Opbevaring af topmadrasse? (Hjælp og ideer søges)

Hej alle:)
Jeg har længe overvejet at skifte min seng ud.
Bor jo pt på 26m2
Der er ikke vildt meget plads, og sådan en 140 seng tager en del af den.
Så har fundet en smart sovesofa, men mit problem er at jeg synes de er for hårde. Og ville gerne beholde min top madras. Men så kommer et nyt problem.
Den sofa jeg gerne vil købe, har ikke nogen opbevarings mulighed, til hverken dyne eller TM, og jeg vil gerne have mulighed for at gemme det afvejen.

Håber i har nogen ideer, eller forslag:) Mvh

Kig igen og find en med opbevaring :slight_smile:

Problemet er så begynder vi at overstige min max. pris som hedder 2000.
Synes bare det er svært at finde noget pænt, som ikke ligner en seng, men en sofa, og samtidig har et stort opbevarings rum

Sy et stærkt betræk til den, sæt nogle kraftige stropper i og hæng den op på væggen.
Kattene vil elske at klatre rundt på den. :høhø:

Synes tit der er pæne sovesofaer på tilbud, diverse steder som ligner sofaer.

Jeg kan se, du har været inde i Gizzemissens salgstråd. Den her må da lige være sagen :stuck_out_tongue:

Snetiger"skind" til børneværelset. IKEA holdt op med at sælge dem for mange år siden.
Samlerobjekt!
Via lynlåsen i siden kan man fylde kroppen med barnets dyne, sengetøj, et ekstra tæppe, gæstedyne eller noget helt andet.

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?26856-Gizzemissens-diversesalg-tr�d-1&p=540523#post540523

Jeg undskylder på forhånd, men Tara og Nanoq beder mig skrive - “beder” - at sådan en madres bedst opbevares under en stor MCO…

LOL

:wink: Tja, det kunne være en god ide faktisk, tænkte ikke over at sådan en tigermis kunne gemme min madras for mig :smiley:

Jeg sender dem gerne! De er SÅ frække for tiden, at jeg nægter at tro, at de VIL LIGGE NED i ro på madressen, men de har før overrasket med stor og pludselig dovenskab:-)

:smiley: Jamen, hvis ikke det var for Hermie, så sendte du bare :wink:
Dog så er den hvide tigermis for lille. Så ingen hvid tigermis til mig :frowning:

Tara siger også, at hun sluger Hermier til morgenmad, så hun blir her!

Nu er hun så sur over at jeg ikke har en topmadres… Åh det blir en hård weekend… overvejer at pille toppen af MIN seng for at få fred

LOL

Haha, jamen, jeg ønsker dig en GOD weekend :smiley:
Min bliver dejlig, lørdag til søndag, passer jeg min Niece:)