tung…

nu har jeg lavet et tråd med billeder fra i lørdags

[quote=Battlestar;280874]når jeg får tid til at sortere dem :slight_smile: det har jeg forhåbentlig i weekenden…

ellers så læg nogle af jeres egne ud hvis det er, for pt har jeg ikke tid til at sidde og sortere og uploade i hverdagene…[/quote]

Det ville have været rart at vide. Vi er jo nogle stykker, der har tiden til at ordne dem. :muhaha:

Nå men jeg vil smide nogle billeder op enten i aften eller i løbet af i morgen. Får (forhåbentligt) huset fuld af gæster lidt senere i dag, så det kommer nok til at knibe med tiden i dag.

[quote=Johnny;280898]jeg lægger nogle op i løbet af eftermiddagen. overvejdede at gøre det på lørdag for at gøre halloween ekstra spooky:høhø:
[/quote]

Ja, UHA UHA!!! :klapper: :klapper: